TiaK

Spring i flyverdragtstørrelser?

9 indlæg i dette emne

Har jer med større børn haft en flyverdragt i hver størrelse, eller har i kunnet springe et nummer over?

Erica har en Reima i størrelse 80 nu og den er stadig rigelig stor selvom vi er godt inde i vinteren. Jeg har lidt svært ved at bestemme mig for om jeg skal springe 86 over og gå direkte i 92. Fordelen er at 92 skal hun nok komme til at kunne passe, men jeg har altså meget svært ved at tro på 86 ikke er nok.

Så jeg vil meget gerne høre jer andre, når børn er 1,5 år, bliver de så i den samme størrelse i et år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde sidste år en flyverdragt i str 80 og i år i str 92 så har har vi sprunget en størrelse over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har en flyverdragt i str. 80. Den regner jeg bestemt med at bruge resten af vinteren.

Så her kommer vi nok også til at springe str. 86 over. Men det er jo så også fordi at han ikke skal have en flyverdragt over sommeren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella har ikke sprunget en størrelse over i flyverdragt. Hun er født i juli måned. Kan huske hun havde en Name it i str 74, en Hummel i str 80, en Molo i str 86, en Molo i str 92 plus Didriksons i 90. I år har hun så Danefæ i 98 og Didriksons i 100. Jeg forventer at købe str 104 til hende til næste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamie har en i 86 i år. da han først kom i den var han nok omkring 17mdr. og nu er han jo så 21mdr og den passer stadig perfekt.

Det er i øvrigt en molo og jeg synes de har lavet dem større i størrelserne i år.

jeg troede at jamie skulle ha en 98 til næste vinter, så det købte jeg. Men den var bare kæmpe, så har byttet til en 92.

men Chloe derimod har jeg købt 116 til. (hun blir 5år i juli) og det er fordi hun har haft en str. 104 i år, som jeg synes var ret lille. Eller den passer kun lige nu her. så det er jeg bange for at en str. 110 også vil næste år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamie har en i 86 i år. da han først kom i den var han nok omkring 17mdr. og nu er han jo så 21mdr og den passer stadig perfekt.

Det er i øvrigt en molo og jeg synes de har lavet dem større i størrelserne i år.

jeg troede at jamie skulle ha en 98 til næste vinter, så det købte jeg. Men den var bare kæmpe, så har byttet til en 92.

men Chloe derimod har jeg købt 116 til. (hun blir 5år i juli) og det er fordi hun har haft en str. 104 i år, som jeg synes var ret lille. Eller den passer kun lige nu her. så det er jeg bare for at en str. 110 også vil næste år.

Var Chloe både i en 80, 86, 92 og 98? Eller hun sprunget en eller flere af størrelserne over?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var Chloe både i en 80, 86, 92 og 98? Eller hun sprunget en eller flere af størrelserne over?

Hun har fulgt størrelserne godt i flyverdragterne indtil nu. :)

Da hun var 1½ havde hun en flyverdragt fra color kids i str. 86/92 og den var stor i starten. og så havde hun også en name it i str. 86/92, men den var

alt for stor, så den brugte hun først da hun var blevet 2år. som 3årig havde hun en molo flyverdragt i str. 98 og den passede hun fint hele sæsonen.

men ved så heller ikke endnu om molo dragten 116 blir for stor alligevel næste år. men det tager vi til den tid. det er så svært når man skal købe dem.

men hvis Erica er en stor pige af sig, så tror jeg at hun skal ha en 92.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valdemar er begyndt at komme i str 80 tøj nu, og jeg har købt 92 til næste år, så jeg HÅBER at han springer en størrelse over :P

Men helt ærligt, så ser den godt nok stor ud... Altså det tænker jeg altid om tøj, der er større end det han pt. bruger, så der er nok også noget "Argh, min lille baby bliver stor"-pyller over det, men jeg har da nogle gange tænkt, om det havde været smartere at købe en str. 86 (men det kan jeg ikke gøre noget ved nu, så det var IKKE smartere. BASTA :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har fulgt størrelserne godt i flyverdragterne indtil nu. :)

Da hun var 1½ havde hun en flyverdragt fra color kids i str. 86/92 og den var stor i starten. og så havde hun også en name it i str. 86/92, men den var

alt for stor, så den brugte hun først da hun var blevet 2år. som 3årig havde hun en molo flyverdragt i str. 98 og den passede hun fint hele sæsonen.

men ved så heller ikke endnu om molo dragten 116 blir for stor alligevel næste år. men det tager vi til den tid. det er så svært når man skal købe dem.

men hvis Erica er en stor pige af sig, så tror jeg at hun skal ha en 92.

Erica er en lille pige, derfor er jeg i tvivl om 92 bliver for stor. Men på den anden side, hun vil jo være 2,5 år, og så burde hun da kunne passe en størrelse 2år! Hun er 1,6 år nu og jeg har lige pakket det sidste str 74 væk! Hendes flyverdragt er str 80 og hun kan sagtens passe den til marts, det er jeg slet ikke i tvivl om.

Dog er hun på vej ind i 86 (hendes mor kan i hvert fald ikke vente, så hun propper hende i det ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER