Ihpets-mortilto

Terminsliste

17 indlæg i dette emne

Okai, nu må vi altså have en terminsliste. Tror det er rigtig godt at have når vi kommer til marts, og sikkert gerne vil følge med i hvornår hinanden føder.

1. marts

2. marts

3. marts - Marie-Louise, venter en dreng, skal føde på Aalborg sygehus. Gæt = FT :stork

4. marts

5. marts

6. marts - Justme, venter en dreng, skal føde på Kolding sygehus. Gæt = FT :stork Nyt gæt 16.03 til igangsættelse 41+3

- SarahTheresa, venter en pige, skal føde på Herlev sygehus. Gæt = ET :stork

7. marts

8. marts

9. marts - JaMa, venter en pige, skal føde på Skejby Sygehus. Gæt = ET :stork

10. marts - BabyklarGirl, venter en pige, skal føde på SVS Esbjerg. Gæt = ET :stork

11. marts

12. marts

13. marts - Frk.ludo, venter en dreng, skal føde på Skejby sygehus. Gæt = PT :stork

14. marts - stephi-pigen, venter en dreng, skal føde på Roskilde sygehus. Gæt = FT :stork D. 12.03 eller til igangsættelse d. 27.03

15. marts

16. marts

17. marts

18. marts

19. marts

20. marts

21. marts

22. marts

23. marts

24. marts - KarinaT, venter en dreng, skal føde på Esbjerg Sygehus. Gæt = FT :stork

25. marts

26. marts

27. marts

28. marts

29. marts

30. marts

31. marts - Michelle, venter en pige, skal føde på Kolding sygehus. Gæt = ET. :stork

Hvis du vil med på listen så svar på tråden med: terminsdato, køn (hvis du ved det), evt. kejsersnit, sygehus. Hmmm.... er der andet? Så skal jeg nok putte på listen. Og så kan vi jo også opdatere den undervejs i marts efterhånden som babyerne kommer. Vi kan også tilføje gæt på hvornår baby kommer: før termin = gæt FT. På termin = gæt PT. Efter termin = gæt ET. Jeg synes måske det er lige tidligt nok at gætte på dato.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yay hvor fedt med en terminsliste :)! Vi venter en pige, med termin d.9.marts, fødested er Skejby Sygehus. Jeg forventer at gå lidt over termin, men ikke mere end nogle få dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal føde på Herlev, og vi venter en pige. Tror sq hun putter sig så godt, så det bliver efter termin 6. Marts..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 3. marts, venter en lille dreng, og det skulle gerne komme til at foregå på Aalborg sygehus. Jeg har en underlig dyb fornemmelse af at han kommer før tid, så det må være mit gæt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer lidt om jeg skal ændre mit gæt til før termin, fordi min mave er sunket en del, og alle jeg kender siger at deres mave sank omkring en måneds tid før fødslen, jeg er selv født 1 mdr før termin, og begge mine brødre er født før tid også... Min ene svigerinde mener ikke jeg kommer til at gå til termin (hvilket stresser mig en smule LOL)

Så er buddet ændret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Termin 10.03.2013. Venter en pige. Skal føde på SVS Esbjerg - gæt = ET

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Termin 31 marts. venter en pige. skal føde på Kolding sygehus. gæt ET. Pga. min termin har jeg følt mig bagud i denne her termins gruppe, men føler mig for langt fremme i april gruppen :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på listen også. Storebror kom allerede 37+5 og denne graviditet er en tro kopi, så gætter også på at lillebror kommer før termin ;)

24. marts - KarinaT, venter en dreng, skal føde på Esbjerg Sygehus. Gæt = FT :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på listen også. Storebror kom allerede 37+5 og denne graviditet er en tro kopi, så gætter også på at lillebror kommer før termin ;)

24. marts - KarinaT, venter en dreng, skal føde på Esbjerg Sygehus. Gæt = FT :stork

Du er hermed tilføjet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også meget gerne være med her :yay

Termin 13.03.13, venter en dreng og skal føde på Skejby sygehus. Har ingen idé om det bliver før eller efter termin, så jeg tror mit gæt bliver på termin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også meget gerne være med her :yay

Termin 13.03.13, venter en dreng og skal føde på Skejby sygehus. Har ingen idé om det bliver før eller efter termin, så jeg tror mit gæt bliver på termin :D

Så blev du også tilføjet, og dermed også det første gæt på, på termin.

Og nu har drengene igen overtaget, hehe.

Og det er da egentligt sjovt at vi allesammen ved kønnet på vores små babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, skal vi have opdateret listen efterhånden?

Der er jo i hvert fald en der er kommet ud, og vi kan jo evt. tilføje en gættedato, eller igangsættelses dato eller sådan noget.

Så hvis i vil være med:

Inden man har født: tilføj gættedato, tilføj igangsættelses dato (hvis og når man kender den)

Efter man har født: dato, tidspunkt i graviditet og hvad man ellers vil have på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit eget bud har jo hele tiden været før termin, men med kun 7 dage igen er jeg godt nok begyndt at tvivle noget. Dog vælger jeg at være optimistisk lidt endnu og gætter på tirsdag d. 12. Altså 39+5.

Jeg ved ikke noget om igangsættelse endnu, men altså senest senest er d. 28. (dog tror jeg at hospitalet gerne vil undgå lige den dag hvis de kan, for det er helligdag, og de sætter sjældent nogle igang der). Så hvis han skal tvinges ud, vælger jeg at gætte på at han så kommer d. 27.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, ja, mit første gæt om at han kom før termin er ihvertfald ikke blevet til noget :lolhit :klap

Så jeg tror mit gæt skal være... igangsættelse d. 16. marts. (41+3).

Så håber jeg bare Kolding sætter igang om lørdagen :lol

Mit gæt ET viste sig jo heller ikke at være rigtigt.. Havde termin på søndag, men på tirsdag bliver vores datter 4 uger :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, ja, mit første gæt om at han kom før termin er ihvertfald ikke blevet til noget :lolhit :klap

Så jeg tror mit gæt skal være... igangsættelse d. 16. marts. (41+3).

Så håber jeg bare Kolding sætter igang om lørdagen :lol

Det kan jo være at du er rigtig heldig at de så vil sætte dig i gang om fredagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde jo gættet på ET og hun gemmer sig stadigvæk. Har hele tiden haft fornemmelsen af d. 14/3.. Skal dog til JM d.12/3, så må vi se hvad hun siger der, hvis lille pigen stadig ikke er kommet. Har dog slet ikke snakket om i gangsættelse med min JM på noget tidspunkt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin her den 30 marts - venter en dreng .

Jeg er ikke god til at gætte, hvad dag han vil komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER