Guest

Har I symptomer ??

8 indlæg i dette emne

Jeg havde SÅ meget kvalme i min første graviditet. I de første uger viste det sig mest ved jeg blev køresyg når vi kørte nogen steder, men senere var det nærmest konstant kvalme. Jeg mærker INTET til det endnu :blink har oplevet 2-3 gange jeg har været skidt tilpas, senest i tirsdags hos mine forældre hvor jeg virkelig fik kvalme (kunne slet ikke klare lugten af min fars hjemmelavede klejner) det gik dog væk da jeg kom udenfor og vi kørte hjemad. Men ellers INTET :blink lidt ømme bryster og træthed ...

Har også haft en del mens lignende smerter, de er dog aftaget meget, havde en kort stund da jeg gik i seng igår, men så var det ovre igen.

Men har I nogen tegn på graviditet ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som skrevet på bx - lænden gør så ondt at jeg ikke har sovet ordentligt de sidste par nætter

Føler mig oppustet og har været mega hormonella

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere dage inden jeg testede positiv var mine bryster både ømme og gigantisk store. :blink (Og det er de stadig) :blink :blink Tror seriøst jeg er gået en skål str op allerede!

Har været lidt utilpas først på morgenen i uge 5, men det varede heldigvis ikke så længe af gangen.

En nat i uge 5 vågnede jeg op med koldsved og svære smerter i underlivet. Det tog ca en halv time inden de forsvandt.

Har haft tilsvarende smerter de sidste dage, værst i dag. Ringede til vagtlægen her i eftermiddag fordi jeg blev rigtig bekymret, men han ville, til trods for min forklaring, ikke se mig, men anbefalede mig at ringe til egen læge i morgen. Bløder ikke, så er self bekymret over om det kan være en MA. Forhåbentlig er det "bare" ligaments smerter eller min livmoder der vokser. Krydser i hvert fald fingre.

Har holdt vægten siden jeg blev gravid, pt er jeg 6+2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig ikke jeg har nogen fantastiske graviditets tegn. Jeg har måske haft lidt ømme bryster og madlede... Jeg har ikke haft lyst til brød hele den sidste uge... Elsker ellers brød i alle afskygninger... ;-)

Men ingen kvalme som sådan eller at jeg kan mærke at der sker noget....

Elsker dog min dejlige kæreste som tænker så meget over hvad jeg skal spise, hvad jeg ikke skal/må og overhoved hvad jeg må og ikke må...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg led også af kvalme i den første graviditet og specielt mixede jeg underlige madvarer helt vanvittigt... :blink Men denne gang mærker jeg heldigvis ikke noget til kvalmen andet end været lidt utilpas to gange) og har for første gang i dag mixed en lille uskyldig lidt sær mad... :whistling men INTET i forhold til sidst. Derudover er jeg træt og har desværre oplevet et par gange, hvor min lunte har været lidt kortere end normalt overfor mand og barn :( og så mine bryster... oh my de er ømme, hårde og større og MAVEN-den er allerede blevet ret stor, så jeg ikke kan løbe fra det uden allerede nu, at gå i store bluser, når jeg er sammen med venner og familie... Det bliver svært at holde skjult til uge 12, hvis det fortsætter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også madlede da jeg var i uge 6. Puha. Bare tanken om chokolade, som jeg ellers ELSKER, gav mig væmmelse. Høhø. Sjovt som kroppen reagerer. Madleden er dog nææsten forsvundet her 7+3 og jeg skal ikke længere tvinge mig selv til at spise. Chokolade har jeg dog stadig slet ikke lyst til. Men frugt og grøntsager er helt klare favoritter. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I forgårs begyndte jeg at få kvalme om aftenen. Det kom meget pludseligt. Efter det begyndte har jeg kvalme i bølger i løbet af hele døgnet. Får det sindsygt dårligt, og kan slet ikke holde noget ud. Prøver at spise mig ud af det, men har det bare dårligt. Hver aften får jeg ydermere ondt i maven og meget oppustet mave. Har mere luft i maven end normalt i løbet af hele dagen og stadig meget ømme og voksende bryster. Så det er det jeg mærker til det nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste graviditet mærkede jeg ikke noget som helst til kvalme, ondt nogle steder osv.

Men denne her er hele anderledes. Har ondt i kroppen, føler mig træt hele tiden og kvalmen er begyndt at melde sin velkomst. Og var faktisk den der gjorde at jeg tog testen. Skal godtnok lige vende mig til det hele, da jeg som sagt ikke havde noget under den første :D Samt mine bryster er sindsygt ømme.. AAAAVVVV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER