Guest

Melder mig forsigtigt som den første

51 indlæg i dette emne

Det er fordi det er en pige denne gang ;) he he. Ja lige så skønne som februar børn :)

Hihi sjovt nok har min søster sagt det samme. Man er nok bare god til at sammenligne graviditeterne. Kvalmen kan jo også sagtens nå at komme endnu... Føler mig bare ikke særlig gravid når jeg ikke mærker noget rigtig denne gang.

Ja feb børn er nemlig også DEJLIGE!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så vil jeg også melde mig til her :) har regnet mig frem til at min termin er den 9/9. Tror stadig ikke helt jeg har forstået at det lykkes, men prøver at glæde mig alligevel..

Velkommen fru Kristensen <3 og tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen fru Kristensen <3 og tillykke

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej de damer :-)

Først et kæmpe stort tillykke til alle jer, som er gravide og i denne terminsgruppe!!! :-)

iiih jeg håber, at jeg skal følges med jer! Har testet to tests svagt positive forleden dag og håber nu, at der også er noget om snakken :0) Sidste gang med min datter, testede jeg bragendes positivt tidligere i forløbet.. så man undres lidt over det svage resultat denne gang..

Taget sex, mens og den mærkede ægløsning i betragtning burde jeg være i uge 5+2, men så burde jeg da også måle mere positivt... Nå, det får jeg ikke meget ud af, at spekulere over her en fredag aften (iiih der er lang tid til mandag, hvor man kan komme til lægen...), men altså anslåede termin burde være 20.09.13 - yay! :)

Men er lidt forsigtig og melder mig ikke permenent ind endnu, før jeg har snakket med lægen (forhåbentlig på mandag allerede-er jo desperat nysgerrig)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og jeg har en ditto oplevelse i denne graviditet med stregerne, tror bare det er fordi ægget har sat sig fast senere og dermed er det hele nok først rigtigt begyndt at påvirke kroppen lidt senere i forløbet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og jeg har en ditto oplevelse i denne graviditet med stregerne, tror bare det er fordi ægget har sat sig fast senere og dermed er det hele nok først rigtigt begyndt at påvirke kroppen lidt senere i forløbet

Okay, det er jeg glad for at høre :) hvor langt var du henne, da du også kun testede svagt positivt? og blev dine streger hurtigt tydeligere indenfor få dage?

Nu skal jeg teste igen i dag (3 dage efter den første, og så skal stregerne jo gerne være blevet tydeligere, så mit hcg niveau er steget, hvis det er et levende foster)... iiih jeg er spændt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle sammen :glad ❤ hvor er det bare dejligt med så mange babyer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer der er meldt til herinde :)

Jer der bøvler med de der streger, brug en digital clearblue test fra matas det virker altså!... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det er jeg glad for at høre :) hvor langt var du henne, da du også kun testede svagt positivt? og blev dine streger hurtigt tydeligere indenfor få dage?

Nu skal jeg teste igen i dag (3 dage efter den første, og så skal stregerne jo gerne være blevet tydeligere, så mit hcg niveau er steget, hvis det er et levende foster)... iiih jeg er spændt :-)

3+2 og 3+4 var den der indenfor tid men stadig utydelig.....4+0 blev den tydeligere.....men det afhænger jo også af hvor meget tis man har i kroppen om morgenen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+2 og 3+4 var den der indenfor tid men stadig utydelig.....4+0 blev den tydeligere.....men det afhænger jo også af hvor meget tis man har i kroppen om morgenen

Okay... tak for svar :) så er jeg jo så bare spændt på, om det er fordi, at jeg ikke er helt så langt henne som beregnet (men så skal min cyklus virkelig være i kludder) eller hvad der ellers kan være svaret... nå nå, traver til lægen imorgen, og så håber jeg at være meget klogere :-/ nu er første udfordring så at kunne falde i søvn ovenpå forventningerne til imorgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer der er meldt til herinde :)

Jer der bøvler med de der streger, brug en digital clearblue test fra matas det virker altså!... :)

Tak for tippet med clear blue :) men problemet er sådan set ikke, om jeg er gravid, for det er jeg med garanti, men hvorfor den dersens irriterende streg ikke bliver tydeligere, som den burde, selvom der går nogle dage imellem mine tests... Nå er spændt på lægens ord imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle. Ville elske at kunne melde mig herinde om en uges tid. Vi får se :)

Iiih det er spændende.. krydser fingre for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay... tak for svar :) så er jeg jo så bare spændt på, om det er fordi, at jeg ikke er helt så langt henne som beregnet (men så skal min cyklus virkelig være i kludder) eller hvad der ellers kan være svaret... nå nå, traver til lægen imorgen, og så håber jeg at være meget klogere :-/ nu er første udfordring så at kunne falde i søvn ovenpå forventningerne til imorgen..

Ej det er altid de store dilemmaer indtil maven begynder at vokse og man kan mærke livmoderen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er altid de store dilemmaer indtil maven begynder at vokse og man kan mærke livmoderen

Jeps, det er det nemlig. Men har nu været ved lægen, som har bekræftet at jeg ER gravid!! :loveshower og hun mente, at det var en hel sund og normal graviditet, men har fået målt mit hcg i en blodprøve og skal have målt det igen imorgen for at være sikker, og kan så få endegyldigt svar på onsdag, om det er et levende foster... så nu er der endnu mere ventetid på det endelige svar <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mig lige så forsigigt her inde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt vi er så mange. Igen, tillykke piger. :kram

Er jeg den eneste førstegangs gravide indtil videre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frubrok - jeg er også gravid for første gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er så 4gang som forhåbentligt bliver til levende barn nr 3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg endelig melde mig officielt herinde efter gode hcg blodprøvesvar fra lægen i dag :loveshower

Er 2. gangs fødende og har termin d.18.09 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 gang for mig, men for håblig 2 levende barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

melder mig lige så ganske forsigtigt på banen... jeg vil tro jeg har termin sidst i september. Blev scannet i mandags hvor der var et foster, men ikke tydligt hjerteblink endnu -så skal scannes igen tirsdag. Så et gæt er at jeg måske er uge 6 næste uge!?! Mens kommer hos mig som vinden blæser pga. PCO, så derfor har jeg ingen anelse om, om jeg burde være længere henne, og om det jeg står i, evt kan være en MA. Det prøvede jeg i august -så håber meget det ikke er tilfældet den her gang! Men hej med jer, håber vi skal følges!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

melder mig lige så ganske forsigtigt på banen... jeg vil tro jeg har termin sidst i september. Blev scannet i mandags hvor der var et foster, men ikke tydligt hjerteblink endnu -så skal scannes igen tirsdag. Så et gæt er at jeg måske er uge 6 næste uge!?! Mens kommer hos mig som vinden blæser pga. PCO, så derfor har jeg ingen anelse om, om jeg burde være længere henne, og om det jeg står i, evt kan være en MA. Det prøvede jeg i august -så håber meget det ikke er tilfældet den her gang! Men hej med jer, håber vi skal følges!

Hej Solle

Vi håber da at det er en lille spire som giver dig tydelig hjerteblink på tirsdag... :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle september chicas.

Jeg slutter mig til september gruppen, stille og roligt. Er 2. gangs gravid, men 1. graviditet endte i en sen ufrivillig abort (2 dage inden nakkefold og derefter kirurgisk abort), så håber på at 2. gang er lykkens gang. Vi har prøvet i næsten 4 år, får hjælp, men er begge gange blevet gravid i vores pause måned, nemlig December. Sidste år havde jeg termin d. 20 September, som så ikke blev til noget. Håber på jeg kan få en mere præcis dato til næste scanning, som er d. 05/02, men regner med min termin bliver omkring d. 23 sept. Eller før.

Håber jeg kan følges med jer til vi ALLE står med vores ønske babyer i armene :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vover også at melde mig på banen. Jeg venter vores 3. barn. Har i forvejen to piger ( 08 og 09). Jeg har indtil videre termin 7-9-13 :-)

Håber vi alle skal følges ad til september!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER