Guest

Mad ud af huset - fødselsdag

12 indlæg i dette emne

Jeg har snart fødselsdag og skal i den forbindelse holde større fest. Jeg orker simpelthen ikke at lave mad til 40+ personer selv, så er begyndt at kigge lidt på mad ud af huset.

Men jeg kender ikke rigtig noget til nogle af dem, så tænkte om der var nogle, som I kunne anbefale? Helst på Fyn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kokken og jomfruen :) det er både godt og billigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er en Chicago roast house i nærheden er der ikke noget at ga fejl af - hvis man da er til buffet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kokken og jomfruen :) det er både godt og billigt :)

Har bare hørt så meget dårlig om Kokken og Jomfruen. :S Men kunne da være, at man skulle prøve dem.

Hvis der er en Chicago roast house i nærheden er der ikke noget at ga fejl af - hvis man da er til buffet :)

Øv, der gør der desværre ikke. Det ser ellers ret lækkert ud :o :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har personligt kun gode erfaringer med kokken og jomfruen! Tror de har oppet sig fordi deres image var ved at være lidt blakket!

Maden har smagt godt, været fint serveret på fade og nemt at aflevere det hele igen.

Men man skal være forberedt på at gøre lidt selv fx varme noget af maden, men sådan er det vist de fleste steder - og så har de en seddel med der timer madlavningen for dig, altså hvad der skal ind i ovnen hvornår mv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en mulighed at tage fat i en lokal slagter og få et lækkert pølse bord?!

Jeg er også en af dem der vælger kokken og jomfruen fra... Ikke kun pga. ry men også fordi jeg synes deres mad er drøn kedeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Føtex "Mad ud af huset" det har vi haft to gange med succes.....nemt billigt og ganske lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jysk diner skulle være fantastisk god. Har selv bestilt dem til vores barnedåb i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jysk diner skulle være fantastisk god. Har selv bestilt dem til vores barnedåb i morgen.

Brugte vi til vores barnedåb. Det var rigtigt godt, og rigeligt mad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brugte vi til vores barnedåb. Det var rigtigt godt, og rigeligt mad

Godt at høre. Men av av vores maver, for har 3 kuverter i overskud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige slå (endnu) et slag for Kokken og Jomfruen. Vi har fået derfra mange gange efterhånden (blandt andet bryllup og barnedåb) og der har været rigeligt med mad og det har BESTEMT ikke været kedeligt. Jeg synes der i mod, at de gør meget for at have nye og spændende varianter af deres mad. Og så har de også forskellige genre - alt fra brunch til traditionel buffet og tre retters mad.

Og vi har lige bestilt til Idas dåb også - en stor special buffet, og jeg GLÆDER mig til igen at få mad derfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bestemt heller ikke sige noget godt om kokken og jomfruen, kun dårlig erfaring.

Derimod vil jeg hellere anbefale en lokal slagter.. måske helstegt pattegris, billigt og lækkert..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER