Doni

Bækkenløsning

7 indlæg i dette emne

Halløj,

Er der nogen af jer andre der er sygemeldt med bækkenløsning?

Jeg synes det er så irriterende.. Jeg kan ikke rejse mig fra en stol uden, at få de sygeste stød i bækkenet og den mindste køretur er bare ikke sjov.

Jeg er blevet henvist til akupunktur på OUH, hvilket jeg synes er et super tilbud. Problemet er bare at jeg har svært ved at køre derud. :( jeg ringede derind i dag, for at høre om der var en mulighed for transport. Men de kan desværre ikke gøre andet end at afslutte mig, hvis jeg ikke kan komme derind.. :(

Det hele er sgu lidt dumt.. En del af min sygemelding er givet fordi jeg har svært ved at køre på arbejde ca 50 min. Kørsel. Og for at få behandling skal jeg køre ca 30 min. til sygehus! Det er sgu ikke sådan at bo på landet ;)

Jeg må se om jeg kan få kørelejlighed næste gang ellers må jeg betale vores lokale fys for akupunkturen..

Det blev et rigtig brokke indlæg sorry :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh hvor er det træls!! :(

nej desværre jeg har ingen gener

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det træls!! :(

nej jeg kan desværre ikke nikke genkendende til det, jeg har ingen gener..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens nikke genkendende til din beskrivelse. Er selv sygemeldt pga bækkenløsning.

Og man har bare ikke kræfter eller overskuddet til at tage noget steder på egen hånd!

Jeg har haft rigtig meget glæde af min fysioterapeut, så det kan kun anbefales.

Og jeg er begyndt at bruge et bækkenbælte og kan nu bevæge mig igen. Så det er pengene værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sygemeldt pga bækkenløsning endnu, men har det også og blev sygemeldt pga det i første graviditet. Nu skal jeg alligevel sygemeldes 16. januar, så jeg bider tænderne sammen og prøver at holde ud indtil... Men jeg kan meget godt følge dig i det med at køre bil og bo ude på landet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sygemeldt pga bækkenløsning endnu, men har det også og blev sygemeldt pga det i første graviditet. Nu skal jeg alligevel sygemeldes 16. januar, så jeg bider tænderne sammen og prøver at holde ud indtil... Men jeg kan meget godt følge dig i det med at køre bil og bo ude på landet...

Hvorfor skal du sygemeldes fra 16. januar?

Og hvordan går det med I andre - er det til at holde ud med den dumme bækkenløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal du sygemeldes fra 16. januar?

Og hvordan går det med I andre - er det til at holde ud med den dumme bækkenløsning?

Fordi jeg venter tvillinger...Herning sygehus sygemelder i 20. graviditetsuge for at minimere risikoen for for tidlig fødsel. JM mente i torsdags, at jeg skal sygemeldes allerede nu grundet mit arbejde, men jeg kæmper mig lige igennem de sidste tre uger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER