Lovely Lady

Hvad siger vægten?

61 indlæg i dette emne

Jeg er cirka 17 uger henne og har taget 2 kilo på. Jeg synes, det er lidt svært at forholde sig til... De går jo alle meget op i, at man endelig ikke må tage for meget på, men samtidig skal man endelig spise nok, og man skal jo tage på på et tidspunkt....

Jeg ved godt, at det er individuelt, og at der ikke er nogen facitliste, men hvordan ser det ud hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På besøg fra juli gruppen. Jeg er ca 15 uger henne og har taget 1,5 kg på...

Jeg vil prøve at spise sundt og så kigge mig i spejlet. Jeg er forberedt på at med mit bmi skal jeg tage et sted mellem 10 og 15 kg på - men jeg prøver at slappe af og vide, at det nok skal forsvinde igen bagefter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i dag 18+1 og er på -1 kg. Tabte mig lidt i starten så håber snart at begynde at tage lidt på. Vejer pt 49 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17+3 og + 3,7 kg. Denne gang har jeg droppet træning og kalorietælling. Sidst spillede jeg håndbold til 14. uge, trænede hold i FW til 20. uge og efter det trænede jeg selv i FW og svømmede. Jeg loggede min mad på madlog.dk og indtog 1800 kalorier om dagen. Jeg tog hele (hold godt fast) 36 kg. på og havde taget 15 kg. på, på nuværende tidpunkt. Jeg havde dog smidt det hele igen efter 8 mdr., men for pokker det var frusterende.

Enten er min krop bare underlig under graviditet eller også er der noget hormon halløj det spiller ind i forhold til hvad man tager på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 20 og har taget et enkelt kilo på. Er fint tilfreds. De første 14-16 uger havde jeg virkelig meget og voldsom kvalme, og tabte mig to kilo, så har hvis man tager de to kg med tager tre kg på. Men fra min graviditets startvægt, taget et kg på... Lidt rodet, håber det var til at forstå ;):)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+2 og har taget ca. 5 kg på nu - jeg tabte mig en del op til graviditeten og begyndte først at tage på efter uge 10, så håber, jeg kan holde mig på max +12-15 kg i alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 18 og har taget 3 kilo på :) Må sige at jeg ikke rigtig går op i hvor mange kilo jeg tager på, men mere hvordan det ser ud på mig. Indtil videre sidder det kun på maven, så det er jeg rigtig glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 18 og har taget 3 kilo på :) Må sige at jeg ikke rigtig går op i hvor mange kilo jeg tager på, men mere hvordan det ser ud på mig. Indtil videre sidder det kun på maven, så det er jeg rigtig glad for :)

I princippet helt enig - men jeg synes, at det er svært at bedømme med egne stærkt subjektive øjne (og min mands er endnu værre;-). Tallene er lidt nemmere at holde øje med.. Jeg er ikke voldsomt bekymret - primært noget spændt:o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jeres vægt herinde?

Jeg er nu 21+4 og er endelig ved at være tilbage på min startvægt efter jeg tabte mig i starten - så NU skal jeg vel til at tage på :loveshower (noget mærkeligt noget at juble over haha)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her 22+4 siger vægten +4,8 kg :P Kan mærke at jeg har det lidt svært med vægten denne gang.. Vægten stiger til højder jeg aldrig har set før :rolleyes Mit mål er max at tage 9 kg på.. Det var min vægtøgning med Johan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 uger og et eller andet og + 4 kilo. De 2 kom i løbet af et par dage for et par uger siden :huh , hvorefter det har været stabilt igen... Lidt pudsigt...

9 kilo tør jeg vist ikke stræbe efter at holde den på... Men drømmer om cirka 10 og tænker, at 12 er acceptabelt - hvad virkeligheden så siger, dét kan blive en anden sag...

Universet arbejder nu også i mod mig for tiden - overalt, hvor jeg vender mig, er der enten slik eller kage :wacko :wacko :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiih hvor godt at læse den her tråd! :yay

Jeg har gået og tænk; SHIT jeg tager ikke nok på...på trods af at jeg spiser som en fuldvoksen havnearbejder! Men maven er der og vægten siger +4 kg, jeg er 18+6 idag. Nu vil jeg da så slappe helt af og ikke proppe mig hele tiden! Men den rare lægedame gjorde mig opmærksom på at jeg, med for lav BMI, skulle tage 15 kg på....det har jeg ikke gjort de andre gange...spændende om jeg gør denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, 23+3 og ca. +6,5 kg, tror jeg. For mig er det altså sandt, det der jeg har læst med at det fra uge 20 er normalt at tage et halvt kg på om ugen.

Men kan ikke se det andet end på mave og større bryster, så det er jeg glad for :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 20+4 og vægten siger +5 kilo (lidt mere om aftenen :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig kun taget et enkelt kilo på.. er jeg da lidt bekymret over. Men så længe der er liv og glade dage i maven er det vel fint, prøver jeg at overbevise mig selv om.. :)

Jeg tabte mig to kilo i starten, så med de to er det vel egentlig osse tre kilo der er røget på... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm her 22+2 siger vægten 7kg:-( har ikke rigtig noget mål for jeg taber mig igen når jeg har født. Med mit sidste barn tog jeg 22kg på men meget var også væske. Jeg normalvægten til dagligt så jeg bekymrer mig ikke, spiser bare fornuftigt. Mit sidder som kæmpe bryster :hophop og en stor mave. Mine drenge vejede ved fødslen 4200 og 4100 så det er jo heller ikke små nips jeg får :yay Jeg er selv kun 170 cm høj og min mand er slank og 186cm så de må have det godt inde i maven:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er relativt obs på vægten - som sagt uden at være egentlig bekymret - selvom jeg spiser ret godt O:-)

Det skyldes lige dele forfængelighed og nærighed (udover de anbefalinger, man bliver mødt med overalt) - jeg har nemlig arvet en ordentlig bunke ventetøj fra en kollega af nogenlunde samme bygning - men hvis jeg svulmer op til et hus, så skal jeg jo pludselig ud at anskaffe en hel ventegarderobe selv... De penge vil jeg hellere bruge på babyudstyr..:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hi hi ja det er sjovere at købe noget til bebsen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21+1 og + 8,3 kg. jeg er ret godt tilfreds, selvom jeg kan se jeg har taget mest på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26+5 og +7kg. Sidder kun på maven og brysterne så klager ikke, kroppen tager det på den har brug for så tager det ret afslappet. Men vægten er kraftigt forøget siden uge 22 og maven tager meget form, så nu vokser lilletøsen støt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25+1 og vægten siger + 2,5 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke følge med i min vægt i øjeblikket.. Johan tabte vores vægt på badeværelset - den er af glas, så den overlevede ikke.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27+0 og ca +8-9 kg - der er lige røget næsten et kg på på en enkelt uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26+5... Og det der med det ene kilo, kan jeg da godt droppe ;) til 2. Graviditetsundersøgelse hos lægen sagde den +5kg. Det er fint nok. Min læge synes det var super flot, og jeg har det nu osse helt ok med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25+4 og + 13 kg

Jeg er mega træt sf jeg tager så meget på, men sådan er det jo bare (for mig) det er jo stadigvæk 7 kg. mindre end sidste gang på nuværende tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER