SandieLind

Fredag bliver højst sandsynligt dagen...

5 indlæg i dette emne

Hvor jeg bliver sat igang.

Jeg har ellers tid til en scanning fredag 9.30 for at se, om alt er vel med baby (42+0 på fredag) og så ville jeg blive sat igang lørdag eller søndag. I stedet ringede jordemoderen her til eftermiddag for at fortælle, at hospitalet højst sandsynligt vil vælge at sætte mig igang tidligt fredag morgen, sådan at vi er "sikre" på at være hjemme igen søndag :)

Det er rart at have en endelig dato, så vi kan give det videre til Søs og far, der kører herned og ankommer søndag eftermiddag. Ikke så fedt, hvis jeg først blev sat igang dér :o

Desuden kommer jordemoderen hjem til os i morgen for endnu en hindeløsning (fik en igår, men der er ikke sket noget som helst :o ) og det er så egentlig sidste chance for, at fødslen kan gå igang af sig selv. I morgen vil jeg også få tidspunktet, hvor jeg skal møde på hospitalet af vide :)

Alt dette betyder så også, at jeg højst sandsynligt ikke får min hjemmefødsel, da baby bare er for stædig ;) Men det er en lille pris at betale for, at jeg endelig kan se, hvad hun er for én :D

Glæder mig så meget til at møde den lille Nisse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder da rigtigt dejligt. Håber at næste hindeløsningen virker på dig, så du går igang af dig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, så sker det snart!!! Rigtig meget pøj-pøj med det. Glæder mig til at høre om det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De december børn vil bare blive inde i varmen :rolleyes pøj pøj til jer og god fødsel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har fået din guldklump i armene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER