LineMy

Er der mon plads til én mere?

56 indlæg i dette emne

Hej Ladies

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen - håber du bliver rigtig glad for at være her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil. Håber du bliver glad for at være herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til dette dejlige forum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til et fantastisk forum... jeg er sikker på at du blir glad for at være her... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Majs, Fihl, Louisevibe og Tinakp

Jeg krydser de fleste fingrer (foruden dem der har baby osv. )

Jeg har indtil nu ikke fundet et forum hvor ærlighed har været i højsæde, så håber dette er DET forum jeg kan suge inspiration fra og måske endda videregive lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Majs, Fihl, Louisevibe og Tinakp ��

Jeg krydser de fleste fingrer (foruden dem der har baby osv. )

Jeg har indtil nu ikke fundet et forum hvor ærlighed har været i højsæde, så håber dette er DET forum jeg kan suge inspiration fra og måske endda videregive lidt ��

BK er meget anderledes end andre forums - her er folk stort set altid positive og konstruktive og der er plads til forskellige holdninger uden mudder kast. Hvis du er bare en smule aktiv vil du finde et fantastisk fællesskab. Jeg kan anbefale at du laver et par indlæg i "baby 0-1 år" 's smalltalk tråd. Det er en god måde at lære lidt om de forskellige brugere og for os at lære dig at kende. Du kan også lave en mor tråd - selvom der ikke altid bliver kommenteret i tråden kan du være 100% sikker på at den bliver læst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons Babyklar er et fantastisk og hyggeligt forum med mange helt vidunderlige dejlige mennesker :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BK er meget anderledes end andre forums - her er folk stort set altid positive og konstruktive og der er plads til forskellige holdninger uden mudder kast. Hvis du er bare en smule aktiv vil du finde et fantastisk fællesskab. Jeg kan anbefale at du laver et par indlæg i "baby 0-1 år" 's smalltalk tråd. Det er en god måde at lære lidt om de forskellige brugere og for os at lære dig at kende. Du kan også lave en mor tråd - selvom der ikke altid bliver kommenteret i tråden kan du være 100% sikker på at den bliver læst.

Du har faktisk ret, har siddet og læst lidt i forskellige tråde, men har ikke rigtig kunne sætte ord på forskellen, men den ér der! Og synes allerede om det. Da jeg også kan læse at der er MEGET humor

Har aldrig oplevet så mange velkommen til hilsner på så kort tid.

Vil prøve at hoppe med i smalltalk. Hvad er en mor tråd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En mor-tråd er en tråd (altså ligesom den du har oprettet her) inde i det underforum, der hedder "Mit liv som mor", hvor du fortæller om dit liv som mor, og dit/dine børn og viser billeder (vi elsker billeder :D) :)

Jeg er ikke så god til at opdatere min, men den er da stadig et eksempel ;) Hvis du har lyst, kan du læse den, hvis du klikker på det blå "Mar og Mamas liv sammen" i min signatur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du bliver glad for at være her.. her har jeg oplevet af folk er ærlige og siger deres meninger. Her er en skovl en skovl og en spade en spade. Men samtidig er pigerne her også utrolige gode til en god snak osv. Jeg er i hvertfald glad for at være her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En mor-tråd er en tråd (altså ligesom den du har oprettet her) inde i det underforum, der hedder "Mit liv som mor", hvor du fortæller om dit liv som mor, og dit/dine børn og viser billeder (vi elsker billeder :D) :)

Jeg er ikke så god til at opdatere min, men den er da stadig et eksempel ;) Hvis du har lyst, kan du læse den, hvis du klikker på det blå "Mar og Mamas liv sammen" i min signatur :)

Uhh lyder lige som noget for mig, kan ikke fortælle for mange gange om min lille My, hendes vej hertil osv osv osv :D må straks til skrive katapulten ;)

Og så til spørgsmål (elsker at jeg KAN/MÅ stille sådanne "dumme" spørgsmål modsat andre steder) hvordan pokker får i de sjove smileys frem? Og hvordan laver jeg de der skønne signaturer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh lyder lige som noget for mig, kan ikke fortælle for mange gange om min lille My, hendes vej hertil osv osv osv må straks til skrive katapulten

Og så til spørgsmål (elsker at jeg KAN/MÅ stille sådanne "dumme" spørgsmål modsat andre steder) hvordan pokker får i de sjove smileys frem? Og hvordan laver jeg de der skønne signaturer?

til det med rødt: Er du på fra tablet/mobil eller computer? for så er det desværre kun fordi vi kan huske tegnene for de smileys vi kan lave dem. Men

:lol er : lol (uden mellemrum efter kolon )

:rolleyes er : rolleyes

:kram er : kram

:kiss er : kiss

:whistling er : whistling

:huug er : huug

:wub er :wub

:kuller er : kuller

:balloon er : balloon

:balloons er : ballons

:lovebk er : lovebk

:biglove er : biglove

Så tror jeg du kan klare dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja gå endelig igang med at skrive. :) Men husk, som Majs skriver: Selvom der HELT sikkert er nogen, der læser med, så er det ikke sikkert at der bliver skrevet så meget. Jeg er selv slem til at læse, og aldrig have/få taget mig tid til at skrive i andres tråde :badgirl

Smileyesne kan du få frem under dit skrivefelt ved at trykke på det gule ansigt oppe i din værktøjslinje... Æhm, lidt svært at forklare... Kan du finde den? Ellers så sig til, så smider jeg en tegning med en pil ;) Men ellers lærer du sikkert hurtigt en del "koder" for smileyer. Prøv at skriv følgende (uden de q'er, som jeg har sat ind):

:qlolhit :qloveshower :qbadgirl :qbaby3 :qkuller :qwub :qprik :qpuke :qlovebk :qrolleyes :qboo :qkiss :qkram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh lyder lige som noget for mig, kan ikke fortælle for mange gange om min lille My, hendes vej hertil osv osv osv :D må straks til skrive katapulten ;)

Og så til spørgsmål (elsker at jeg KAN/MÅ stille sådanne "dumme" spørgsmål modsat andre steder) hvordan pokker får i de sjove smileys frem? Og hvordan laver jeg de der skønne signaturer? :)

Du trykker på en af vores og så laver du den - kopierer adressen og går ind i din profil, redigerer din signatur og sætter den ind der. Men det kan vist også kun gøres fra computer (?) - jeg er ikke super ekspert der er Barbamamma nok lidt bedre end mig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå Majs kom før mig :D

Mht. at lave signatur, så skal du klikke på dit brugernavn oppe øverst til højre på siden. Klik på "Mine indstillinger" i den boks, der kommer frem. Så kommer du ind på en side, hvor du kan lave alt muligt om. I venstre side er der sådan en "menu", hvor du kan vælge "Skift signatur" :)

Mange af os har "tickere", altså sådan en tæller på hvor gamle vores børn er. :) Sådan en kan du lave ved at klikke på en af vores --> følge guiden --> indsætte link i din signatur (den giver dig nogle forskellige links, jeg mener at du skal bruge den, der hedder noget med pseudo-html, men prøv dig lidt frem eller spørg, hvis det driller :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du trykker på en af vores og så laver du den - kopierer adressen og går ind i din profil, redigerer din signatur og sætter den ind der. Men det kan vist også kun gøres fra computer (?) - jeg er ikke super ekspert der er Barbamamma nok lidt bedre end mig :lol

Jeg har desværre ikke den fjerneste idé om, om man kan gøre det fra andet end en computer :blush Men jeg har da prøvet at forklare, hvordan man gør det på computeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra tablet oftest :)

Må lige prøve Lovebk

Og så får i lige en kram også

Kan ikke finde det gule ansigt men det måske fordi jeg er på fra iPad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må vist være i morgen jeg har "hjerne" til den slags tekniske udfoldelser whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at sætte : foran når du skriver whistling osv. :balloons

Og så har jeg lige lavet en lille tegning til dig :) Ved dog ikke om det er det samme fra ipad :unsure

Klik på billedet herunder. :)

post-350-0-94172300-1357418400_thumb.jpg

Men vi andre lærte heller ikke alt hvad forummet kan på en gang, så det skal nok komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha da sån en fin linie har jeg slet slet ikke.. :) men TUSIND tak for billedet :kram (mon det lykkedes at lave smiley'en nu? )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha da sån en fin linie har jeg slet slet ikke.. :) men TUSIND tak for billedet :kram (mon det lykkedes at lave smiley'en nu? )

Jeps :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, det lykkedes at lave smileyen! :super

Men hvorfor mon du ikke har linjen? :unsure Prøv at skrive i det underforum, der hedder "til/fra redaktionen" eller evt. i smalltalk-forummet. Så kan der forhåbentlig enten være en erfaren tablet-bk'er, der kan hjælpe dig, eller også kan Ki eller Martin (som ejer babyklar og er admins) måske hjælpe, når de kommer hjem fra ferie senere på måneden. De har dog nok lidt travlt lige pt. for babyklar har lige fået nyt look, så der er jo en masse der lige skal rettes til. Det kan også være, at det er derfor, du ikke har sådan en linje... Men prøv som sagt at skriv derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha da sån en fin linie har jeg slet slet ikke.. :) men TUSIND tak for billedet :kram (mon det lykkedes at lave smiley'en nu? )

Man kan ikke få linjen frem fra ihvertfald Ipad, så nok derfor :glad (...men lidt irriterende ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER