Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

1 minute ago, Barbamama said:

 

Åh det er også længe :(

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå quote virker ikke.. 

men ja jeg jeg er efterhånden ved at være lidt utålmodig, også selvom jeg ved at mange andre har prøvet endnu længere tid.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er utaalmodig med at faa en afklaring her paa dag 37.... :prik

 

Ikke testet idag, men haaber, at der er strimmelteste i posten idag. 

 

Ringer til gyn paa mandag, hvis ikke der er svar paa noget. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Camillat said:

Jeg er utaalmodig med at faa en afklaring her paa dag 37.... :prik

 

Ikke testet idag, men haaber, at der er strimmelteste i posten idag. 

 

Ringer til gyn paa mandag, hvis ikke der er svar paa noget. 

 

 

Det er da også vanvittigt :blink 

 

Jeg håber på snarlig afklaring :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Camillat said:

Jeg er utaalmodig med at faa en afklaring her paa dag 37.... :prik

 

Ikke testet idag, men haaber, at der er strimmelteste i posten idag. 

 

Ringer til gyn paa mandag, hvis ikke der er svar paa noget. 

 

Det er da heller ikke til at finde ud af! 

Hvor lange er dine cyklusser normalt? 

Krydser for afklaring hurtigt, det er ikke rart at gå rundt i uvished! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, FruLJ said:

Det er da heller ikke til at finde ud af! 

Hvor lange er dine cyklusser normalt? 

Krydser for afklaring hurtigt, det er ikke rart at gå rundt i uvished! :kiss

 

27-28 dage. Maks 29 dage :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Det er da også vanvittigt :blink 

 

Jeg håber på snarlig afklaring :kiss 

 

Ja, det er lige ordet - vanvittigt :blink

 

Tak :kiss 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Camillat said:

 

27-28 dage. Maks 29 dage :blink

Ja så er 37 dage jo på ingen måde normalt for dig!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, FruLJ said:

Ja så er 37 dage jo på ingen måde normalt for dig!! 

 

Nej!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Camillat said:

 

Nej!!!

Åh jeg håber sådan det bedste for dig! Jeg er vant til lange cyklusser og synes det er mega frustrerende, men det er jo endnu mere øv når man ikke plejer at have det! Stort kram til dig:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, FruLJ said:

Åh jeg håber sådan det bedste for dig! Jeg er vant til lange cyklusser og synes det er mega frustrerende, men det er jo endnu mere øv når man ikke plejer at have det! Stort kram til dig:kram

 

Tak! Det er netop, at jeg laenge ikke har haft en lang cyklus og tilmed meget stabil. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det når man bare ikke kan få tanken om graviditet ud af hovedet og det derfor gør SÅ ondt indeni at det ikke vil lykkedes? 

For mig passer det meget godt med at jeg får en nedtur et par dage før mens /eller før positiv test. 

Så jeg håber at jeg kan vise to streger snart. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, J og D said:

 

Det kender jeg alt for godt :( jeg havde virkelig ikke nogensinde forestillet mig, at det ville blive så svært for os, når begge vores piger blev lavet i første cyklus med hormoner. Nu har vi kæmpet for det i 10 måneder uden succes og har kun 2 cyklusser tilbage kun på hormoner inden vi skal igang med IUI - som koster dyrt når det ikke er første barn :( 

 

jeg krydser fingre for, at du meget snart har en positiv test :kram 

Jeg kan sagtens forstå dig! Vi frygter jo også at vi ender med at må hjælpes igen via iui :( jeg krydser virkelig også for at i snart har heldet med jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

Kender i det når man bare ikke kan få tanken om graviditet ud af hovedet og det derfor gør SÅ ondt indeni at det ikke vil lykkedes? 

For mig passer det meget godt med at jeg får en nedtur et par dage før mens /eller før positiv test. 

Så jeg håber at jeg kan vise to streger snart. 

Den vogn kan jeg sagtens være med på! :( Og jeg bliver en tarvelig udgave af mig selv, som ikke kan rumme andres lykke over graviditeter og babyer :blush:boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, J og D said:

 

Også mig :blush og det er jo slet ikke sådan jeg "normalt" er, og jeg synes faktisk det er helt pinligt at jeg så direkte styrer udenom gravid trådene og alle tråde der indeholder positive graviditets tests :blush jeg vil jo virkelig gerne være glad på andres vegne, men det er så svært 

Jeg har det på helt samme måde :blush Men det er jo bare fordi vi så gerne vil have et barn mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, J og D said:

 

Det er virkelig ikke fedt, at projekt baby skal afhænge af, om pengepungen kan holde til de vanvittige udgifter der er til fertilitetsbehandling :( 

 

Vi har aftalt at vi må købe 3 X IUI, og hvis det ikke er lykkes til den tid, så må vi opgive at få et tredje barn. Så vi har max 5 forsøg mere til at lave en baby, og jeg føler konstant at det hænger som en sort sky over mit hoved og vi er ved at løbe tør for tid :( Det er så sk*de svært at sætte en "udløbs dato" på et barn man ønsker sig så meget! 

Jeg ville sådan ønske, at jeg ikke var afhængig af fertilitetsbehandling, så vi kunne blive ved at prøve indtil det lykkes! 

Jeg tror virkelig ikke, at jeg kommer til at kunne affinde mig med helt at opgive at få et barn mere :unsure 

 

har du snakket med din gyn om langtidsudsigterne, hvis din PCO vender tilbage eller hvis du ikke bliver gravid inden for overskuelig fremtid? Har i mulighed for at gå igang med IUI igen, sådan økonomisk? (Undskyld hvis jeg spørger om noget du ikke har lyst til at svare på :kram2 ) 

 

tak for kram og krydsede fingre :kiss 

Øj det lyder altså også virkelig hårdt :( og stressen hjælper heller ikke ligefrem på pb men man kan jo ikke lade være :boo

 

Vi har aftalt med min gynækolog at fordi vi jo fik konstateret at jeg har fået ægløsning her i januar så afventer vi lige og ser om jeg er gravid. Hvis jeg får min menstruation og næste cyklus så driller igen så vil hun gerne hjælpe med at få stabiliseret min cyklus. Så hun er meget behjælpelig :biglove

 

Vi blev jo gift i oktober og ønskede os penge til fertilitetsbehandling og vi var heldige at mange gerne ville være med til at få vores ønske opfyldt :) vi har råd til halvanden gang (med medicin, skanninger og selve iui) fra vores bryllupspenge. Og så er det lidt tricky hvis vi skal bruge vores "egne" penge, for selvom vi måske har råd nu, skal Nichlas læse til sommer og det kommer til at være en betydelig nedgang økonomisk. Så her ville det jo være smartere at gemme de penge til uforudsete regninger og rainy days eller måske baby ting :wub så ja, vi har råd men ikke i al evighed :(

 

Hvordan ser det ud med jer? Er det også de 3 forsøg i har "råd" til? Eller er det følelsesmæssigt? (for det er rigtig hårdt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blush Måske et dumt spørgsmål, egentlig er det nok bare mere lidt bekræftelse jeg er ude efter....:

 

Jeg kunne lave to lige tydelige streger i går eftermiddag på en ÆT.

Så burde det godt kunne nåes med sex i eftermiddag, ikke?

 

Det er bare noget pis når manden ikke er hjemme på det rigtige tidspunkt, NÅ!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, FruAnd15 said:

:blush Måske et dumt spørgsmål, egentlig er det nok bare mere lidt bekræftelse jeg er ude efter....:

 

Jeg kunne lave to lige tydelige streger i går eftermiddag på en ÆT.

Så burde det godt kunne nåes med sex i eftermiddag, ikke?

 

Det er bare noget pis når manden ikke er hjemme på det rigtige tidspunkt, NÅ!!!!

Jo det vil jeg mene :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, J og D said:

 

Nej det et fuldstændigt umuligt ikke at stresse over det! 

 

Dejligt med en god gyn der vil hjælpe hvis det bliver nødvendigt! :biglove  Jeg skal meget snart have undersøgt mulighederne for en anden klinik, for den jeg går hos er mildt sagt uprofessionel og sløset <_< 

 

Hvor hurtigt blev du gravid med Nova dengang? Husker jeg rigtigt at det var i første eller andet forsøg med IUI? Dejligt at i har lidt penge gemt til side til behandling :super men jeg kan også godt forstå at i gerne vil have lidt penge tilbage til uforudsete ting senere hen.

 

Det er både pga. Det økonomiske og det følelsesmæssige at vi bliver nødt til at stoppe efter 3 forsøg. 

Vi kan ikke holde til at blive ved med at bliv skuffede gang på gang :unsure Og samtidig så er fertilitetsbehandling jo virkelig som at smide penge direkte ned i et bundløst hul, hvor man kan blive ved og ved med at smide penge i, men der er ingen garanti for at der kommer et barn ud uanset hvor mange forsøg man køber. 

 

Vi har sat 10.000 kr. af til det, og incl. Medicin osv så er det ca. Det 3 forsøg vil koste. 

Jeg håber så meget at vi er heldige inden vi behøver at gå igang med IUI :goodluck

 

Jo, Nova blev lavet i første forsøg :wub

 

Jeg synes at det lyder som en god idé at finde en anden gynækolog! Kemien er også virkelig vigtig! 

 

Det er så mange penge hvis det ikke bliver til noget, men en lille pris at betale hvis der kommer en lille baby :kuller

 

Jeg krydser :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med lod i puljen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu 3,5 md siden vi smed pillerne. Første cyklus på 33 dage, anden på 54 dage (:blink) og er lige nu på CD16 i første cyklus med ÆL-test, og der er fortsat den samme meget svage streg som for 7 dage siden.. Kom nu igang krop :prik

Jeg er SÅ frustreret, og ved godt at mange venter endnu længere, men ændrer ikke på min ondt i maven-følelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, J og D said:

Jeg er gravid :kuller åh hvor jeg dog håber at den lille spire hænger fast denne gang! 

 

:glad Tillykke. Hvor dejligt for jer. 

Håber den bliver der. :goodluck:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

48 minutes ago, J og D said:

Jeg er gravid :kuller åh hvor jeg dog håber at den lille spire hænger fast denne gang! 

 

Jaaaaa :wub Vi vil se billeder :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, J og D said:

Jeg er gravid :kuller åh hvor jeg dog håber at den lille spire hænger fast denne gang! 

 

Åh tillykke!!! :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, J og D said:

:7himmel 

 

image.jpeg

 

Efter 1,5 minut

 

Det gør mig simpelthen så glad :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER