sivtop

Hvornår køber i barnevogn?

27 indlæg i dette emne

Går og tænker lidt over den her barnevogn... :wub Hvornår er det på tide at købe den? Og hvordan med at få den hjem... der er jo noget med at den helst ikke må komme hjem og stå før baby er ude :) Har I et godt sted at opbevare, eller plejer de at kan blive i butikken? Det er jo meget lang tid siden jeg har haft baby :wub

Hvad gør I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var ude at kigge lidt i lørdags og har nu bestemt modellen. En emmaljunga edge duo combi med stellet med de vendbare hjul. Vi har dog ikke købt den. fik at vide der er ca. 7-8 ugers levering. regner med vi bestiller den minimum 3 måneder før. så er vi sikre på at have den klar i tilfælde af at babyen kommer en hel måned før. Jeg regner med at vi bare opbevarer den herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kigger efter en tvilling/søskende vogn :) Vi har kig på en Teutonia Team Cosmo, da vi har en Teutonia barnevogn med drejehjul, som vi er helt vilde med.. Men vi skal lige en tur forbi babysam og have målt hvor bred den er, for den skal kunne komme ind ad opgangs døren og elevatoren, da vi ikke har skur, kælder eller lignende til, at have den stående.. <_<

Regner med at købe den senest 3 måneder før og så hente den inden fødselen, ligesom vi gjorde med Johans barnevogn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra augustgruppen :)

Men min veninde som skal føde her i marts har købt en barnevogn i ønskebørn og de opbevarer den for dem indtil de ringer og siger de vil hente den...så går der et par timer og den står klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra augustgruppen :)

Men min veninde som skal føde her i marts har købt en barnevogn i ønskebørn og de opbevarer den for dem indtil de ringer og siger de vil hente den...så går der et par timer og den står klar :)

Okay... super. Regner osse med at vores bliver købt i Ønskebørn, da de har det bedste uduvvalg her i byen, så ku man jo håbe de har det samme tilbud om at den kan blive stående der :) Bare kald mig overtroisk, men den der tudsegamle regel tør jeg ikke overtræde... total mærkelig :blink :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror osse vi venter til uge 28-30 med at gøre noget endeligt. Tror vi skal ha en Emmaljunga eller en Odder.. hvilken model finder vi ud af når vi kommer derhenad :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi ventede Kristine, købte vi en Emmaljunga Big Star Supreme i Ønskebørn. De opbevarede den til efter Kristine´s fødsel :blush

Vi er rigtig glade for barnevognen... vi ved ikke helt endnu, hvad vi gør denne gang... om det skal være en tvillinge barnevogn eller en tvillinge kombivogn :huh Hold da op, hvor er jeg i grunden ubeslutsom i denne graviditet :whistling :blush :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt barnevogn hos Arvingen :) En bugaboo cameleon 3 special edition :loveshower De opbevarer den nede i btikken til vi ringer og siger at vi vil hente den. Det tror jeg vi gør sidst i Maj starten af Juni :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa alle sammen.

jeg ville lige komme med en lille ting, jeg var ude i starte af dec og kigge og det var ønske børn..

vi måtte bestille en inden udgangen af dec, da den vogn vi ville havde ikke står på langer, men kun laves i bestemte uger, og for vi skulle kunne nå og have den til april så skulle det være dec pga ferie helligedage osv, og butiken vil helst have vognen 4 uger før tamin så man ikke står uden vogn pludslig, ved evt føde fortidligt..

bare lige så man ikke tror de lige han hive den frem fra et lager 4 uger før tamin, det kom også bag på mig, og de fleste butiker har vognen stående så den ikke skal hjem og stå til baby er kommet.

håber i får en dejlig dag alle sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa alle sammen.

jeg ville lige komme med en lille ting, jeg var ude i starte af dec og kigge og det var ønske børn..

vi måtte bestille en inden udgangen af dec, da den vogn vi ville havde ikke står på langer, men kun laves i bestemte uger, og for vi skulle kunne nå og have den til april så skulle det være dec pga ferie helligedage osv, og butiken vil helst have vognen 4 uger før tamin så man ikke står uden vogn pludslig, ved evt føde fortidligt..

bare lige så man ikke tror de lige han hive den frem fra et lager 4 uger før tamin, det kom også bag på mig, og de fleste butiker har vognen stående så den ikke skal hjem og stå til baby er kommet.

håber i får en dejlig dag alle sammen.

Tak for info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har i forvejen Enmaljunga duo Edge, det bedste valg for os :-)

Jeg er med i en anden gruppe, hvor dem der f.eks. bestiller Emmaljunga Big Star suprême ikke kan få dem før 1/5, så tror ikke I skal vente alt for længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh her skal vi også have en edge duo combi, den virker lækker. Kan informere om at babysam pt har 7-8 ugers leveringstid på dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes i hvert fald den er fantastisk, trods vi bor i Silkeborg (ikke storby), i hus og har stor bil. Den er bare så praktisk og man kan være aktiv med den, ja og så kan man have andet i bilen en den. Vi har faktisk lige købt en mere (brugt) så de har en hver, Smilla er kun næsten 20 mdr. nu og elsker som klapvogn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, vi skal snart igang med det der barnevognshalløj - jeg er bare totalt blank på, hvad der er smartest for os :-s Jeg har spekuleret som en gal i en måned uden at komme videre.,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, vi skal snart igang med det der barnevognshalløj - jeg er bare totalt blank på, hvad der er smartest for os :-s Jeg har spekuleret som en gal i en måned uden at komme videre.,,

Har I været ude at kigge? ellers lad væer med at spekulere over det nu. Tag ud i en butik og prøv at køre lidt med vognene og mærk forskellen på dem - først der synes ejg det gir mening at kunne bestemme sig :) og det er MEGET nemmere end at se på billeder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I været ude at kigge? ellers lad væer med at spekulere over det nu. Tag ud i en butik og prøv at køre lidt med vognene og mærk forskellen på dem - først der synes ejg det gir mening at kunne bestemme sig :) og det er MEGET nemmere end at se på billeder

Jeps... Jeg kan stadig ikke finde ud af det... Det er mest den grundlæggende beslutning om kombivign eller stor vogn, der kniber - jeg kan slet ikke gennemskue vores behov... Når først det er på plads, så tror jeg ikke, at jeg/vi får de store problemer med at vælge model..

:wacko :wacko :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps... Jeg kan stadig ikke finde ud af det... Det er mest den grundlæggende beslutning om kombivign eller stor vogn, der kniber - jeg kan slet ikke gennemskue vores behov... Når først det er på plads, så tror jeg ikke, at jeg/vi får de store problemer med at vælge model..

:wacko :wacko :wacko

aha! Vi vælger en kombi vogn fordi vi bor i byen og hvis man skal med bus, storcentre og shoppe på strøget så er det nemmest den ikke fylder alverden for os. Derudover tror jeg nemt at vi efter de 6 måneder sagtens kan nøjes med en klapvogn der er super god og kan ligges ned - så længe man abre har en god kørepose og regnslag :) - og så er der jo prisen som er god :rolleyes - og så synes jeg emmaljungas kombivogn med drejbare hjul foran kører fantastisk :loveshower

Ulempen er jo at man ikke har en barnevogn efter de 6 måneder - men tjah, det er så her jeg regner med at klapvognen er ligeså god når den kan ligges helt ned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

S var noget ældre før hun voksede ud af barnevognsdelen, næsten et år..

Er du meget aktiv og gerne vil rundt med barnevognen alle mulige mærkelig steder (skov, gågade, løb med den)

Vi ville gerne have at S kunne sove alle steder pg ikke være afhængig af barnevognen i flere år. Andre synes det er fantastisk de har en vogn de er så tæt knyttet til og vil derfor have så langt liggemål som muligt, så de kam bruge den/være knyttet til den længst muligt. Intet er rigtig eller forkert, men måske kan det hjælpe dog til at tænke hvad I ef mest til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en brugt Odder Twin Zip i sidste weekend :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en brugt Odder Twin Zip i sidste weekend :loveshower :loveshower :loveshower

Lækkert :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt, så er det på plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at vi er endt med, at vi går efter en almindelig barnevogn - bylivet skal alligevel skrues ned (vi flytter i rækkehus i en forstad), og bi regner med at købe en stationcar (suk), såeh... Jeg ville egentlig helst have undgået Odder (jeg synes, at der er lidt en religion om dem...), men det lader til, at de laver nogle af de mest kompakte og robuste stel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt hvis I er kommet tættere på en afgørelse :)

Vi bor i hus, har stationcar og bor i en provinsby og har valgt kombi - bare for at forvirre endnu mere. For mig handler det også om forventning og hvordan vi er som personer :)

Odder Zip er rigtig fin synes jeg, den eller Emmaljungas Big Star suprême havde vi valgt hvis vi ønskede alm. barnevogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestilt! Sort Odder Zip på x-dream stel og hjul uden luft - færdig! Så kan jeg da få noget andet at tænke på;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt vores emmaljunga egde duo her for et par uger siden, men så er der lige 6-8 ugers leveringstid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER