Athene11

Øøøøøøøv... Altså!

12 indlæg i dette emne

Ja, det er jo fordi jeg snart er ved at blive lidt desperat. Jeg har jo ikke mærket vores lille fyr endnu, og kan bare se at næsten alle jer andre har mærket jeres jeres små sparke inde i jeres maver!! :help :shooter Derfor vil jeg virkelig gerne høre fra andre, som ikke har mærket baby sparke endnu?? Anyone! ELLER jer, som har født før, som har erfaringer?? Jeg havde lige et sammenbrud i middags, hvor jeg til sidst ikke rigtig troede der var noget i min mave længere, for det var da uretfærdigt at alle andre kunne mærke deres blobber sparke, men ikke mig!

Jeg ved at min moderkage ligger ud mod maven, og jeg er i forvejen ikke den tyndeste ål(BMI 29), men alligevel??!! :unsure

Har virkelig brug for at mærke ham... Indtil videre kan jeg kun mærke en masse plukkeveer, så min livmoder fungerer da :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

Jeg kan godt forstå, at du meget gerne vil mærke de små puf fra babyen. Men når din moderkage ligger ud mod maven, så går der nok nogle dage endnu. Men det skal nok komme - og førend du ved det.

Hilsen herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Kan så godt følge dig, er også selv lidt bekymret.. Jeg er 20+2 i dag og det er faktisk først i går og i dag jeg mærker svage svage møf.. Jeg er gravid for 3. Gang og havde forventet at mærke liv meget tidligere! Jeg et endda blevet scannet for et par uger siden fordi jeg bar bekymret.. Baby har det godt og er aktiv, jeg mærker det bare ikke..

Det har bare rigtig meget at sige at moderkagen ligger for til..

Håber det beroligende dig lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Kan så godt følge dig, er også selv lidt bekymret.. Jeg er 20+2 i dag og det er faktisk først i går og i dag jeg mærker svage svage møf.. Jeg er gravid for 3. Gang og havde forventet at mærke liv meget tidligere! Jeg et endda blevet scannet for et par uger siden fordi jeg bar bekymret.. Baby har det godt og er aktiv, jeg mærker det bare ikke..

Det har bare rigtig meget at sige at moderkagen ligger for til..

TUSIND TAK!! det var lige det jeg havde brug for at få at vide. Nu føler jeg ikke, jeg er den eneste.. Så er det nok ikke så unormalt, som jeg selv bilder mig ind..

Håber det beroligende dig lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov kom ikke helt ned i bunden af din tekst, så din den sidste sætning, kom nederst i min :-) hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har både en moderkage foran og bagved så jeg mærker stort set kun den i højre side.

Så tror ikke at du skal være bekymret, men håber da at den snart kan sparke igennem så du bliver overrasket af et puf :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker heller ikke det helt vilde endnu, men kan da mærke nogle puf hist og her :kuller Glæder mig til at hun rigtig giver den gas derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerinde havde også foranliggende moderkage og hun er lidt en stor pige og selv da hun var 40 uger henne mærkede hun ikke de vilde spark

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min første graviditet mærkede jeg først liv i uge 21 eller 22, da moderkagen lå ud mod min mave. Jeg var også rigtig bekymret dengang.

Denne gang mærkede jeg liv omkring uge 14 i to dage, men ikke siden :( Jeg er også bekymret, så glæder mig til scanningen om 8 dage. Livmoderen vokser jo, og der var hjertelyd den 20. december, så håber og regner med at se to sprællebasser i næste uge :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min moderkage ligger - ligesom din - foran. Vi var til MD d. 27.12 (20 +4) og det var jo en underlig lettelse at se der overhovedet var et lille myr derinde. Jeg har det så godt g mærker ingen symptomer, smerter, trækninger - andet end meget meget lidt. Vedr. bevægelser - Jeg var ikke sikker på OM jeg havde mærket noget eller om det var indbildning.

Vores lille pige bevægede sig rigtig meget under scanningen, fægtede lidt med armene og jordemoderen sagde at det var helt normalt hvis jeg endnu ikke havde mærket noget, når nu moderkagen lå foran. Her den anden aften fik jeg pludselig et lille bitte smølfespark - dét var ikke til at tage fejl af. Dagen efter kom der flere. Men hvis jeg havde bevæget mig rundt, gået eller lignende havde jeg helt sikkert ikke mærket det.

Bare rolig, du mærker det nok snart. Især hvis du ligger stille og mærker rigtig efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg fra junigruppen.

Jeg er nogle dage efter dig terminsmæssigt, men har også moderkage foran og har indtil videre heller ikke mærket noget, som jeg har kunnet placere som en lille bebs, der møffer rundt.

Var til kønsscanning for få dage siden, og det var dejligt at se, at der - til trods for manglende mærken af liv - var en sprælsk lille baby derinde :loveshower

Du skal nok få din baby at mærke snart, men der går vist lige lidt længere, når moderkagen ligger foran :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved i hvad piger... I er sgu fantastiske! Er glad for de fine indlæg, og det beviser bare hvor individuelle vi alle sammen er :-) Jeg tager det mere roligt nu, og selvfølgelig får jeg ham at mærke før eller siden :-)

Glæder mig SÅ meget til MD scanningen, så vi kan få et kig ind i hans verden, og se hvad han laver af kunstner inde i sin lille boble ;-) hihi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER