TBH

Øm nederst i maven midtfor?

5 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg har den sidste uges tid oplevet at være øm nederst i maven midtfor. Det virker somom det er en eller anden muskel som er øm. Når jeg skal løfte mine ben bliver det ekstra ømt nederst på maven. Er der andre end mig der har oplevet det eller noget tilsvarende? Eller som evt. ved hvad dette kan skyldes? Det er nu ikke noget jeg er så bekymret for, men kunne da alligevel være rart at vide hvad det skyldes. ;)

Glæder mig til nogle svar fra jer :D

God jul til jer og jeres dejlige bebser i mave!

Trine (22+0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej trine.

jeg ville skyde at det er musklerne og senerne der udvider sig. Jeg har det sådan lidt spræt rundt omkring. nogle gange kun et lille sted og andre gange hele maven ;-). men det er jo så det der igen med at hver graviditet er forskellig. ;-)

håber du kan bruge det. ;-)

god jul til dig også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for besvarelserne :)

Ja det er den helt rigtige måde at beskrive smerterne på - At man har lavet for mange mavebøjninger og derfor er blevet øm. Hmm så er det nok bare ligamentsmerter. Vil lige prøve at holde øje med om det er når der kommer en plukveer jeg får "ondt". Om aftenen er det helt slemt, der kan jeg ikke gå rundet uden at blive generet af at være øm - så håber da at det er noget der går over igen. Nogle som ved om disse "smerter" somregl går over igen eller om de er vedvarende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, håber jeg bliver ligeså heldig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa.

lige ny her inde :bunny

er ved og prøve mig frem hvordan det hele virker..

De smerter du spørg til, kan også være bækkenløsning, hvis det gør ond når du løfter det ene ben evt ved og tage sko på eller ligger på siden med samlet knæ og vil løfte det øverste eller det gør ond når du har siddet ned og rejser dig eller går for meget, og det gør ond som du beskriver kan det meget muligt være det.

spørg din læge evt jm, de kan helt bestemt fortælle dig om det er det.

Jeg får nåle i mine øre for smerten og det hjælper mig meget :7himmel .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER