Sign in to follow this  
Followers 0
Barbamama

Hvornår skiftede I fra body til underbuks/undertrøje?

7 posts in this topic

Ja, overskriften siger det vist ret tydeligt ;) Hvornår holdt I op med at bruge body til jeres børn, og istedet brugte underbukser og undertrøje? :)

Da August startede i børnehave omkring de 2,9 år

Annonce ♥

Vi har ikke gjort det endnu, men min plan er at begynde, når vi starter pottetræning omkring 2 års alderen :balloons

Annonce ♥

Okay, det giver god mening at beholde bodyerne indtil pottetræning. :) Så kan jeg vist roligt købe bodyer i str 86 og 92. :) (Det var jo lidt, hvis man skulle finde noget fint på udsalg ;) Om man så egentlig "gad" købe en body i str. 110 f.eks. ;))

Annonce ♥

Vi skiftede over da Lærke var ca 2,5 og hun viste interesse for potten.

Annonce ♥

Her er silke næsten blefri og det er først ved denne process at hun er hoppet på underbukseholdet ;) for de skal jo være fine med prinsesser, minnie, smølfer og hello kitty ;) og så en uldundertrøje.

Annonce ♥

Jeg vil også sige det er en god idé at skifte fra body til to-delt undertøj når man starter pottetræning. Jeg arbejder i vuggestue, og oplever at det er meget lettere for børnene med underbukser end body. Men samtidig synes jeg body er langt det bedste indtil pottetræningen går i gang, for den holder bare bleen meget bedre på plads, og så får de ikk et bart stykke på ryggen :)

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0