Deva

Tid til januar babyer :) Og lidt brok:(

4 indlæg i dette emne

Gad vide om der overhovedet kommer aktivitet i denne terminsgruppe igen?! Jeg har ikke skrevet før, så Hej til jer alle. Jeg er 36+4, så det begynder at nærme sig, og jeg både glæder mig og er nervøs:) Hvordan har I det?

Maven er sunket, og havde mange plukveer igår. Kæreste insisterede på at tage til nytårsaften igår. Jeg har været syg de sidste 14 dg og plukveer oveni. Orkede ikke. Valget for ham var, at hvis jeg fødte igår skulle han nok blive hjemme ellers kunne j tage med ham. Men det kunne jeg jo ligesom ikke love, og orkede ikke at tage med. Han skrev ikke en eneste gang og hørte hvordan j havde det. Føler mig lidt svigtet. Han er endnu ikke kommet hjem, (sover der hvor der blev holdt fest) og kæmper lidt med at lande den her. Er træt af at have så mange hormoner, føle mig så sårbar og ind imellem føle at jeg er alene om at skulle have et barn. Nå, det blev desværre til lidt brok. Godt nytår til alle og hvor bliver det spændende at møde vores babyer:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey og velkommen i gruppen som ja har været noget sløv ;)

Puha ja det er lige gået op for mig at nu er det ved at være tid til a lillepigen kan komme når som helst jeg har termin 25 jan med mit 3 barn begge mine andre børn er født før tid

Din mand lyder ligeså skøn som min da vires gæster gik kl 5 15 der gik han i byen og kom først hjem 830 så istedet for og hjælpes med ungerne og oprydningen i dag så sover han brandert

Ud og jeg nåede og få 2,5 times søvn inden vores yngste vågnede så jeg er også en anelse hormonel og hidsig jeg får så hævn ved at larme MEGET mens je rydder op og den store af drengene har da også fået fri lyd på hans anlæg idag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mino.

Tak for din velkomst. Lyder som en fornuftig strategi, at lade børnene udfolde sig og larme lidt ekstra m skabene ved oprydning. Så kan De lære det, de mænd:-D

Vi venter vores første barn,- også en pige:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa. Jeg havde termin i lørdags, D. 19. jan, men ligesom de 3 andre så ville han åbenbart ikke ud til tiden, så nu ser jeg bare tiden an og håber på at jeg går i gang af mig selv og ikke skal sættes i gang om knap et par uger.

Jeg troede ellers lige at der var ved at ske noget i år og/eller nat da jeg havde fornemmelsen af at skulle på toilet og af med stort konstant, men der kom ikke rigtig noget og nu er der ikke mere, så måtte sende manden på arbejde selvom han er så parat til at holde barsel. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER