Charlotte - mig og mine

Næstved - sydsjælland- anyone?

42 indlæg i dette emne

Hej Pia :)

Hej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
pyh ha det er jo liiige om lidt :o Godt det ikke er mig ;) Hvis du kan overskue det, er jeg dog frisk :P Ku være sjovt at møde din prinsesse

Ja i morgen starter prinsessen i dp. :/ der er dog en del fridage her i februar, hvor jeg så har prinsessen hjemme, så det kunne være en mulighed? Selv om hun jo er noget større end din/jeres prinsesser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også fra Næstved, eller lige lidt uden for byen ;) Jeg har Elina på snart 6. mdr. :) Ja, og storebror Xander på snart 3 år ;)

jamen en til :-) og du har en prinsesse på næsten samme alder som min :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja i morgen starter prinsessen i dp. :/ der er dog en del fridage her i februar, hvor jeg så har prinsessen hjemme, så det kunne være en mulighed? Selv om hun jo er noget større end din/jeres prinsesser ;)

Jeg synes kun det ku være sjovt at se lidt til en lidt ældre baby :-) Kan du så ikke komme med nogen datoer du kan Line ? Så prøver vi at få nogle af de andre med også. Vi er ret fleksible, men om fredagen går vi til babygymnastik :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen en til :-) og du har en prinsesse på næsten samme alder som min :-)

Jamen prinsesser er slet ikke nogen dårlig ting at have ;)

Må man spørge hvor gamle I tøser er, og om det er jeres første barn? Er på fra mobilen så kan ikke se så mange detaljer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 28 somre (læs 25 :D ) Lia er min den første, men er bonusmor til Lærke på 5, og hun er MINDST ligeså meget min pige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen prinsesser er slet ikke nogen dårlig ting at have ;)

Må man spørge hvor gamle I tøser er, og om det er jeres første barn? Er på fra mobilen så kan ikke se så mange detaljer :)

jeg er 28 og Sofia er mit første barn:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv 30 år (hvis ikke I allerede ved det ;) ) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 - og venter første barn :)

Men har også to store bonusser...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange er med på at mødes med Line og mig ( og prinsesserne) en gang i februar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk :) Betingelsen er bare, at det bliver i Næstved, da jeg ikke har kørekort og også skal hente den store fra vuggestue :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er frisk :) Betingelsen er bare, at det bliver i Næstved, da jeg ikke har kørekort og også skal hente den store fra vuggestue :)

Så må vi se om vi kan lokke Line herop. Alternativt så har jeg en bil med mange sæder, og to autostole. Men det løser selvfølgelig ikke det med vuggestuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi se om vi kan lokke Line herop. Alternativt så har jeg en bil med mange sæder, og to autostole. Men det løser selvfølgelig ikke det med vuggestuen.

Nej, desværre... Men vi må jo lige se på det, når Line har svaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt vi ud af noget eller? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Line har ikke givet lyd fra sig, og jeg synes heller ikke jeg kan se hun har været herinde på det sidste.. Hmm hendes barsel slutter også snart. Synes desværre ikke det virker som om der er den helt store opbakning til et sydsjællands-møde. Øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ærgerligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER