Naturegirl

det der julegaveræs

9 indlæg i dette emne

Astrid bliver 1 år allerede til januar, men jeg kan nu se at der, alligevel, er et væld af julegaver til hende, hun får af alle i familien, og en to tre stykker af os.... samlet tror jeg vi er oppe på 14-15 julegaver, bare til hende.... :blink

jeg forestiller mig at det måske godt kan blive liidt for meget for hende, med så mange pakker på en aften....

men hvad kan jeg gøre, skal jeg gi hende nogle stykker dagen før, eller måske starte med pakkerne allerede om morgenen den 24..?? hvad har i gjort..?? inspirer mig kære mødre.... :jul8: :jul7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har aftalt at han får nogen før maden og resten efter. Hvis han bliver for træt eller ikke er interesseret i flere, så tror jeg vi bliver amerikanske og giver de sidste om morgenen dagen efter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er halvanden år og får julegaven fra os om morgenen (legekøkken) så hun forhåbentlig kan lave mad sammen med os når vi er i køkkenet.

Vi skal holde jul med mandens familie, så de gaver får hun først. Er hun kørt død i gaver/for træt, så venter hun med at få dem fra min familie indtil vi skal holde julefrokost sammen med dem, så de kan se hende pakke op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når hun ikke er ældre så har hun ikke den store interesse i gaverne men mere i papiret ;)

Jeg ville vælge at dele gaverne ud over nogle dage. Dem i holder juleaften med kan hun få på det tidspunkt, og så ellers give dem løbende fra et par dage før til et par dage efter.

Alternativt pakker i dem bare selv ud. Især hvis det er praktiske ting som tøj, pusleting osv. som hun alligevel ikke forstår sig på eller ved hvad hun skal bruge til (de gaver som egentlig mere er til jer forældre :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og jeg snakkede om det den anden dag (det er dog ikke så relevant i år) og blev enige om at de vigtigste gaver at pakke ud er fra dem der er til stede juleaften. og så tage resten om morgenen dagen efter. Syntes idéen med at pakke lidt ud før maden er fin, så spreder man det lidt. Herhjemme får Mie også gave fra julemanden om morgenen den 24 - og det vil jo så bare være en af de gaver vi alligevel havde tænkt os at give.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og jeg snakkede om det den anden dag (det er dog ikke så relevant i år) og blev enige om at de vigtigste gaver at pakke ud er fra dem der er til stede juleaften. og så tage resten om morgenen dagen efter. Syntes idéen med at pakke lidt ud før maden er fin, så spreder man det lidt. Herhjemme får Mie også gave fra julemanden om morgenen den 24 - og det vil jo så bare være en af de gaver vi alligevel havde tænkt os at give.

Bortset fra gaver inden maden, så er det du skriver, også vores plan med Marlon i år :) (alt efter hvor mange han får selvfølgelig, for er der kun få gaver, får han dem alle om aftenen, og så den ene fra morgenen af :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gemte nogle af gaverne til om morgenen d. 25, hvor han igen var klar og frisk på at hive i papiret og indvie alle de nye gaver- det fungerede fint hos os:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres svar.... jeg tror vi vil gemme nogle af gaverne til den 24 om morgenen, og den 25 om morgenen.... og ja, når jeg nu tænker over det, så er hun jo ikke så gammel endnu, og forstår nok alligevel ikke rigtig hvad det hele handler om, og mon ikke også, som en af jer nævnte, så vil hun nok finde gavepapiret meget mere interessant end selve gaverne.... ^_^

god jul til jer alle.... :jul7: :jul1: :jul5: :jul13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gemmer også nogen af gaverne til d 25 hvor vi har hele dagen herhjemme alene. Vi tror bestemt hun får rigeligt d 24 og kan ikke nå at rumme dem alle sammen alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER