Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

:( forfra......!

Øv er det rigtig?? Hvor er det træls... Håber sådan at du snart står med de to streger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:( forfra......!

øv altså men så fik cyklusen en ende. Håber snart I får gevinst.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuh, så er første menstruation slut :-D.

Så er vi igang :-D.

Men det er godt nok med blandede følelser.

Tør jo næsten ikke tro på at vi selv kan blive gravid og hvor længe skal man prøve før man igen skal igennem "systemet"

Jeg håber jo allerede så meget at det sikkert ikke er positivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuh, så er første menstruation slut :-D.

Så er vi igang :-D.

Men det er godt nok med blandede følelser.

Tør jo næsten ikke tro på at vi selv kan blive gravid og hvor længe skal man prøve før man igen skal igennem "systemet"

Jeg håber jo allerede så meget at det sikkert ikke er positivt.

Det skal nok gå. Prøv at tænke hvor, hvor mange kvinder som obsesser og håber og drømmer og bliver gravide alligevel. Tag det som det kommer. :) Og det er helt okay at håbe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv :kram Håber, der snart er gevinst. Det må da også snart være tid for at få undersøgt, om der er noget, I kan få hjælp til for, at det kommer til at lykkes!?

Der er "kun" gået 7 måneder og de vil gerne ha vi prøver et år "på naturlig vis"

(har overvejet at lyve :lolhit )

Øv er det rigtig?? Hvor er det træls... Håber sådan at du snart står med de to streger...

Ja den er desværre god nok. Voldsomme mens smerter inkl.

øv altså men så fik cyklusen en ende. Håber snart I får gevinst.

:kram

Ja men fandme lang cyklus! 36 dage :( havde ellers sådan en fin statistik med de 29 dage +/- :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå. Prøv at tænke hvor, hvor mange kvinder som obsesser og håber og drømmer og bliver gravide alligevel. Tag det som det kommer. :) Og det er helt okay at håbe.

Åååååh, jeg håber du har ret. Kan godt mærke at jeg har brug for positiv energi.

Vores første, er IVF barn, derfor vi er meget spændte på om vi kan og faktisk derfor vi allerede hopper på vognen igen. Astrid er jo kun 7 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur sur og mere sur! Hmf...:/

Nå men anyways min mand fik jo afleveret sædprøve 17. december og da han første gang ringede for svar var det forsinket pga. julen osv....:/

Nå så blev jeg jo gravid og så var det jo egentlig ikke så vigtigt pt. det svar...

Men nu hvor vi har mistet og jeg har haft den abort i denne uge...har han så haft ringet hver dag både til hans læge og gyn...ja de er sQ ærligtalt nogle sløve padder med det skide svar...

En sekretær sagde hun ku tyde noget med at sæden ku overleve i 48 timer hvilket jo var fint..mere vidste hun ikke...så sagde gyn idag der måske var nedsat/dårlig sædkvalitet men det var ikke sikkert...han mente ikke testen var "god nok" altså gyldig til at give et ordentligt svar...

Hva fanden er det for noget at komme med sådan to "halve svar" som jo både kan gå den ene og den anden vej....Så nu venter vi på ny tid til sædprøve igen...og så blir der jo mindst en uges ventetid efter han har afleveret prøve...Jesus altså hader vores system! Og de kalder det en hastesag.....Baaah :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv altså, MEN mon ikke din krop under alle omstændigheder skal sunde sig den næste uges tid? Håber dog I får nogle svar, der er mere konkrete om en uges tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv altså, MEN mon ikke din krop under alle omstændigheder skal sunde sig den næste uges tid? Håber dog I får nogle svar, der er mere konkrete om en uges tid...

Jo min krop skal jo finde sig selv nu og må jo ikke gå igang med at prøve igen før efter efterundersøgelsen. Men derfor vil det være rart at have mandens svar når vi går igang igen så vi ikke skal fortsætte i venteposition...og han skal først have en tid til aflevering af prøve og bagefter kommer mindst en uges ventetid på svar...så der kan gå noget tid...:/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuh, så er første menstruation slut :-D.

Så er vi igang :-D.

Men det er godt nok med blandede følelser.

Tør jo næsten ikke tro på at vi selv kan blive gravid og hvor længe skal man prøve før man igen skal igennem "systemet"

Jeg håber jo allerede så meget at det sikkert ikke er positivt.

Spændende Helle. Miraklernes tid er ikke forbi. Jeg er i en behandlingsgruppe, og der er flere der er blevet øko gravide med nr 2 - også hvor D et er sæden der har været problemet. Så man ved aldrig.

Men ellers er det jo op til jer selv. Der skal ingen henvisning eller noget til, når I skal i det private.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så starter epoken med hormoner .... Og jeg er klar til kampen. Og positiv :-)

Håber det hele lykkes.

Må lige undersøge mere omkring tvillinger og økonomien i det .... Vores chancer for dobbelt lykke er jo lige steget voldsomt. Og det tager lige lidt pusten fra mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tvillinger! Ej, jeg ved godt, det er dobbelteudgifter og måske endda dobbelt besvær, men jeg har godt nok selv et meget romantisk ønske om tvillinger. :)

Held og lykke med hormonhehandlingen. Håber det giver et snarligt resultat - eller to ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog tvillinger, kunne jeg vælge.. Men min søster har tvillinger, så det får jeg nok ikke...

Held og lykke med behandlingen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange er vi mon, der snart skal teste GT? Jeg ved, at Glossi og jeg går og tripper, men hvem ellers?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange er vi mon, der snart skal teste GT? Jeg ved, at Glossi og jeg går og tripper, men hvem ellers?

Opret da en testgruppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begynder mentalt at indstille mig på at projekt baby ikke bliver let. Så er begyndt at søge elevpladser og så må vi se hvornår der kommer en lillebrøster. Og så leder jeg efter motivationen til at tabe mig men det er bare pisse svært når jeg går hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Forsøger og bevare troen... roen.. og håbet....

Åhh.. tænker så meget på dig for tiden! Hvornår er det du kan teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. tænker så meget på dig for tiden! Hvornår er det du kan teste?

Hvor er du sød... kan først teste den 3/2 - da jeg jo gradvist (hver 4. dag) tager 1/3 del af en ÆL sprøjte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød... kan først teste den 3/2 - da jeg jo gradvist (hver 4. dag) tager 1/3 del af en ÆL sprøjte...

Uhh... Det er jo heldigvis ikke så lang tid til længere (selvom det helt sikkert føles sådan). Krydser fingrer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde sådan en skøn dag med kæresten igår, hvor vi lå og fantaserede om os selv som forældre, kiggede i navnebøger og snakkede om, hvordan vi skal fortælle det til familien, når den tid kommer. Det er virkelig dejligt at vide, at han vil det her lige så meget som mig, og at han glæder sig helt fantastisk meget til at blive far. Og jeg ved, at han blive verdens bedste far :) :loveshower Ih, I'm so in love.

GLÆDELIG mandag, alle sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde sådan en skøn dag med kæresten igår, hvor vi lå og fantaserede om os selv som forældre, kiggede i navnebøger og snakkede om, hvordan vi skal fortælle det til familien, når den tid kommer. Det er virkelig dejligt at vide, at han vil det her lige så meget som mig, og at han glæder sig helt fantastisk meget til at blive far. Og jeg ved, at han blive verdens bedste far :) :loveshower Ih, I'm so in love.

GLÆDELIG mandag, alle sammen!

DEJLIGT med sådan en dag ........ det har man bare brug for. Skønt !!! :wub

Herhjemme havde vi sådan en dag lørdag .... vi trængte også :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok allerede min mave er oppustet og lidt øm. Der er lang tid til torsdag lige pludselig - scanning kooom nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ændring i tankesæt .... TJEK !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok allerede min mave er oppustet og lidt øm. Der er lang tid til torsdag lige pludselig - scanning kooom nu!

Storhepper på en god skanning!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER