LineMy

Er der mon plads til én mere?

56 indlæg i dette emne

Velkommen til Babyklar :balloons

Håber at du bliver glad for at være her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dobbeltpost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og igen :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også lige et velkommen fra mig :balloons BK er et dejligt forum... jeg er sikker på du bliver glad for at være her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også velkommen til fra mig! :balloons

Lige er tip, hvis du ikke allerede har opdaget det - hvis du klikker på ikonet til venstre for den tråd du gerne vil ind i, hopper du automatisk til første ulæste besvarelse, hvilket er RIGTIG rart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til - håber du bliver rigtig glad for, at være her :balloon BK er et fantastisk sted :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ALLEREDE blevet glad for at være her :lovebk

Tak for jeres varme velkomst :kram

Jeg har luret gamle som nye tråde, har hentet inspiration og WOW nogle har hentet fra mig :)

Tak TiaK, et nyttigt tip jeg STRAKS må introducere mine fingre for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :)

Dejligt du allerede synes godt om BK, er sikker på at du kun vil blive mere og mere glad for det :)

Glæder mig til at læse om dit liv med lille My!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :loveshower

Her er bare såååå hyggeligt, pas på - du bliver meget afhængig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Line

Velkommen herind til :balloons :balloons :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Nitzen1987, AnnetteS, TiaK, lilleprinsessen, kamillawn, amina og Macmus :kram

Er man afhængig når man allerede blir spurgt af manden, hvad man har så travlt med? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Nitzen1987, AnnetteS, TiaK, lilleprinsessen, kamillawn, amina og Macmus :kram

Er man afhængig når man allerede blir spurgt af manden, hvad man har så travlt med? :D

Det bliver MEGET værre :lol Når du begynder at drømme om brugerne herinde du aldrig har mødt, når manden surt kigger på en når man stiller ham et baby spørgsmål og siger "sig mig er det ikke det du har babyklar til?", når man midt om natten finder sin telefon frem for at gå på babyklar eller når man midt i fødslen opdaterer babyklar FØR familien SÅ er man afhængig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver MEGET værre :lol Når du begynder at drømme om brugerne herinde du aldrig har mødt, når manden surt kigger på en når man stiller ham et baby spørgsmål og siger "sig mig er det ikke det du har babyklar til?", når man midt om natten finder sin telefon frem for at gå på babyklar eller når man midt i fødslen opdaterer babyklar FØR familien SÅ er man afhængig :lolhit

Jeps..... og lige så dejligt det er at være afhængig, lige så træls kan det faktisk være... Min mand synes det er død træls at jeg LIIIIGE skal tjekke babyklar HELE TIDEN :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til dette dejlige forum :)

Og jeg tilslutter mig de andre: man blir virkelig afhængig! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen på BK, håber du bliver glad for at være her! :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De mænd skal bare vænne sig til at komme ned på en 3. Plads :lol

1. Barn

2. Bk

3. Mand... Hvis han er heldig

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sofiee og SaraLE :kram

Ja Macmus, altså 3. Pladsen kunne jo hurtigt falde til fordel for missen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Sofiee og SaraLE :kram

Ja Macmus, altså 3. Pladsen kunne jo hurtigt falde til fordel for missen :D

Ja for pokker! de skal tage sig i agt de mænd :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) Håber du bliver glad for at skrive herinde.

Hvor gammel er din My?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak MichelleIP :) jeg er allerede super glad for det, og ærgrer mig lidt over ikke at ha fundet det før.. Men nu kan jeg så spamme jer alle sammen :)

Vores Lia (mit kælenavn til hende er My) er lige ved at runde 9 mdr..

Jeg sidder og brygger lidt på en moar tråd, så der er lidt flere oplysninger at hente om mig, hende og os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver MEGET værre :lol Når du begynder at drømme om brugerne herinde du aldrig har mødt, når manden surt kigger på en når man stiller ham et baby spørgsmål og siger "sig mig er det ikke det du har babyklar til?", når man midt om natten finder sin telefon frem for at gå på babyklar eller når man midt i fødslen opdaterer babyklar FØR familien SÅ er man afhængig :lolhit

:ditto + Når manden efterhånden ved hvem mindst 10 af de andre brugere "er", og spørger "Hvordan gik det med hende, der startede på grød idag/lige er gået over til flaske/hvis barn ikke ville sove/osv?" + Når babyklar bliver ens personlige orakel, ikke bare angående babyer, men angående ALT. Har selv fået råd om noget så ubaby-agtigt som dæk herinde :rolleyes :D

Tak Sofiee og SaraLE :kram

Ja Macmus, altså 3. Pladsen kunne jo hurtigt falde til fordel for missen :D

:lolhit Hahahahaha, det er god humor! :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak MichelleIP :) jeg er allerede super glad for det, og ærgrer mig lidt over ikke at ha fundet det før.. Men nu kan jeg så spamme jer alle sammen :)

Vores Lia (mit kælenavn til hende er My) er lige ved at runde 9 mdr..

Jeg sidder og brygger lidt på en moar tråd, så der er lidt flere oplysninger at hente om mig, hende og os :)

Dejligt :)

Og sjovt, så havde vi været i samme terminstråd hvis du havde fundet det før :P (hvis da ikke min amme-hjerne regner forkert... :rolleyes Hun er født i april 2012, ikke?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :)

Og sjovt, så havde vi været i samme terminstråd hvis du havde fundet det før :P (hvis da ikke min amme-hjerne regner forkert... :rolleyes Hun er født i april 2012, ikke?)

Jo det er hun :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til dette skønne forum :balloon Her får du hurtigt brugt mange timer. Der er mange skønne kvinder herinde

(så skønne, at jeg meldte fra i min mødregruppe, fordi BK opfyldte det behov :lovebk )

Og giv lige din mand et kram, han får brug for det ;) (Hilsen hende, der liveopdaterede herinde under fødsel :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er hun :)

Og det er selvfølgelig bagefter at jeg lige tjekker mødregruppen og ser at du har skrevet :oops

Der er bare ikke rigtig liv derinde så er stoppet med at tjekke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER