Guest

Baby/gravid træf i Herning #13

22 indlæg i dette emne

Nu er jeg jo med i MUM-gruppen og den er jeg super overdrevet mega glad for, men fornemmer at der er flere der gerne vil mødes og som måske er lidt tilbageholden når nu vi efterhånden kender hinanden og man derfor er lidt bange for at føle sig uden for, og hvad hvas det ikke lige er noget for én, kan man så godt bare bakke ud uden folk undrer sig eller tager det for nært osv. Så nu tænker jeg at vi jo kunne lave et træf der er mere uforpligtende og hvor der er mange der ikke lige kender nogen.

Er der stemning for det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jeg vil bare SÅ gerne, men det er nok desværre bare lidt for besværligt når man ikk har bil :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo vist lidt interesse i jeres MUM-gruppe, men du rammer lige præcis hovedet på sømmet, min nervøsitet går nemlig på det med at i kender hinanden, vil jeg passe ind, eller vil jeg bare være tilovers nu i kender hinanden i forvejen.

Jeg er stadig ved at tage mig mod til at møde jer, og det ene øjeblik siger jeg til mig selv at selvfølgelig tør jeg det ordnet næste øjeblik får jeg kolde fødder.

Så ja jeg er helt klart frisk, hvis er interesse for det (så er det ikke kun mig der er hende den nye)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo vist lidt interesse i jeres MUM-gruppe, men du rammer lige præcis hovedet på sømmet, min nervøsitet går nemlig på det med at i kender hinanden, vil jeg passe ind, eller vil jeg bare være tilovers nu i kender hinanden i forvejen.

Jeg er stadig ved at tage mig mod til at møde jer, og det ene øjeblik siger jeg til mig selv at selvfølgelig tør jeg det ordnet næste øjeblik får jeg kolde fødder.

Så ja jeg er helt klart frisk, hvis er interesse for det (så er det ikke kun mig der er hende den nye)

Du skal altså ikke være nervøs for at tage med op til mig til januar. Du er hjertlig velkommen på lige fod som de andre. Vi rigtig gerne møde dig og Albert og hvor ville det være skønt med en dreng mere i gruppen. Så vidt jeg har forstået kender du Maja? Hvis I nu følges kommer du med en du kender, og så er det knap så slem ( selvom vi alle er rigtig søde ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal altså ikke være nervøs for at tage med op til mig til januar. Du er hjertlig velkommen på lige fod som de andre. Vi rigtig gerne møde dig og Albert og hvor ville det være skønt med en dreng mere i gruppen. Så vidt jeg har forstået kender du Maja? Hvis I nu følges kommer du med en du kender, og så er det knap så slem ( selvom vi alle er rigtig søde ;) )

Beklager off topic men er nød til lige at svare

Hvor er du sød Fihl. Lidt velkommen føler jeg mig allerede. Og ja det kunne være jeg skulle lave en deal med Maja, du har ret i at det vil gøre det lidt nemmere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager off topic men er nød til lige at svare

Hvor er du sød Fihl. Lidt velkommen føler jeg mig allerede. Og ja det kunne være jeg skulle lave en deal med Maja, du har ret i at det vil gøre det lidt nemmere

Vi kan sagtens køre sammen, det gør også turen i bil hyggelig. Du har jo også mødt Diden så helt lost er du ikke :D

Nå back to topic :P

Hvis der ikke kommer vildt mange kan jeg godt ligge hus til, ellers kan vi se om ikke vi kan finde en café eller lign at mødes på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg vil bare SÅ gerne, men det er nok desværre bare lidt for besværligt når man ikk har bil :(

Sofie, du kan da køre med mig hvis det er :)

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at møde jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klar på en tur til Herning! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie, du kan da køre med mig hvis det er :)

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at møde jer andre :)

Yay, jeg er i hvert fald klar på en tur til Herning så! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er fantastisk hvis folk vil mødes :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad siger i til at jeg finder en dato og så melder i på om i kan? Så finder jeg ud af om vi kan være her eller om jeg skal finde en café fx i Herningcentret hvor der er gode baby faciliteter og plads til barnevogne!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det syntes jeg lyder som en rigtig god idé :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder super! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super ide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad vil i helst weekend eller hverdag? - Jeg tænker selv at hverdag er det bedste for hvis vi bliver mange er der ikke så mange i Herning centret en hverdag, og jeg er RET sikker på manden ikke gider være hjemme når lejligheden invaderes af quinder og babyer :lol Men ellers er det egentlig ret ligegyldigt for mig - Jeg ved at Torsdag er skidt for Troldemor,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det passer også bedst for mig en hverdag, allerhelst mandag eller onsdag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig vil en hverdag passe bedst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan vist de fleste dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er mandag eller onsdag stemmer jeg for mandag, onsdag er nemlig skidt for mig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mandag den 21 Januar bliver datoen!

Jeg laver en ny tråd og så kan i melde jer ind der, så laver jeg en liste med hvem der kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER