mino

Advarsler inden fødslen ???

3 indlæg i dette emne

Nu når vi inden for allernærmeste fremtid skal have nr 3 har jeg besluttet mig for at min mand selvfølgelig skal med ligesom han har været de andre gange men jeg har også en veninde jeg har tilbudt må komme med Hun har ingen børn i forvejen og jeg tror desværre aldrig de får børn ( de har forsøgt længe men er enige om at hvis de ikke bliver gravide naturligt så er det sån det er ) hun ha altid været der 100 procent for mig og mine børn og behandler mine børn som var det hendes egne og det samme gør hendes forældre ;) hun har altid fulgt mine graviditeter tæt men denne gang har hun været med til ALT og kommer også med til fødslen og hun tager det som en kæmpe oplevelse fordi som vi snakkede om den anden dag så kan det godt være hun ikke kommer til at prøve det på egen krop med hun kommer til at vide Hvordan alt sker og vil kunne snakke med på en anden måde når folk snakker om graviditeter og fødsler

MEN nu tænker jeg jo lidt vi har snakket en del om fødsler men er der noget hun skal advares om ?? Vi har bla snakket en del om at heg ikke forventer noget af hverken hende eller min mand ud over de er der samt at det jo pludselig kn gå stærkt hvis det bliver aks eller lign

Er der nogle der har prøvet og stå på sidelinien og tænkt puha det ville heg gerne have vidst i forvejen ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er dwt en dejlig gave du giver din veninde, kan godt forstå hun er meget glad!

Har ikke selv været med til en fødsel og ej heller selv født (lad os håbe det kommer) men da jeg selv blev født var min moster med. Hende og min onkel har altid vidst at de ikke selv kunne få børn, så hun var lykkelig over oplevelsen. Hun var også med da min lillebror blev født. Tror ikke der var noget hun som sådan ville have ønsket at hun havde vidst på forhånd, det skulle da lige være det at hun, ved min fødsel, selv blev noooooget skidt tilpas under de første voldsomme veér. Så skidt at hun gik på toilettet og derude besvimede! Hvilket resulterede i at hun kunne tage imod mig med et KÆMPE blåt øje! Dog ikke noget der gjorde det store, mener hun selv, oplevelsen blev ikke dårligere af dén grund

Ønsker dig, manden og veninden en skøn oplevelse og tillykke med det lille pus der snart kommer til verden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var med til min venindes 2.fødsel for snart 10 år siden og der var ikke noget jeg havde brug for at vide i forvejen. Selvom det var en lang og træls fødsel som endte i aks og en meget fustreret far, så kunne jeg/vi ikke gøre andet end at tage det som det kom.. Og da jeg selv blev gravid nogle måneder senere, fik jeg muligheden for at få snakket om selve oplevelsen med min jdm. Og det var meget rart... Men er sikker på at jeg også havde klaret det uden den snak.

Håber i alle 3 får en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER