Fru-Nielsen

Det er jo snart!!! Er udstyret klart?? :-)

7 indlæg i dette emne

Jeg synes godt nok vores terminsgruppe her er kravlet langt op ad listen efterhånden :P Man skal godt nok ikke lede i bunden for at finde os længere ;)

Men nu når vi snart nærmer os, bliver det efterhånden relevant at få kigget alle listerne i gennem - hvad mangler?

Så piger, hvor klar er I, i forhold til udstyr og indkøb?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så kan jeg da meget passende selv starte..

Vi har jo generelt været ude i god tid, så vi har styr på alle de store ting: barnevogn, autostol, tremmeseng, diverse møbler osv. osv. :)

Der er stadig væk en del ting som jeg gerne vil have købt, men kun få ting som SKAL købes inden kan kommer og som vi stadig mangler:

lagner til lift og barnevogn

beskyttelseslagner

puslepude

blespand

stofbleer

badestol

Og så nogle ting som vi mangler, men som nok godt kan vente lidt:

sengerand (regner med han sover i liften til at starte med)

kravlegård (men vi vil ikke vente for længe, da vi har hund :))

Og når vi kommer tættere på fødslen og vi ved nogen lunde hvor stor han er, så vil jeg ud og købe noget "komme-hjem-tøj" til ham :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her mangler vi kun barnevogn...men den får vi i julegave af mine forældre,,,ellers har vi alt andet udstyr,men vi havde en stor del fra vores store søn

Og jeg har også pakket min taske til det går løs

Så venter bare på der sker noget,,,,,,vi skal ind og scannes imorgen,håber han ligger rigtigt,denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her mangler vi kun en madras til barnevognen :)

Andre ting jeg gerne vil have på plads som ikke er nødvendigt er

Lave uro til sengen/vuggen

Og andre småprojekter :)

Købe bogstaver til hendes navn på døren

Regner med at pakke tasken færdig når jeg får vasket tøjet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tja hvad mangler vi det er mere ting til værelset tror jeg, som gardiner også har vi værelset generelt som mangler en kærlig hånd, en fryser der skal lidt kage og boller, samt retter der kan varmes når barslen kommer. Baby tøj der skal vaskes med mere.

Vi har jo Laura på 3 ½ snart og der har vi en del fra så de eneste ting vi skulle ud og have er/var :

Barnevogn. (er købt).

Pusletaske. (er købt).

Lammeskind. (kom min mor hjem med fra island).

Amme-bh`er. Venter jeg med som noget af det sidste en ting er dog sikkert kan ikke bruge dem fra sidst :hophop :blink

så mangler jeg lidt babyolie til navlen de første par dage, og en lille børste men det er ikke noget der ikke kan vente.

Sengetøj til dreng. (har købt to sæt, og arvet lidt også).

også en navnekæde til datteren i sølv som hun skal have i storesøstergave når vi kommer hjem fra sygehuset.

tøj( men har arvet fra venner og familie så det er kun lige det jeg synes der skal være nyt).

Tja det var vidst det.

Jeg mangler mest bare at få barsel her d. 15 januar så jeg kan komme i gang med de forberedelser jeg synes jeg gerne vil have på plads inden vi kommer for tæt på, kan huske jeg var meget træt pga jeg havde svært ved at sove de sidste par uger inden fødslen og med lille skønne Laura som også er her bliver det min protiering, at få så meget alene tid med hende og manden også inden lille manden kommer. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er godt nok ved at være snart :yay

Vi er ved at have styr på det meste - tror jeg.

Det jeg lige ved at vi mangler er:

Male vugge (vi har arvet den vugge som min svigerfar byggede da min kæreste blev født - men den er lidt slidt, så den skal lige friskes op)

Sengehimmel til vugge

Autostol (Vi lejer en easylift i Babysam er planen)

Badekar

Vaskefad

Ammestol

Pakke tasken

Det er vist det, så det skulle jeg gerne kunne nå at få styr på. Jeg går på barsel den 15. januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee ja det er bare lige om lidt.... :loveshower

Jeg har mere eller mindre været "akut-klar" den sidste måned, fordi lægerne ikke mente jeg ville gå måneden ud (altså december måned), men i det tilfælde ville jeg skulle være indlagt med den lille i lang tid og hun ville jo være meget lille, så det med at vaske baby tøj var heller ikke relevant, for hun ville være for lille til at passe det vi havde. Så jeg havde lidt back up planer med hvad der skulle købes til HVIS jeg pludselig fødte.

Nu skriver vi januar måned og prinsessen ligger stadig trygt og godt i maven og møfler rundt, så jubii vi trodsede lægernes forudsigelser og om kun 13 dage er hun jo fuldbåren :7himmel

Jeg har brugt juledagene på at få vasket alt babytøjet. Hold da op vi har meget :rolleyes Jeg har også farvet vores strækvikle og en smule af det neutrale babytøj. Barnevogn, lift og autostol er alt sammen vasket og gjort klar. Babydynen er vasket og med fint lilla betræk på. Så ja vi er sådan set ved at være klar :glad Jeg har dog ingen pusletaske købt endnu i pigefarve, men det er kun fordi jeg ikke kan beslutte hvilken jeg gerne vil have. Men vi har to fra drengene og de fejlet intet, så de kan jo nok godt bruges indtil jeg beslutter mig. Tøj og det hele er pakket i liften som står klar ved siden af autostolen.

Nu mangler vi sådan set kun at baby prinsesse vil vende sig rigtigt og at hun skal vokse det sidste, så er vi såmænd klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER