Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

7 hours ago, Zicla said:

Det ser godt ud! Så bare for en sikkerhedsskyld, hop på manden ;-)

 

Jeg tog en test senere som var endnu mere farvet, ikke helt 100% som den anden men tæt på. Min krop siger mig også at jeg har æl i dag, så mon ikke?

 

Vi har da også skudt gang i året, eller hvad man siger :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æl test er stadigvæk meget overbevisende farvet i dag. Vi :loveyou i går, men jeg kunne godt tænke mig at smide et ekstra lod i puljen :whistling 

Er i morgen aften mon for sent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Stephi-moren said:

Æl test er stadigvæk meget overbevisende farvet i dag. Vi :loveyou i går, men jeg kunne godt tænke mig at smide et ekstra lod i puljen :whistling 

Er i morgen aften mon for sent?

Nej det vil jeg ikke mene :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Girl Next Door said:

Nej det vil jeg ikke mene :) 

 

Jeg forelagde dilemmaet for Jon og han mente bestemt at i dag måtte være den rigtige dag for den sag :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

 

Jeg forelagde dilemmaet for Jon og han mente bestemt at i dag måtte være den rigtige dag for den sag :D 

De er sjældent uenige de mænd :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test igår som var negativ...gik i seng overbevist om at mens var på trapperne...Men stadig intet idag...har ikke flere tests på lager pt...Men er lidt træt af uvished og manglende mens hvis ikke den er der....

Vil jo mene i forhold til sex dagen så må sidste dag for en reel chance for positiv test jo være i morgen hvis man siger sæden kan leve nogle dage...

Ak ja...dukker mens op så falder næste æl en weekend med begrænset mulighed for sex da vi skal på weekend der....

:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, J og D said:

Hvor længe burde man kunne lave positive æl teste, inden de begynder at aftage i styrke igen? :unsure 

Tror det er meget forskelligt, nogle kan kun kort og andre over flere dage. Mener dog, at det er fra den første positive æl-test man tæller.

Hvor længe har du da fået dem positive?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg jeg vil bare så gerne være gravid nu!! Synes vi har prøvet i evigheder og jeg er bare lidt mut omkring det.. øv øv.. 

Jeg ved godt, at mange andre står i længere og sværere forløb end os, men derfor føles det alligevel lidt hårdt efterhånden.. :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, J og D said:

 

Okay... Så det behøver ikke nødvendigvis være min krop der er noget galt med? :unsure

 

Jeg har fået positive tests i 3 dage nu, og de er fuldstændig ens i styrke.... Jeg synes jo der burde være en eller anden variation :chin:

Jeg er normalt i tabl. behandling med pergotime, men jeg havde en SA i starten af december og skulle først starte op på hormoner igen efter næste (provera fremkaldte) mens engang i januar. Men hvis nu vi regnede den dag hvor SA'en startede som første cyklus dag, så var i søndags den dag i cyklus hvor jeg normalt ville kunne teste positiv for ÆL. Og den test blev jo så positiv :unsure men nu hvor testene bliver ved med at være positive er jeg virkelig blevet i tvivl om jeg virkelig har æl :unsure 

det ville næsten være noget nær et mirakel hvis min krop virkelig har lavet en naturlig cyklus, sidst det skete var da jeg blev gravid med mit første barn for 4,5 år siden :blink 

 

Umiddelbart vil jeg sige at den godt kan være positiv i 3 dage, så det lyder ikke helt utænkeligt. Jeg ved dog ikke ret meget om, hvilken indflydelse hormonerne kan have på det.

Årh hvor er jeg ked af at høre om SA'en, jeg krydser fingre for at det er et mirakel, og at det er en helt normal cyklus :kiss:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at overveje behandling - Mere hos en gynækolog... Vi har prøvede i snart 2½ år, med en SA og en MA på bagen. MA´en fik jeg i marts 2016... Kan jeg godt tillade mig at begynde at gå i behandling snart? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Zicla said:

Jeg er begyndt at overveje behandling - Mere hos en gynækolog... Vi har prøvede i snart 2½ år, med en SA og en MA på bagen. MA´en fik jeg i marts 2016... Kan jeg godt tillade mig at begynde at gå i behandling snart? 

Det synes jeg helt bestemt at du kan søde Zicla, er du slet ikke blevet udredt på noget tidspunkt i den her lange process? 

Kram og forståelse til dig:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, J og D said:

 

Okay... Så det behøver ikke nødvendigvis være min krop der er noget galt med? :unsure

 

Jeg har fået positive tests i 3 dage nu, og de er fuldstændig ens i styrke.... Jeg synes jo der burde være en eller anden variation :chin:

Jeg er normalt i tabl. behandling med pergotime, men jeg havde en SA i starten af december og skulle først starte op på hormoner igen efter næste (provera fremkaldte) mens engang i januar. Men hvis nu vi regnede den dag hvor SA'en startede som første cyklus dag, så var i søndags den dag i cyklus hvor jeg normalt ville kunne teste positiv for ÆL. Og den test blev jo så positiv :unsure men nu hvor testene bliver ved med at være positive er jeg virkelig blevet i tvivl om jeg virkelig har æl :unsure 

det ville næsten være noget nær et mirakel hvis min krop virkelig har lavet en naturlig cyklus, sidst det skete var da jeg blev gravid med mit første barn for 4,5 år siden :blink 

 

Jeg har både haft ÆL teste, der er blevet negative efter 12 timer og efter 3 dage. Så det kan absolut godt lade sig gøre. :) Men ÆL-teste kan jo også reagere på HCG, så jeg tænker, at der måske er en lille mulighed for, at du stadig har HCG i kroppen efter din SA, og det er derfor, ÆL-testen bliver positiv? Har du fået målt HCG efter SA'en? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Zicla said:

Jeg er begyndt at overveje behandling - Mere hos en gynækolog... Vi har prøvede i snart 2½ år, med en SA og en MA på bagen. MA´en fik jeg i marts 2016... Kan jeg godt tillade mig at begynde at gå i behandling snart? 

Ja for pokker - I skal da bare af sted med det samme. Da det ikke er første barn for jer, vil evt behandling være egenbetaling. Men det betyder også, at I ikke behøver en pratiserende læges 'blåstempling' af jeres behandlingsbehov for at komme i gang. I første omgang ville jeg bare bede lægen om en henvisning til gynækolog, og så kan I tage den derfra. Jeg er sikker på, at en gynækolog ville kunne hjælpe jer videre. Det er alt for hårdt for at jer skulle vente så længe på endnu en bebs :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres råd... Hvor er i søde:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, J og D said:

 

Jeg fik målt mit HCG sidste gang d. 22 eller 23 december, og der var tallet på under 1, så alt burde jo være ude for længst :chin:

men måske skulle jeg tage en graviditetstest i morgen tidlig. 

I dag er 4. Dagen og testen fra i formiddags er nøjagtig magen til alle de andre teste :unsure 

image.jpeg

 

Den øverste test er fra d. 1 og så ligger de i rækkefølge efter dag og den nederste test er fra i dag. 

 

 

Hmmm..... det er altså lidt længe, at den er SÅ positiv, synes jeg :chin: Kunne det passe med, at du var gravid? :) Prøv da endeligt med en graviditetstest så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, J og D said:

 

Jeg fik målt mit HCG sidste gang d. 22 eller 23 december, og der var tallet på under 1, så alt burde jo være ude for længst :chin:

men måske skulle jeg tage en graviditetstest i morgen tidlig. 

I dag er 4. Dagen og testen fra i formiddags er nøjagtig magen til alle de andre teste :unsure 

image.jpeg

 

Den øverste test er fra d. 1 og så ligger de i rækkefølge efter dag og den nederste test er fra i dag. 

 

Jeg tror også du skal prøve en graviditetstest ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ser det ud til mens er kommet til morgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@J og D. Har du taget en graviditetstest? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pletblødning på cd 14 ville jo være helt fint, hvis jeg altså havde ægløsning. Jeg venter stadig på positive tests :rolleyes Ifølge Clue har jeg æl på cd 17...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, J og D said:

 

Nej jeg har ikke nogen herhjemme, så jeg kan ikke engang få stillet min lyst til at teste endnu :P men har bestilt fra billige teste, og de plejer at aflevere meget tidligt om morgenen så i morgen tidlig bliver der testet :whistling

men som jeg også skrev til GND, så tror jeg ikke på at det overhovedet er muligt, at det skulle gå så nemt :unsure 

tak for kram :kiss 

Har du testet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, J og D said:

 

Jep, men den test har hverken bekræftet eller 100% afkræftet noget :rolleyes der er en meget svag antydning af en lyserød streg, men det kan være at det bare er en skyggestreg så jeg holdet mine forhåbninger nede....

Jeg har lige taget en æl test mere, og den er mindst lige så positiv som de andre, hvis ikke endnu mere positiv endda :blink 

det er så 5. Dagen for positive æl tests :unsure 

Læg lige et billede op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, J og D said:

 

Jep, men den test har hverken bekræftet eller 100% afkræftet noget :rolleyes der er en meget svag antydning af en lyserød streg, men det kan være at det bare er en skyggestreg så jeg holdet mine forhåbninger nede....

Jeg har lige taget en æl test mere, og den er mindst lige så positiv som de andre, hvis ikke endnu mere positiv endda :blink 

det er så 5. Dagen for positive æl tests :unsure 

MEGET interessant - det lyder da som om, der er NOGET :):bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, J og D said:

 

Jep, men den test har hverken bekræftet eller 100% afkræftet noget :rolleyes der er en meget svag antydning af en lyserød streg, men det kan være at det bare er en skyggestreg så jeg holdet mine forhåbninger nede....

Jeg har lige taget en æl test mere, og den er mindst lige så positiv som de andre, hvis ikke endnu mere positiv endda :blink 

det er så 5. Dagen for positive æl tests :unsure 

Jeg stemmer også for at du ligger billeder op :yay

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:huug

Lige nu ville jeg ønske at den positive test havde vist sig for et par dage siden. Så man kunne sidde og hygge med tanken om at vi nu skulle være 4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, NSEllekilde said:

:huug

Lige nu ville jeg ønske at den positive test havde vist sig for et par dage siden. Så man kunne sidde og hygge med tanken om at vi nu skulle være 4.

:kram

Ja. Kender tanken. 

Sådan har vi det også. Tanken om at være 4 og en baby i huset er noget vi allesammen gerne vil have.

Men vi må klø på og :hump lidt mere end normalt. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER