Skovmussen83

Så starter vi :O)

5 indlæg i dette emne

så er jeg startet på næsespray idag...er lidt nervøs om jeg får nogle af de bivirkninger... så blir det da ikke en sjov jul...

skal ha taget æg ud i jan :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pøj Pøj med det :)

Jeg har ikke selv prøvet næsespray! Men døjede en del med bivirkninger fra menopur den første omgang! :( Det værste var hovedpine, oppustethed og generel bare utilpas! Men anden gang var der ikke de store fysiske bivirkninger..

Håber du får en god jul med eller uden bivirkninger! :) Personigt tænker jeg på de trælse og hårde dage på: At det uden tvivl er det værd!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre :)

Er næsesprayen nok hormoner inden behandlingen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak :o) fik af vide at man kunne blive rigtig hidsig eller blive meget pylret... så nu må vi se... :o)

det er bare opstart skal i scanning den 3 jan for at se hvordan mine æg ser ud og så den 4 jan starter jeg på hormon indsprøjtningerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der med humøret er jo altid noget træls noget ;)

Min anden omgang med menopur fik i hvert fald min mand til at vende øjne et par gange og spørge om ikke der var noget "horny-hormones" jeg kunne tage i stedet for "angry-hormones" hehe..

Havde voldsomme humørsvingninger :( MEN! De var aldrig så slemme at de ville kunne have ødelagt julen! SÅ tror ikke du skal være så nervøs for dem!!

Mine udbrud kom somregel kun hvis der var en grund! (normalt ville jeg dog bare have trukket på skuldrende) hehe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER