makron

Hvem har født?

11 indlæg i dette emne

Kære Alle

Så er det jo januar, er der nogen der allerede har født????

Jeg selv har termin den 20., dagen før min egen fødselsdag, og jeg tror ikke Lillenørd kommer liiiiiige nu, så måske når jeg at runde de 39 :balloon

Men hvad med jer andre - fortæl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen baby her jeg har termin 25 jan skal på Skejby den 11 til vægt scanning og læge samtale og håber jeg kan overbevise dem om at sætte mig igang ;) men ellers rammer jeg uge 37-0 på fredag og så vil hun ikke være født

Før tid så der skal hun være mere end velkommen ;) ( det kunne egentligt være je skulle finde tøj og sån frem har stadig ikke fået ordnet noget som helst )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ, heller ikke noget her!

Vi slæber "tasken" frem og tilbage til bilen og autostolen er derude - sådan én skal man nemlig medbringe i Aalborg, hvis man gerne vil på patienthotellet bagefter - man får 4 nætter, og ja tak, det vil vi gerne!

I Aalborg får man lov at gå ti dage over, også som 38/39 årig, her er man iflg. jordemoderen først "gammel" når man er 40 ;)

Så jeg ser frem til flere nætter med plukveer og ingen fødsel, det bliver nok den 1. feb!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får man kun lov til at gå 10 dage over i Aalborg? Så håber jeg da snart at Blob vil tage sig sammen og komme ud, har nemlig ikkelyst til igangsættelse, det var jeg igennem med den 1. og det synes jeg bestemt ikke var en fed oplevelse. Han skulle være kommet i lørdags, D. 19. jan, men ligesom de andre børn tager han ingen notits af hvad kalenderen siger..:)

Har først i sidste uge fået pakket tasken til sygehuset og nu er basen sat i bilen til autostolen, så nu tror jeg at vi er nogenlunde parate.:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, 10 dage, og eftersom hun ikke kom ud på terminsdagen, hvilket jo absolut heller ikke var forventet, kunne jeg passende bruge dagen på at blive fejret i anledningen af min fødselsdag, som var dagen efter altså den 21. januar. Sjovt nok havde hele familien holdt dagen fri "hviiiiiissss nuuu jeg liiiiige skulle føde", så der blev fuldt hus, meget hyggeligt!

Skal til jordemorder i morgen og få en dato for igangsættelse i næste uge, meeeen mon hun ikke kommer før?? Det håber jeg!

@Mortilde3: Bor du da i Aalborg? Håber Blob snart kommer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du fik en dejlig dag hvor hele familien nu havde taget fri, bare for din skyld. :)

Jeg bor i Aars, 40 km syd for Aalborg. Men hører til Aalborg, men det bliver min 1. gang på Aalborg, så er lidt spændt på det. Vesthimmerlands kommune har jo faste jordemoder, så når det går løs, så skal jeg ringe direkte til jordemoderen med tilkaldevagt og ikke fødegangen. Hvis de er af samme opfattelse mht. de 10 dage, så må det jo være tirsdag i næste uge, men håber da virkelig at der sker noget inden da. :)

Pøj pøj til dig også, håber at du får lov at gå igang af sig selv. Jeg glæder mig i hvert fald til at det er overstået, synes efterhånden at jeg er ved at være lidt drænet for overskud og energi...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg har født en lille prinsesse, hun vejede 2970 g og målte 50 cm, hun kom til verden 4 dage før termin, nemlig d 30 december. Det gik rigtig hurtigt 2 1/2 time fra første ve til hun lå på min mave ;-)

Håber i alle snart får jeres prinser og prinsessen at se!

Hilsen Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg har født en lille prinsesse, hun vejede 2970 g og målte 50 cm, hun kom til verden 4 dage før termin, nemlig d 30 december. Det gik rigtig hurtigt 2 1/2 time fra første ve til hun lå på min mave ;-)

Håber i alle snart får jeres prinser og prinsessen at se!

Hilsen Charlotte

Hej Charlotte, tillykke med lillepigen. Det var vel nok dejligt for dig, og sikke en hurtig fødsel.:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Charlotte - hvor dejligt!

Er glad på dine vegne - og kun en lille smule misundelig - ville ønske det var mig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Tillykke.

Her gik vandet d.20 og baby blev født d.24 om aften v akut kejsersnit. Fødselsforløbet var forfærdeligt, og kommer aldrig til at prøve t føde vaginalt igen. Men men men lille pigen er vidunderlig og jeg er meget taknemmelig for at hun er vores lille pige. 3100 vejede hun og er 50 lang. Vi er stadig på hospitalet pga forløbet og glæder os til vi skal hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 00.00 den 27 gik vandet og kl. 16.26 , stadig den 27., kom EVA til verden efter en ukompliceret fødsel - kun da jeg fik ve-drop i en time, og jeg pludselig åbnede mig 6 cm på den time var det træls, men med 20 min. presseveer kan jeg ikke klage, og intet "gik i stykker" :-)!

3670 g og 54 cm og efter 10 dage har hun taget 0,5 kg på!!

Hep!

Tillykke til jer alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER