Charlotte - mig og mine

Næstved - sydsjælland- anyone?

42 indlæg i dette emne

Jeg synes efterhånden at det bliver lidt ensomt det her med at være på barsel, så det kunne være rigtig hyggeligt hvis der var nogen fra Næstved eller omegn der ville mødes. Sofia og mig tager også gerne toget til Ringsted eller Roskilde:-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sydsjælland :) Hej Charlotte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sydsjælland :) Hej Charlotte :)

Hej Line. Fantastisk :-) var lige ved at tro det kun var jyder der var herinde ;-) Hvor på sydsjælland bor i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork nej...

Jeg er også fra Næstved - dog et stykke tid fra barsel endnu :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork nej...

Jeg er også fra Næstved - dog et stykke tid fra barsel endnu :bunny

fantastisk, nu vrimler det jo frem:-) er der baby på vej, eller kun på tegnebrættet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fantastisk, nu vrimler det jo frem:-) er der baby på vej, eller kun på tegnebrættet?

Der bages en lille dreng med termin 8/7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der bages en lille dreng med termin 8/7 :)

Dejligt :-) det er næsten på Sofias 1 års dag :-) har du en graviditetstråd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Line. Fantastisk :-) var lige ved at tro det kun var jyder der var herinde ;-) Hvor på sydsjælland bor i?

Har haft selv samme tanke :D så :yay for sydligere sjællændere :P

Jeg har som sagt en skrigemaskine på 9 mdr., og bor imellem Vordingborg og Præstø :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :-) det er næsten på Sofias 1 års dag :-) har du en graviditetstråd?

Yes - er link i min signatur... Har bare ikke været så god til at få den opdateret den sidste måneds tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes - er link i min signatur... Har bare ikke været så god til at få den opdateret den sidste måneds tid...

ahar- er på fra IPhone, så kan ikke se signaturer her, må lige luske på fra computeren senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ahar- er på fra IPhone, så kan ikke se signaturer her, må lige luske på fra computeren senere

Gud havde slet ikke set du VAR mama :) jeg læste det som gravid, men det var jo i 2012 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud havde slet ikke set du VAR mama :) jeg læste det som gravid, men det var jo i 2012 :)

Nej nej, min Sofia er snart 7 måneder. Har heller aldrig taget mig sammen til at få lavet en mor-tråd. Har dog overvejet det kraftigt, efter jeg har set du har lavet en med din store pige ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Sofia- Gud et sødt navn.. :wup

Det er virkelig en udfording med sån en tråd, men på den gode måde ;)

Hvor du fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Sofia- Gud et sødt navn.. :wup

Det er virkelig en udfording med sån en tråd, men på den gode måde ;)

Hvor du fra?

Hov ja, er altid på fra mobilen, så havde ikke lagt mærke til at mine oplysninger ikke passer.

Jeg er fra Næstved. Nok ikke helt dårligt at være på fra comouteren for en gang skyld, kan se at jeg også kunne have læst mig til at du kommer fra Mern :rolleyes I stedet for at spørge :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes - er link i min signatur... Har bare ikke været så god til at få den opdateret den sidste måneds tid...

Nu fandt jeg den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja, er altid på fra mobilen, så havde ikke lagt mærke til at mine oplysninger ikke passer.

Jeg er fra Næstved. Nok ikke helt dårligt at være på fra comouteren for en gang skyld, kan se at jeg også kunne have læst mig til at du kommer fra Mern :rolleyes I stedet for at spørge :P

Kender det kun alt for godt.. Det er efterhånden også blevet for "besværligt" for mig, når man bare liiiige kan tage mobilen :)

Men hey now you Got it :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ... andre fra sjælland. Jeg var også begyndt at tro det næsten kun var kvinder fra jylliand herinde. Jeg er fra Ringsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ... andre fra sjælland. Jeg var også begyndt at tro det næsten kun var kvinder fra jylliand herinde. Jeg er fra Ringsted.

Hold da op nu vrimler det frem ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ku i der har svaret herinde være frisk på at vi stabler et pre-mum/mum- møde på benene her på sydsjælland ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg synes det kunne være hyggeligt, men min barsel slutter lige om lidt :cry

Et cafebesøg eller lignende kunne jo være en start?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg synes det kunne være hyggeligt, men min barsel slutter lige om lidt :cry

Et cafebesøg eller lignende kunne jo være en start?

Hvornår slutter din barsel Line?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om 3 uger :boo og prinsessen starter dp på fredag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pyh ha det er jo liiige om lidt :o Godt det ikke er mig ;) Hvis du kan overskue det, er jeg dog frisk :P Ku være sjovt at møde din prinsesse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også fra Næstved, eller lige lidt uden for byen ;) Jeg har Elina på snart 6. mdr. :) Ja, og storebror Xander på snart 3 år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Pia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER