Banshee

Årh nej.. Jeg bløder..

28 indlæg i dette emne

:boo Øv.. Jeg har lige været på toilet - og der var blod på papiret... Jeg stortuder..

Var endelig begyndt at tro en lillebitte smule på det.. Lige nu er jeg bare knust.. Og jeg skal vente helt til fredag med at se noget.. Og jeg kan slet ikke overskue at skulle på arbejde to dage, men tanken om at jeg er ved at miste :boo :boo :boo Ved godt det er helt almindeligt... Men... :boo :boo Har bare haft det på fornemmelsen :boo Ved slet ikke hvad jeg skal gøre nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh nej åhnej!! Det KAN selvfølgelig godt være at det bare er irriteret slimhinder etc. det behøver ikke at betyde noget alvorligt!

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen omgående i morgen tidligt og bede om en scanning fordi du er ved at gå ud at dit gode skind!

Det er alt for længe at gå med det psykisk, det skal ingen lide med!!

Kæmpe kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ringede til vagtlægen, som sagde det samme.. Hun prøvede endda og ringe og få en tid for mig, men de kunne først booke folk ind, i morgen tidlig..

Jeg er helt ødelagt, og kan slet ikke hverken det ene eller det andet... Er knust.. Jeg håber på det bedste..

Jeg aner intet om hvordan en begyndende abort er, men jeg har nærmest brunligt udflåd - det ligner lidt som de aller aller sidste dage i menses... :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv prøvet at få en SA i uge 7+ og det startede bare som en almindelig mens....havde ingen smerter eller andet. Blødte bare. Jeg var på arbejde da jeg opdagede blodet og jeg blev omgående sendt til scanning af min læge, da jeg ringede til ham. Stortudede i telefonen og fremstammede alting. Så han ku godt se det ikke var så smart at sige at jeg bare skulle vente og se tiden an. Det KAN man IKKE!!! Det jo ikke et kinderæg man er spændt på vel!?!

Jeg ved ikke om du på en eller anden måde kan finde ro og få sovet lidt og så ringe i morgen. Er din mand ikke hjemme til at nusse om dig? Det er som sagt slet ikke sikkert der er noget galt, så tro på det...selvom jeg godt ved det er svært, vi maler ofte hurtigt fanden på væggen...

Håber du kan finde ro og få sovet!! Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo.. Kan mærke han også er rigtig ked af det..

Jeg ringer som det første til lægen i morgen.. Kæresten har sagt han melder sig syg (Så sød han er..) eller - han ringer og siger hvordan det hænger sammen, og at han kun kommer hvis der er liv derinde.. Men jeg er godt nok meget bekymret..

Har haft meget ondt i maven jo...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh håber det bedste for dig og din lille spire.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har praktisk talt ikke sovet i dag :( <_<

Jeg sidder parat til at ringe til lægen allerede, selvom der er en time til...

Jeg har ikke blødt i nat - og har ellers tjekket måske 10 gange - jeg kan intet positivt se lige nu, overhovedet - så jeg skal bare have lavet den scanning, også have det "overstået" og få en afklaring!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det er rigtig hårdt og jeg havde også frygten for at miste før jeg kom til NF-scanning. Men som jeg læser det, så har du blødt lidt gammelt blod samt har ligamentssmerter. Det du beskriver oplevede jeg flere gange gennem de første 12 uger - og jeg har stadig en dejligt lille bebs inde i maven :D

Begge dele er helt normale og ikke noget man skal være nervøs for. Derfor er det selvfølgelig dejligt at få bekræftet der ikke er noget galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvs da.

Jeg tror og håber at Tiak har ret...

Det er sikkert bare gammelt blod samt ligamentsmerter...

Krydser fingre for dig, og sender masser af positive tanker.

Og husk at det at du ikke har haft blod inat er meget positivt :)

Hilsen Betina, der selv skal scannes idag 9.40

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra en der ved hvor ondt det gør lige nu

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen.. Sidder parat til at ringe til lægen.. Og dernæst er der bare ventiden til scanning (Som lægen selvfølgelig SKAL være enig i at give mig :klap )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Har talt med lægen.. Han ringer ind og forsøger at få en tid til mig.. men først efter kl 9... Han var ikke sikker på han kunne få en tid i dag, "men så måtte jeg jo bare tage det som det kom" <_< Nøj, hvor er jeg ked af det.. Har brug for den afklaring!! Hvis jeg er ved at abortere, kan jeg forholde mig til det - så kan jeg bearbejde det og sagtens tage på arbejde..

Uvisheden gør mig usikker.. Jeg arbejder med børn, og jeg har virkelig ikke lyst til at risikere at bryde sammen foran dem..

Synes det er tarveligt :boo :boo

Så mere ventetid til mig nu... Håber han får en tid i dag.. Ligegyldig hvornår.. Bare i dag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Håber selvfølgelig det aller bedste :)

Men jeg vil også rigtig gerne berolige dig lidt... Jeg blødte også i starten og ringede straks til den klinik vi ér tilknyttet og hun beroligede mig med at der er mange kvinder der bløder i starten, så hvis det fortsatte skulle jeg naturligvis ringe til dem igen.. Jeg fik så taget en blodprøve for, at se om mit HCG ar som det skulle være.. På det tidspunkt var jeg ikke ret langt henne, så de kunne ikke se noget på en scanning alligevel..

At du ikke har blødt i nat er et rigtig godt tegn og brunt udflåd tyder på gammelt blod og ikke frisk blod og det er også et godt tegn..

Men vi kan jo skrive stolpe op og stolpe ned og det hjælper sikkert ikke så meget, for selvfølgelig vil du bare scannes nu og det kan jeg sagtens forstå.. Jeg havde haft det på nøjagtig samme måde :( Håber det hele er som det skal være..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget nervøs.. Men lægen har jo ret i jeg hverken kan gøre til eller fra..

Jeg er kommet til at tænke på at det jo faktisk også er tiden for min menses - altså nr. 2.. Første menses fik jeg også noget brunligt udflåd ved og mange smerter - kan nemlig huske jeg synes det var underligt jeg ikke fik mens, når nu jeg havde så ondt (Vidste ikke jeg var gravid, og kunne ikke lige smide to og to sammen!)..

Så håber det bare er det.. Men der er lang tid til i morgen i uvished synes jeg :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Et kram og et håb om at alt er som det skal være for jeres lille spiere.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Ved ikke om det kan hjælpe lidt på humøret, men min mor blødte hele sin graviditet igennem, da hun ventede mig...

Og jeg har selv to børn, og anden gang jeg var gravid, blødte jeg også de første 2-3 måneder i min graviditet.. der hvor jeg skulle ha min mens... :unsure

Håber det bedste for dig og din mand :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en tid kl 11... Årh.. Bliver helt nervøs og tænker.. Åh nej.. hvad nu hvis det hele er forbi kl 11... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men her kan man få billige tryghedsscanninger og man behøver vidst ikke bestille tid. Mit link

Krydser fingre for dig... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er tiden for din mens, så er jeg meget overbevist om at du ikke har noget at være bange for. Slap du bare af og nyd din graviditet - selvom jeg godt ved det kan være svært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men her kan man få billige tryghedsscanninger og man behøver vidst ikke bestille tid. Mit link

Krydser fingre for dig... :kram2

Jeg bor "desværre" i jylland.. Men tiden kl 11 er også helt okay..

Hvis det er tiden for din mens, så er jeg meget overbevist om at du ikke har noget at være bange for. Slap du bare af og nyd din graviditet - selvom jeg godt ved det kan være svært :)

Jeg hååååber.. Men har svært ved at tro på det.. Men lige nu glæder jeg mig bare til en afklaring.. På godt og ondt, for min fornuft siger mig jo at hvis barnet ikke lever, så er det bedst sådan - det er naturen måde at "rydde op" på, og jeg vil ærlig talt hellere miste et barn nu, end senere.. Jeg ønsker mig jo et sundt og rask barn, så hvis der ikke er liv - så er det bedst sådan..

Men derfor er det alligevel så trist.. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så lang en ventetid når man ikke tror at alt er som det skal være :(

Håber den bette er ok, og det bare er lidt gammelt blod :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej da :(

Håber det hele viser sig og være i orden, når du kommer til scanning kl. 11 :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal melde dig syg de to dage du skal arbejde. Og godt du skal til en scanning.

Når man har passeret uge 7 vil en spontan abort tit gøre meget ondt. Hvis den ikke gør, så er det tit fordi udviklingen af fosteret er stoppet før tiden.

Det er vigtigt at du ligger stille, da et foster der er ved at løsne sig, godt kan sætte sig fast igen, ved at få ro.

Men en anden ting er at når du er i uge 7 /8, så overtager moderkagen jobbet som den der giver næring til barnet. Så der er størst risiko lige nu. Men det kan måske også give en lille blødning.

I alle tilfælde er det godt at høre at det er brunligt og det er stoppet. Det tyder på at det bare var en lille blødning og at den ikke fortsætter.

Men slap af. :) :kiss :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber scanningen går godt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at du får en god scanning, der viser fint hjerteblink hos jeres barn...

Det er meget normalt at bløde lidt - men for nogle er det ikke normalt (min MA startede på samme måde)

Men håber inderligt for jer, at alt er som det skal være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER