Posted January 11, 2013 https://www.facebook.com/events/328249097290210/?fref=ts kan det her link bruges? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 Hmmm den er sat til at være offentlig.... Søger du under begivenheder, eller bare i søgefeltet på forsiden? Og søger du på hele det navn jeg angav ovenfor? :) Har både søgt generelt på forsiden og under begivenheder. Har bare copy pastet det du skrev :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 https://www.facebook...290210/?fref=ts kan det her link bruges? Jep! :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 Jep! :D Ved ikke lige hvorfor jeg ikke tænkte på det noget før...... >.<... TRÆÆÆÆÆT! :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 Hvem er det der mangler? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 Sådan! Begivenheden hedder: Baby/gravid/mor træf i Tjørring Jeg tjekker lige når der er en 8-9 tilmeldte, så må det passe med dem der var interesseret :) og så lukker jeg den Done :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 Jeg vil lige forhøre mig om det er ok, at jeg ikke tager noget med, hvis jeg kommer. Mit overskud er ikke særlig stort og der er mange andre ting i det også. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 Jeg vil lige forhøre mig om det er ok, at jeg ikke tager noget med, hvis jeg kommer. Mit overskud er ikke særlig stort og der er mange andre ting i det også. Det syntes jeg personligt er OK! Der er ikke nogen store udgifter i noget af det, og sådan som du går og har det for tiden syntes jeg det er FLOT hvis du kommer - måske det kan give dig lidt på + kontoen!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 Det er helt okay med mig, Taz! :) Håber du kommer. Tror på det vil være godt til dig! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 Jeg vil lige forhøre mig om det er ok, at jeg ikke tager noget med, hvis jeg kommer. Mit overskud er ikke særlig stort og der er mange andre ting i det også. Det er 100 % i orden for mig :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 Jeg vil lige forhøre mig om det er ok, at jeg ikke tager noget med, hvis jeg kommer. Mit overskud er ikke særlig stort og der er mange andre ting i det også. Også helt i orden med mig :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2013 Det er også helt ok med mig :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2013 Det er jeg glad for at høre :) Der er jo mange følelser i at møde jer, for mit vedkommende. Og så er jeg rimeligt sikker på at jeg ville glemme det jeg skulle tage med pga. Nervøsiteten osv. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2013 Det er bestemt også ok for mig!! :) Jeg håber bare sådan du kommer :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2013 vil bare sige tak for en super formiddag! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2013 Tusind tak for en hyggelig dag :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2013 Ja tak piger det var godt nok hyggeligt :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2013 Jeg siger også tak for en hyggelig dag :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2013 Jeg vil også lige sige tak for i dag, det var rigtig hyggeligt! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2013 Hvad så piger? Skal vi finde på en ny dato? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2013 Er der pladstil mig denne gang ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2013 Er der pladstil mig denne gang ;) Selvfølgelig :glad Share this post Link to post Share on other sites