Lovely Lady

Hvad siger vægten?

61 indlæg i dette emne

her siger den +9 kilo 24+2 syntes måske også det er lige til den gode side, men maven er godt nok også enorm efterhånden, og heldigvis sidder det hele på den og brysterne :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Plus 24 uger - og 7 kilo i morges efter familieweekend og børnefødselsdag.. Jeg synes, at det er rigeligt, selvom tøjstørrelserne ikke er kartet endnu. Der lader til ind imellem, at springe et par kilo på med ét, og så er der så ro og stabil vægt igen i nogle uger... :huh

Det der bekymre mig er, at jeg jo ikke er derhenne endnu, hvor de for alvor truer med vægtstigning, så hvad kan det ikke blive til... :rolleyes

Altså, det går nok det hele - og pt sidder det også rimeligt pænt - men jeg er som sagt ret forfængelig, så jeg ville altså være træt af at bule helt uhæmmet ud, selvom et rask barn selvfølgelig er førsteprioriteten...

Jeg skal til graviditetsmotion i eftermiddag - jeg tænker, at det vil dulme samvittigheden lidt...

Hvad gør I for at holde kageformen under graviditeten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kun taget 2,5 kg på - faktisk har jeg tabt mig så da jeg vejede mig i morges var den kun på +1,8 kg... jeg gør absolut intet for at holde formen, tværtimod :D :D Men har aldrig haft let ved at tage på, så det svarer jo meget godt til at de ca. 2 kg er hvad barn+fostervand+ekstra blod osv. vejer, så har nok ikke taget noget på ud over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten siger +7,5 kg! :o Har ikke kunnet følge den siden Januar.. Min mand blev helt ked af det, da han har købt en masse af de usunde ting jeg ikke kan sige nej tak til, når jeg er gravid, som trøst for, at det er hårdt i øjeblikket med graviditet og Johan :kiss Så skal nok ikke regne med højst 10 kg, som jeg ellers stilede efter.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at hvis kulden bare vil holde sig lidt på afstand, så bliver det lettere at holde aktivitetsniveaet oppe (jeg cykler normalt meget, men i sne og frost, såeh...).

Vægten siger +7,5 kg! :o Har ikke kunnet følge den siden Januar.. Min mand blev helt ked af det, da han har købt en masse af de usunde ting jeg ikke kan sige nej tak til, når jeg er gravid, som trøst for, at det er hårdt i øjeblikket med graviditet og Johan :kiss Så skal nok ikke regne med højst 10 kg, som jeg ellers stilede efter.. :whistling

Var du ikke et nips i forvejen? Så går det nok du :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at hvis kulden bare vil holde sig lidt på afstand, så bliver det lettere at holde aktivitetsniveaet oppe (jeg cykler normalt meget, men i sne og frost, såeh...).

Var du ikke et nips i forvejen? Så går det nok du :-)

npis og nips... Men er ikke den største :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28+5: Har tabt mig.. Skide kvalme.. <_< Vægten siger nu +6,9 (var ellers oppe på +8,3 kg)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27+5 og + 4,4kg så er endelig begyndt at tage godt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

32+1 og vægten siger hertil morgen.. + 8,8 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+3 og + 20 kg. - jeg har væske overalt, kom nu juni...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var oppe på næsten +6 kg men her da jeg var 31+0 var jeg på +4,6 kg så det er ikke så meget synes jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33+0 og vægten er lidt i stilstand - har faktisk tabt mig lidt siden sidste uge, så ca +12 kg her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ligger nu på +8kg her.. det er jeg godt tilfreds med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30+2 +14,5 kilo og også med en del vand i kroppen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33+4 uger og vægten siger +8 kg præcis.. Hmm syntes godt nok min vægt svinger denne gang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 1,5 kg. på det sidste døgn, mine fingre gør så ondt pga. alt det væske :(

31+6 og + 22,3 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 1,5 kg. på det sidste døgn, mine fingre gør så ondt pga. alt det væske :(

31+6 og + 22,3 kg.

Av det lyder smertefuldt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 1,5 kg. på det sidste døgn, mine fingre gør så ondt pga. alt det væske :(

31+6 og + 22,3 kg.

Aijjj, det lyder ubehageligt:-(((

Jeg er også begyndt at samle lidt vand (jeg kan i hvert fald ikke passe mine ringe), men har ikke vejet mig for nyligt. Jeg regner med at veje mig inden næste lægebesøg, og så skal jeg nok opdatere her (noget spændt...).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det er også bare øv! Føler jeg springer i luften om lidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... 32+ noget og + 11 kg... Rigeligt, men ikke alarmerende...

Der var lidt protein i urinen til lægebesøget, så jeg skal til nyt tjek i næste uge - jeg har dog svært ved at forestille mig, at jeg skulle have svangerskabsforgiftning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+3 og + 12 kilo:-s

Jordemoderen tilbød akupunktur mod vand i kroppen - gad vide, om det er besværet værd....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36+4 og vægten siger +9kg. Den går dog lidt op og ned pga vand i kroppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+5 og her er vægten sneget sig op på + 9 kg.. De sidste par dage har jeg haft lidt vand i fingre og fødder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36+4 og vægten siger +9kg. Den går dog lidt op og ned pga vand i kroppen
37+5 og her er vægten sneget sig op på + 9 kg.. De sidste par dage har jeg haft lidt vand i fingre og fødder..

Imponerende!:-)

Jeg er ikke blevet noget hus og får mange søde kommentarer, men det er nu lidt specielt at se på vægten og vide, at så tung har man ALDRIG været før... Jeg er lidt spændt på, hvad den sidste måned gør ved sagen, og glæder mig også lidt til, at det begynder at gå nedad igen. Min frygt for, at det skulle spinne helt ud af kontrol, har jeg dog nogenlunde sluppet:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+6 og +18 kilo, med en masse vand i ben, lår, fødder, arme og fingre :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER