Guest

Slankeprodukter - er det noget i overvejer?

8 indlæg i dette emne

Det bugner med reklamer for slankeprodukter for tiden og man kunne sagtens fristes til lige at kickstarte kuren med en hardcore omgang Nupo eller Nutrilet - eller måske gå på slankepillerne til lige at suplere kuren.

Er det noget i overvejer?

Har i prøvet det? hvad skete der da i stoppede?

Gode argumenter for og imod!

Her er en lille artikel og uddrag fra godmorgen Danmark

http://go.tv2.dk/articlemad/id-49754079:guide-s%C3%A5dan-virker-slankeprodukter.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tidligere fået slankepiller, for at få kickstartet vægttabet og motivitationen, men ikke denne gang :) Dog synes jeg, at det var dejligt, at man kunne se et resultat hurtigt fra start, så man ikke starter med at få et hak i motivationen ;) Da jeg fik piller til hjælp i 2007, fik jeg Acomplia - de virker ved at virke appetitnedsættende. Jeg fik dem de første 2 måneder af min "kur" også stoppede jeg med dem, for selv at tage styringen :) Desværre mener jeg, at de blev taget af markedet, fordi de fandt ud af, at de havde forårsaget alvorlige og uhensigtsmæssige bivirkning. I 2002 fik jeg Xenical, de virker ved at man få diarré, hvis man indtager for meget fedt i måltiderne - for mig fungerede de ikke, for uanset hvor lidt fedt jeg indtog, så gav de mig voldsom diarré.

Jeg har ikke undersøgt markedet for slankepiller for nuværende, så ved ikke om der er kommet nye til (altså receptpligtige) :)

Min tale for slankepiller er klart, hvis man gerne vil have et lille ekstra spark til at starte med, så man ikke mister motivationen fra starten, hvis vægten bare ikke rykker sig ud af flækken ;) Så er det rart med lidt hurtige resultater istedet, så man får blod på tanden til at fortsætte :)

Nupo osv. er slet ikke noget for mig, jo deres "chokoladebar", men ikke ellers - jeg tror heller ikke på, at det er sundt for kroppen, men det er slankepillerne jo heller ikke :rolleyes

Tror det er vigtigt, at man gør op med sig selv, hvad man har brug for - og hvis man synes Nupo ect. er den rigtige vej, så er det det man skal gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bed mærke i de slankepiller der skulle øge forbrændingen med de meget naturlige ingredienser som chili og grøn the m.m. Jeg tænker at de på ingen måde kan skade. Og Nupo og andre slankeprodukter har jeg også kun tyet til deres barer, for i en snæver vending er det fedt lige at have sådan en i tasken så man ikke forfalder til et mere usundt alternativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg kickstartede vægttab fik jeg nupo shake til morgenmad i 2-3 uger, hvorefter jeg bare kørte almindelig kost... synes egentlig at det var fint nok :) Det fik lige skubbet mig ordentligt i gang og gav motivation :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh nej, må indrømme at sådan noget tør jeg ikke rode mig ud i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Nupo som kickstarter i 12 dage.

Starter op i morgen og får så kun Nupo de næste 12 dage. Og løber så også.

Det fungere for mig og jeg taber 5-6 kg på de dage.

Det gør jeg 2-3 gange om året, når jeg lige synes der er kommet lidt for meget på sidebenene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bruger sådan en bar eller shaker i ny og næ hvis jeg på farten og lige skifte et enkelt måltid ud med.. men mener bestemt ikke det godt for kroppen, jo man taber sig hurtigt, men nu er jeg slet ikke interesserede i et hurtigt vægttab da jeg sidst tabte mig alt for hurtigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har kikket meget på det, men alligevel ikke turdet når det kom til stykket af afprøve noget af det... så jeg meldte mig ind hos weight watchers, det ved jeg virker og det er en måde jeg kan stå inde for, det kan anbefales, hvis man ikke kan holde sig selv helt i ørerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER