Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Vi skal følges søde Katrine! Dette MÅ være lykke-måneden :bd

Det ville være så fedt, har bare ikke haft så meget held med mig, når jeg skulle følges med nogle :rolleyes men vi håber håber håber det er nu :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ville være så fedt, har bare ikke haft så meget held med mig, når jeg skulle følges med nogle :rolleyes men vi håber håber håber det er nu :wub

Så siger vi at vi ikke skal følges og at dette er jeres lykke-måned :kiss

Jeg håber og krydser for det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så siger vi at vi ikke skal følges og at dette er jeres lykke-måned :kiss

Jeg håber og krydser for det!

:super omvendt psykologi :kiss hvor er du herlig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der er nogle der har fået tiden til at gå langsommere! Det MÅ der være, den snegler sig jo af sted :rolleyes

Fik jeg sagt at jeg hader den her ventetid indtil testdag? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der er nogle der har fået tiden til at gå langsommere! Det MÅ der være, den snegler sig jo af sted :rolleyes

Fik jeg sagt at jeg hader den her ventetid indtil testdag? :P

Haha, jeg kender det! Men har du ikke rigeligt at se til, så tiden går hurtigt? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg kender det! Men har du ikke rigeligt at se til, så tiden går hurtigt? ;)

Jo, jeg har rigeligt at se til. Men det er ligesom om at den der 'så går tiden hurtigere'-effekt udebliver :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg har rigeligt at se til. Men det er ligesom om at den der 'så går tiden hurtigere'-effekt udebliver :prik

Det er altså heller ikke iorden! :klap Jeg testede selv positiv 1,5 måned efter opstart der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså heller ikke iorden! :klap Jeg testede selv positiv 1,5 måned efter opstart der ;)

Ja, det passer sgu da egentlig meget godt med min testdag :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det passer sgu da egentlig meget godt med min testdag :lol

Præcis min tanke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis min tanke ;)

Hvad gjorde du egentlig ift. at få fri til nf? Fortalte det inden eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gjorde du egentlig ift. at få fri til nf? Fortalte det inden eller?

Øh, jeg var vist sygemeldt på det tidspunkt. Marie sagde det bare til Bjarne inden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh, jeg var vist sygemeldt på det tidspunkt. Marie sagde det bare til Bjarne inden ;)

Ja okay. Det fylder af en eller årsag meget i mit hoved, hvordan jeg gør omkring nf-scanning, hvis jeg egentlig helst vil vente til bagefter med at fortælle dem det :rolleyes

Måske jeg lige skulle blive gravid først :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay. Det fylder af en eller årsag meget i mit hoved, hvordan jeg gør omkring nf-scanning, hvis jeg egentlig helst vil vente til bagefter med at fortælle dem det :rolleyes

Måske jeg lige skulle blive gravid først :lol

Du kan sige det til den leder, du har det bedst med, og så bede om fortrolighed.

Alternativt kan du forsøge at få en tid udenfor arbejdstiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan sige det til den leder, du har det bedst med, og så bede om fortrolighed.

Alternativt kan du forsøge at få en tid udenfor arbejdstiden?

Ja, jeg må se hvad der kan lade sig gøre til den tid :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jesus, jeg er ved at blive sindssyg! Altså sådan, miste forstanden...

Jeg tager mig selv i at gå tilbage i min cyklus-app og se om de ting jeg oplever svarer nogenlunde til de to andre cyklusser jeg har tracket siden jeg fik spiralen ud eller om det mon kunne være tegn på gevinst.

Der er edder-f*ckme lang tid til midt september :prik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jesus, jeg er ved at blive sindssyg! Altså sådan, miste forstanden...

Jeg tager mig selv i at gå tilbage i min cyklus-app og se om de ting jeg oplever svarer nogenlunde til de to andre cyklusser jeg har tracket siden jeg fik spiralen ud eller om det mon kunne være tegn på gevinst.

Der er edder-f*ckme lang tid til midt september :prik :rolleyes

Åh, hvor jeg håber, den er der for jer nu! Jeg har altid tænkt, det ville være noget helt andet anden gang, men jeg tror lidt, jeg ryger med på din vogn med tiden :rolleyes

Er du egentlig stoppet med at ryge? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor jeg håber, den er der for jer nu! Jeg har altid tænkt, det ville være noget helt andet anden gang, men jeg tror lidt, jeg ryger med på din vogn med tiden :rolleyes

Er du egentlig stoppet med at ryge? :unsure

Ja, jeg troede også jeg ville tage det helt roligt, men jeg synes faktisk jeg er mere sindssyg denne gang. Måske fordi det også fylder, hvordan det passer ift. barn nummer 1 :chin:

Nej! Jeg er nemlig idiot :rolleyes med Adam stoppede jeg den dag jeg testede positiv, og hvis jeg ikke gør det før, så i hvert fald samme tid som sidste gang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg troede også jeg ville tage det helt roligt, men jeg synes faktisk jeg er mere sindssyg denne gang. Måske fordi det også fylder, hvordan det passer ift. barn nummer 1 :chin:

Nej! Jeg er nemlig idiot :rolleyes med Adam stoppede jeg den dag jeg testede positiv, og hvis jeg ikke gør det før, så i hvert fald samme tid som sidste gang <_<

Ja, det fylder også klart for mig! Første gang ville man bare gerne have et barn, men anden gang er der bare nogle overvejelser omkring barn nr 1 også.

Altså, jeg er heller ikke stoppet endnu, så jeg synes ikke, du er idiot. Eller jo, men jeg er lige så meget idiot :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det fylder også klart for mig! Første gang ville man bare gerne have et barn, men anden gang er der bare nogle overvejelser omkring barn nr 1 også.

Altså, jeg er heller ikke stoppet endnu, så jeg synes ikke, du er idiot. Eller jo, men jeg er lige så meget idiot :blush

Så kan vi sgu være idioter sammen! :lol

Ej, jeg har egentlig tænkt mig at ryge med god samvittighed, ligesom at jeg heller ikke holder mig fra alkohol, fordi tænk-nu-hvis! Så ville jeg da først blive sindssyg :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan vi sgu være idioter sammen! :lol

Ej, jeg har egentlig tænkt mig at ryge med god samvittighed, ligesom at jeg heller ikke holder mig fra alkohol, fordi tænk-nu-hvis! Så ville jeg da først blive sindssyg :O

Deal! Og lad os så drikke og ryge noget mere :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deal! Og lad os så drikke og ryge noget mere :lol

Mens vi kan ! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens vi kan ! :D

Haha skal du med ud og have en øl på tirsdag eller torsdag (næste uge) så? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha skal du med ud og have en øl på tirsdag eller torsdag (næste uge) så? ;)

Torsdag er jeg alene med Adam og tirsdag spiller jeg musik <_< men I må gerne sende mig en kærlig tanke, jeg ville elske at mødes med jer over alkohol og smøger - mens vi kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsdag er jeg alene med Adam og tirsdag spiller jeg musik <_< men I må gerne sende mig en kærlig tanke, jeg ville elske at mødes med jer over alkohol og smøger - mens vi kan ;)

Så er du bare med ugen efter :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER