Ihpets-mortilto

4. jordmoderbesøg

2 indlæg i dette emne

Så skal jeg allerede til 4. jordmoderbesøg. Det er et ekstra, så det tæller ikke rigtig som nr. 4, men alligevel.

Jeg er spændt på hvad hun siger. Jeg skal derhen fordi jeg har så mange plukveer og smerter i den nederste del af maven og forneden. Men jeg tror egentligt lidt at de er ved at blive en vane, for jeg tænker ikke så meget over det mere, og har jo planlagt min dag efter dem. Så min dag er således: Vågner og spiser morgenmad ca. kl 6, J går kl 6:30 og så går jeg som regel i seng igen ved 7tiden og sover til 9-10 stykker. Så sidder jeg på sofaen og ser tv / studerer / er på nettet. Rejser mig og laver aftensmad ca. 17, spiser når J kommer hjem, sidder på sofaen og går så i seng. Så det er måske derfor at plukveerne ikke er så generende for mig.

I går da jeg var på sygehuset, fik jeg sindsygt ondt af at gå 3-4 minutter og måtte sidde på en bænk og hvile mig, så de er der jo stadig.

Men uanset hvad, så er jeg spændt på hvad hun siger, om jeg evt. skal skannes, som hun snakkede om sidst, eller om hun vurderer at alt er fint. Og så er jeg ret spændt på hvad hun siger til lillemandens placering, jeg føler selv at han stadig ligger med hovedet nedad, han har i hvert fald hikke i skødet på mig. Men håber hun siger noget om hvor dybt han står, for jeg føler virkelig nogle gange at han banker mod knoglerne og prøver at komme ned.

God weekend piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skønt med ekstra besøg. Du kan læse lidt i min tråd hvis du er interesseret i mit besøg. Men jeg bliver da lige nød til at kommentere på vægten på vores drenge: du er jo 8 dage længere henne end mig, men min "lill" dreng er i dag vurderet til 1800. Er det ikke vildt? Han bliver jo en kæmpe, hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER