SandieLind

Glædelig jul til Alyssa og Jer!

10 indlæg i dette emne

Glemte da helt at fortælle, at Alyssa kom til verden fredag d. 21/12 klokken 17.20 efter at mine veer var gået i gang af sig selv i løbet af natten og var regelmæssige omkring 04. Det betød ingen igangsættelse - yay!! :yiepie

Fødslen gik rigtig godt, men foregik desværre på hospitalet, da jeg nåede at ramme 42+0. Det var dog langt bedre end jeg havde forestillet mig og jeg synes fødslen gik relativt nemt. Det på trods af vedrop ved 6 cm og at jeg skulle holde tilbage med pressetrangen fra 6-7 cm.

Jeg fik kun et enkelt sting og var egentlig klar til at tage hjem 3 timer efter fødslen, da jeg havde fået et bad. Dog skulle vi vente til 8 timer efter fødslen før vi måtte gå pga. mistanke om afføring i vandet og om Alyssa havde slugt noget af det. Alt var dog fint med hende og hun sov 5 timer, da vi endelig var hjemme omkring 02.15 :)

Hun er indtil videre dejlig nem og bare den smukkeste lille rødtop :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke tillykke og dejligt du slap for igangsættelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende!!! Dejligt det gik godt :-) Har været inde nogle gange og kigge til dig, da vi jo vidste, det senest ville blive fredag. Skønt med denne nyhed :-) Gefeliciteerd en geniet van de roze muisjes ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt.. stort tillykke :)

Jeg skal nok smide jer på listen senere når jeg er frisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak alle sammen :)

Føler mig enormt heldig lige i denne tid :loveshower

Håber I alle nyder Juledagene og Jeres familier :jul7:

Og Louise - bare tag dig al den tid du har brug for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer :balloon dejligt at du slap for igang sættelse og det hele var gik så godt ;) endnu engang tillykke og glædelig jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak :D

Hun vejede 3385, så ikke meget for én, der var 42 uger. Hun har dog hele tiden været lille under alle scanningerne, så det var vi klar over. De to uger gjorde hende det godt og hun nåede en normal vægt :D

Hun var 50 cm lang - det blev målt dagen efter fødslen af den søde pige fra Kraamzorg, der kom herud og hjalp os den første uge :) Det måles ikke på hospitalerne hernede åbenbart :/

Alyssa tabte sig dog ret meget de første par dage (9 ud af de 10% de må tabe), da jeg ikke havde mælk nok til at amme hende. Derfor er hun nu på 80% flaske og så er de sidste 20% når jeg har mælk, så får hun det :) Det var den rigtige beslutning at supplere med MME og nu have hende næsten udelukkende på flaske, da hun på 3 dage tog al den vægt + 65 gram på som hun havde tabt :D

Hun sover desuden fint på eget værelse og er bare SÅ nem :o Havde slet ikke forestillet mig, at man kunne være så heldig med et spædbarn, der stort set ikke græder. Håber det varer ved! :D

Håber I alle har det godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med nem baby, der trives! Regner du med at pumpe din egen mælk op til fuld amning med tiden? Her gik det også noget langsommere end sidst - men da havde vi også remoulade-bleer fra dag 1. Man har vist ikke hvidtøl i Holland, men det gjorde en mega-forskel her: blev totalt Dolly på en halv time! Kan selvfølgelig også være tilfældigt :-)

Under alle omstændigheder endnu et stort gefeliciteerd fra mig! Dejligt at høre, at I var glade for kraamzorg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld det sene svar :)

Vi prøvede med brystpumpe, men min produktion gik bare endnu mere i stå og Alyssa får derfor kun flaske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER