Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Min cyklus har været op til 36 dage så måske det bare er ægløsning der driller. Tester nok først den 22/2 hvis mens ikke er kommet.

Det er det sikkert, det skulle jo også være mærkeligt hvis det skulle lykkedes i første forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så for søren ...... ja det skulle da lige passe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så for søren ...... ja det skulle da lige passe :rolleyes

Sådan kan man da ikke bare skrive !!! Så bliver man da enorm nysgerrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh, bliv nu i morgen bliv nu i morgen, min tålmodighed er heeelt slut! Vi er altså nødt til at finde på et eller andet i aften som får tankerne væk, hvad mon det kan være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh, bliv nu i morgen bliv nu i morgen, min tålmodighed er heeelt slut! Vi er altså nødt til at finde på et eller andet i aften som får tankerne væk, hvad mon det kan være?

Hygge med gode venner

En tur i biografen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fodsåler (forreste trædepuder) klør helt sindssygt... Hvad kan det være?

Tænker selv: begyndende fodsvamp? Fodvorter? Eller andet smitsomt som har ramt mig via Lalandia?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal man egentlig begynde at teste med ÆL-test efter menstruation? Sidst fik jeg ÆL på CD 20, men jeg har for lidt "statistikmateriale" til at kunne stole på det også i denne cyklus. Hvor år begynder I at teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag med muren i underlivet. Men har haft noget der kunne minde om ægløsnings slim i dag. Men venter spændt på at det skal blive onsdag. Så skal der nemlig testes torsdag.

Tør slet ikke håbe, går hele tiden og siger til mig selv, at det ikke kan ske så let. At alle symptomer er noget jeg psyker mig selv op til at få.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende Helle, jeg ved jeg hepper at du kan trylle frem 2 streger på torsdag... :-D Det ville da være sjovt... Nogen gange må livet altså godt være nemt... :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har let kvalme, brystspændinger og øm ved hofterne. Har lovet ikke at psyke mig selv men hold nu op det er svært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har let kvalme, brystspændinger og øm ved hofterne. Har lovet ikke at psyke mig selv men hold nu op det er svært!

Hvad skal vi finde på....... Anti psyke....... Argh....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende Helle, jeg ved jeg hepper at du kan trylle frem 2 streger på torsdag... :-D Det ville da være sjovt... Nogen gange må livet altså godt være nemt... :-D

Ja, det kunne være så fantastisk, efter 4 forsøg med Astrid kunne det bare være fantastisk at prøve og teste positiv herhjemme uden at det er sygehuset der ringer og fortæller at man er gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan kun forestille mig hvor svært det er... Heldigvis gik det nemt for os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, Louise :balloons Jeg ved ikke noget om spiraler, men måske skulle du ringe til din læge for en sikkerheds skyld?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte at teste så snart jeg holdt op med at bløde, indtil jeg i nogle cykli havde fundet den omkring CD 17, hvorefter jeg begyndte på CD 12

Tak for svar, JustMe. Så vil jeg begynde på dag 10 eller 12, for at være på den sikre side.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkelig den er her denne gang for ellers bliver vist meget skuffet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, Louise :balloons Jeg ved ikke noget om spiraler, men måske skulle du ringe til din læge for en sikkerheds skyld?

Mange tak :loveshower

Ja, det må jeg nok hellere.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den egentlig rar, den der periode mellem blødning og ÆL... :) Man får ligesom lov at slappe lidt af i hovedet uden at tænke for meget på PB. Der er jo alligevel ikke noget at håbe for, inden ÆL har vist sig. De to uger mellem ÆL og test er også stressende nok, så det er dælme med at nyde alle de små stress-frie perioder, man kan få :yay :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal vi finde på....... Anti psyke....... Argh....

Ha ha ja det er svært. I morgen står den på shoppetur og tirsdag for jeg gæster. En mor med 2 tvillingedrenge fra min mødregruppe på bx. Bliver hyggeligt og håber drengene vil lege godt sammen.

Prøver at holde mig i skindet og ikke købe test endnu. Behøver jo ikke blive skuffet før tid....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den egentlig rar, den der periode mellem blødning og ÆL... :) Man får ligesom lov at slappe lidt af i hovedet uden at tænke for meget på PB. Der er jo alligevel ikke noget at håbe for, inden ÆL har vist sig. De to uger mellem ÆL og test er også stressende nok, så det er dælme med at nyde alle de små stress-frie perioder, man kan få :yay :lol

Du kan sørme se lyspunkterne i pb :lol

Men du har jo så evig ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sørme se lyspunkterne i pb :lol

Men du har jo så evig ret :)

Hehe ;) Men jeg kan også godt love dig, at får jeg lov at opleve måned efter måned efter måned uden en positiv test, SÅ bliver jeg Miss Obsessive. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den egentlig rar, den der periode mellem blødning og ÆL... :) Man får ligesom lov at slappe lidt af i hovedet uden at tænke for meget på PB. Der er jo alligevel ikke noget at håbe for, inden ÆL har vist sig. De to uger mellem ÆL og test er også stressende nok, så det er dælme med at nyde alle de små stress-frie perioder, man kan få :yay :lol

So true. Der er røget nogle glas rødvin ned de sidste dage :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet ad røv til. Har haft ondt i mit underliv. Elsker at ligge på maven men det var slet ikke rart. Hvad pokker sker der lige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jobsamtale i morgen ....... Skal vil ikke aftale at jeg lander BÅDE job og de 2 streger ???????

Det gad jeg godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER