Barbamama

Hvornår skiftede I fra body til underbuks/undertrøje?

7 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger det vist ret tydeligt ;) Hvornår holdt I op med at bruge body til jeres børn, og istedet brugte underbukser og undertrøje? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da August startede i børnehave omkring de 2,9 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke gjort det endnu, men min plan er at begynde, når vi starter pottetræning omkring 2 års alderen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det giver god mening at beholde bodyerne indtil pottetræning. :) Så kan jeg vist roligt købe bodyer i str 86 og 92. :) (Det var jo lidt, hvis man skulle finde noget fint på udsalg ;) Om man så egentlig "gad" købe en body i str. 110 f.eks. ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skiftede over da Lærke var ca 2,5 og hun viste interesse for potten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er silke næsten blefri og det er først ved denne process at hun er hoppet på underbukseholdet ;) for de skal jo være fine med prinsesser, minnie, smølfer og hello kitty ;) og så en uldundertrøje.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige det er en god idé at skifte fra body til to-delt undertøj når man starter pottetræning. Jeg arbejder i vuggestue, og oplever at det er meget lettere for børnene med underbukser end body. Men samtidig synes jeg body er langt det bedste indtil pottetræningen går i gang, for den holder bare bleen meget bedre på plads, og så får de ikk et bart stykke på ryggen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER