Vinnus

overtøj til de små

6 indlæg i dette emne

Nu stod jeg og pakkede tasken i går, og blev da helt i tvivl om, hvilken slags overtøj jeg skal pakke til hende.

Vil jo gerne at det ikke er for varmt eller koldt.

Hvad har i tænkt på? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har arvet sådan en pose ting fra min svigerinde (fra H&M i størrelse omkring 56) der kan lynes op i bunden til autostol og så har jeg pakket et baby uldtæppe med i tasken. så må vi se om det bliver enten eller eller begge dele. Jeg har også arvet et todelt sæt med jakke og en pose man kan knappe på med hul til autoseler osv (eller hale hvis man sku få en djævleunge har vi grint lidt af herhjemme) og så har jeg 3 forskellige huer med bommuld, uld med og uden flapper osv da vejret hernede er MEGET svingende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har arvet sådan en pose ting fra min svigerinde (fra H&M i størrelse omkring 56) der kan lynes op i bunden til autostol og så har jeg pakket et baby uldtæppe med i tasken. så må vi se om det bliver enten eller eller begge dele. Jeg har også arvet et todelt sæt med jakke og en pose man kan knappe på med hul til autoseler osv (eller hale hvis man sku få en djævleunge har vi grint lidt af herhjemme) og så har jeg 3 forskellige huer med bommuld, uld med og uden flapper osv da vejret hernede er MEGET svingende.

Jeg har også sådanne poseting fra HogM som jeg regner med at tage med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pakket en fleecedragt, et par sutsko og et uldsvøb til at have over i autostolen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en dragt fra min første søn, og den skal lillesøster da også bruge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt den lækreste fleecedragt fra Phister og Philina, en uld hue/hjelm fra joha i matchende lilla farve og så er jeg ved at strikke uld sokker til hende. I tilfælde at jeg ikke når at få dem færdige har jeg både ekstra uldsokker som min mormor har strikket og også et par fleece futter, så hun mangler vist ikke noget. Derudover har jeg et uld baby svøb som min veninde har strikket til lillepigen og den skal hun have på over fleecen hvis det er rigtig koldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER