LineMy

Er der mon plads til én mere?

56 indlæg i dette emne

Nej det kunne jeg fornemme' ud fra sidste post.

Min første tanke var NEJJJ hvor ærgerligt, gad vide hvad årsagen er? Mest fordi jeg ikke er i mødregruppe, så det kunne være rart at følges med jævnaldrende ;) men så tænker jeg, at det næsten må være fordi i bare er alle andre steder herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej det kunne jeg fornemme' ud fra sidste post.

Min første tanke var NEJJJ hvor ærgerligt, gad vide hvad årsagen er? Mest fordi jeg ikke er i mødregruppe, så det kunne være rart at følges med jævnaldrende ;) men så tænker jeg, at det næsten må være fordi i bare er alle andre steder herinde :)

Det er vist netop derfor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Her bare hyggeeeeligt! De her fantastiske kvinder har været en vidunderlig støtte da jeg gik fra min datters far( var gravid i 15 uge) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Unicorn :) :kram

Pyha det lyder som en hård beslutning og en beslutning som man har brug for opbakning og opmuntring for at komme igennem! (Vil straks læse din mor-tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! Kan høre du allerede er glad for at være her, hvilket jeg sagtens kan forstå :) Som de andre siger, er det nogle fantastiske kvinder der huserer herinde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Af alle de steder på nettet jeg er kommet, så er dette mit yndlings sted :) Folk er så søde herinde :loveshower

Elsker at man altid kan finde svar, ligesindede og få kram hvis der er brug for det :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER