Myliona

Vågner skrigende op

30 indlæg i dette emne

Hedder den: Sådan får du dit barn til at sove?

For den har jeg da til at stå... Fik den med, da jeg købte vidunderlige uger i sin tid brugt..

Jeps det er den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min bog hedder børn og søvn.

Falder Camille i søvn i sengen eller jeres arm? Efter at have læst bogen kunne vi se det var skidt Z fald i søvn i vores arm, for når hun vågner tjekker hun alt er som før, og det er det jo ikke. Hun faldt i søvn i vores arm og er nu i sengen.

Vi træner nu hun falder i søvn i sengen, mens vi sidder med hånden på hendes mave. Og det virker !!!!! I nat sov hun fra 23-9 og det er på trods hun er total angst efter vi har været indlagt. Bare lige en tanke :)

Mie falder ofte i søvn på armen (vi øver at falde i søvn i sengen) men hun vågner altså aldrig og er ked af det og har aldrig gjort det, måske hun er et særtilfælde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps det er den!

Den er rigtig god.. Vi følger den nu! Vi har slet ikke gjort somd er står i den, og sjovt nok, så lagde jeg netop den bog væk da Camille var omkring 8 uger, med et "Alt hun skriver er jo logik".. Det ER detjo egentlig også.. Men man glemmer det måske bare!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie falder ofte i søvn på armen (vi øver at falde i søvn i sengen) men hun vågner altså aldrig og er ked af det og har aldrig gjort det, måske hun er et særtilfælde ;)

Vi har heller ikke haft problemer før nu, men det er noget med de ved 8 mødes alderen begynder at være bevidst om tingene er som de faldt i søvn. Ved ikke om det er tilfælde, men hun sover bedre nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ikke haft problemer før nu, men det er noget med de ved 8 mødes alderen begynder at være bevidst om tingene er som de faldt i søvn. Ved ikke om det er tilfælde, men hun sover bedre nu :)

Ok så har vi lige en 3 mdrs tid til at lære hende at falde i søvn selv - mon ikke vi når det ;) - det går OK de fleste gange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER