Nitzen1987

Har I talt om endnu en baby?

26 indlæg i dette emne

Har I snakket om endnu en baby? Og i så fald, hvornår vil i begynde at prøve at blive gravide igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har talt om endnu en baby, men vi har ikke sat tid paa. Vi vil begge gerne, det bliver bare foerst, naar vi maerker at tiden er rigtig, er vi enige om. Jeg tror gerne, jeg vil have, at Noah er et aar eller halvandet, foer vi stopper med at undgaa det. Aner ikke, hvad M taenker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Camille jo kun lige blevet 6 mdr..

Vi har talt om det..

Hvis vi helt selv kan bestemme skal Camille være 2-3 år.

Men, jeg har spiral, og jeg fortsætter med at pletbløde, og det kan jeg ikke holde ud i længden. Da vi ikke har andre beskyttelsesmuligheder, så overvejer vi at hvis vi føler os parate, kan projekt lillebrøster gå i gang allerede til sommer.. Meeen.. Nu må vi se.. Det kommer også an på arbejde/arbejdsløshed.

Men ja, det er vores to "muligheder"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke aktuelt talt om noget. Men før Lia kom talte vi meget om, at det ville være ideelt hvis baby1 var 3-4 år ved baby 2.. Og nu har vi Lia og Lærke som lige er fyldt 5, det har været helt perfekt at hun var 4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke helt sikre på at der overhovedet skal være en nummer to. Og med min alder (38) skal der jo ikke gå for lang tid, hvis det er. Men de fysiske rammer er ikke til det, og min krop har det stadigvæk hårdt. På den anden side kan jeg næsten ikke bære, jvis det her bliver min eneste baby :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har talt om det og hvis vi selv kan bestemme, så ska det være når Lasse er omkring de 3 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi talte faktisk om det med aldersforskel igaar. Vi taenker enten 2 eller 4 aar imellem.... jeg er jo ... 36, saa der er lidt tid endnu, medmindre vi vil have 3 :D Jeg vil i hvert fald gerne give min krop tid til at komme i topform igen og det er den ikke foer efter halvandet aar. Saa hvem ved, om vi kan finde paa at lave nr. 2 om et aar? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi taler en del om det her hjemme... Vi ønsker at der skal være mindst to år i mellem Maja og lillebrøster og ikke ret gerne mere end tre... Allerhelst vil vi. gerne at det bliver et efterårsbarn 2014, men det er jo ikke sådan lige at planlægge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi påtænker en lillebrøster i 2015 eller 2016. Vi skal lige have de fysiske rammer på plads og så er det Simons og vores alder der gør at det skal være der. Jeg har fået en spiral sat op så påtænker at da den taget ud medio 2014. Og i går snakkede vi endda navne, og fandt et navn hvis det bliver en lille søster :loveshower :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har talt om det, for jeg vil jo gerne ha en stor børneflok. Men min mand er ligenu under uddannelse og vi har virkelig ikke rå til nummer tre ligenu. Jeg vil gerne ha nummer tre inden eller omkring jeg blir 30..og hvis min mand får fast arbejde,sådan lige efter endt uddannelse, kan det måske godt lade sig gøre. Men nu må vi se.

Der er 2 år og ni måneder imellem dem vi har idag og det synes jeg har været så perfekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååååååååååh, baby Nr 2. Vi er i gang og har været det siden Astrid blev 12 uger.

Det er jo nok håbet om at vi selv kan blive gravide denne gang. At stå med en positiv test.

En lillebrøster er vores ønske for 2013.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååååååååååh, baby Nr 2. Vi er i gang og har været det siden Astrid blev 12 uger.

Det er jo nok håbet om at vi selv kan blive gravide denne gang. At stå med en positiv test.

En lillebrøster er vores ønske for 2013.

:bd :bd :bd håber at det lykkedes for jer på egen hånd :bd :goodluck

Påtænker I ellers behandling igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd håber at det lykkedes for jer på egen hånd :bd :goodluck

Påtænker I ellers behandling igen?

Ja, hvis der ikke sker noget her i sommer, snakker vi om privat klinik. Tanken om en lille dejlig kopi af Astrid..... Åååååååååååååh, Jaaaaaaaa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det bekræftet :-D Vi venter os igen :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det bekræftet :-D Vi venter os igen :-D

tillykke med det... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det bekræftet :-D Vi venter os igen :-D

Weee! Tillykke :loveshower

En nytårsbaby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :-)

Jeg er mega skruk, så jeg håber snart det er min tur også :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det bekræftet :-D Vi venter os igen :-D

Helleeeeeeeeeeeeeee - stort tillykke, soede :glad :7himmel :bd :7himmel :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle i skønne bk piger :-D termin er sat til d. 19 dec :-D et jule barn :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det bekræftet :-D Vi venter os igen :-D

:glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle i skønne bk piger :-D termin er sat til d. 19 dec :-D et jule barn :-P

Årh - julebørn er ekstra søde :loveshower ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke snakket om nummer 2 endnu, men nu er vores søn også kun 1 måned gammel. Så synes det er lidt for tidligt at kunne sige om vi vil have en mere eller ej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det bekræftet :-D Vi venter os igen :-D

Stort tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det bekræftet :-D Vi venter os igen :-D

Stort tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Helle H :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER