Annaperenna

Lillepigens barnedåb

49 indlæg i dette emne

Det må jeg da prøve at søge efter, de er super fine!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg så nogle små "snekugler"', altså de der man ryster og så sner det inden i dem, i Netto i dag, og kom til at tænke på din barnedåbsplanlægning... Der var bl.a. nogle sartgule med en kanin der kom op af en blomst, og også en med en sommerfugl - skal nok se om jeg kan poste et billede fra mobilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-5806-0-12037500-1360072624_thumb.jp

Ja okay, nu vender de selvfølgelig på hovedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj hvor er de søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh datoen rykker måske da nogle venner skal giftes (faktisk holde festen samme sted som vi gjorde) og de vil gerne holde det d. 24. august så nu ser vi lige.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farverne har jeg også ændret - det bliver

post-21-0-86442200-1364562163_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kirken er den lokale Tapdrup Kirke

300px-Tapdrup_Kirke.JPG

jcs-tapdrup-kirke-50771.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tapdrup Forsamlinghus

Ikke vildt fancy men det er lokalt billigt og stort :)

3af6edea8ad214469d34bc83ec46682a.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der indkøbt servietter - ikke til bordene men til buffeten når vi serverer cupcakes:

post-21-0-41016400-1366054761_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne servietter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu snakker præsten om at hvis vi vil ha lørdag d. 24. august så skal det være i Asmild Kirke ca. 5 km væk fremfor Tapdrup - hmm ideen var jo at holde det lokalt i vores egen lille by, prøver at ringe her imorgen og få styr på det hele..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en forespørgsel ude på denne invitation for at se om jeg kan få en version hvor jeg kan tilføje dansk tekst selv

il_fullxfull.437162530_gkac.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor og jeg er igang med at samle gamle kopper og tepotter i genbrugen - blomster bliver nok små fine roser vi planter i potterne og evt. afskårede blomster.

Jeg overvejer at lave stooore blomster til at sætte langs væggene - altså ala når Alice er 'lille'

ruche_flower_diy_intro.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det et fedt tema Anna og fine idéer :) den invitation er bare SÅ sød!

I IKEA har jeg set disse glas http://www.ikea.com/...ducts/50235831/ som du måske kunne være interesseret i :)

post-359-0-44318600-1368441925_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vild med ideen med de store blomster! Så lige en DIY på søstrene Grenes hjemmeside på silkepapirs ranunkler, måske det var noget for dig? Hvis du altså ikke allerede er en haj til at lave blomster...

http://grenes.dk/da/søsterdagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihhh 1000 tak begge to, fede fede ting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den danske folkekirke er ude af trit med alt!!!

Jeg har nu prøvet to kirke4 og vi kan ikke få d. 25. august, kun som aftensgudstjeneste (yay en søndag aften!?!?) eller kl. 9.15 d. 1. september eller 8.juni (ja, flot spade det er jo lige om lidt det kan vi ikke nå) og kl. 9.15, hvordan skal folk fra KBH med videre komme herover, de skal jo op kl. kvalme. De vil IKKE gå med til en lørdagsdåb for 'de vil ikke åbne kirken for kun os!!!' Nej vi er jo også kun 40+ gæster og hvor tit har I lige det antal i kirken?!!?! Med Carl havde vi en PERFEKT lørdagsdåb hvor vi selv bestemte salmer og pyntede kirken som vi ville..

Nu prøver jeg domkirken... Arhmen altså!! Ellers går jeg fandme til biskoppen, NÅH! Det gjorde Axels mor nemlig da Axel skulle døbes med argumentet *Gud sagde lagde de små komme til os - men han sagde ikke det skulle være om søndagen!'!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Outfits

Farmand - han har et rigtig fint gråt jakkesæt fra første bryllup og så tænker jeg sart lyserød skjorte og mint grøn butterfly

Carl . har købt en hvid skjorte med sorte stjerner i mini print - og så skal han havde et par mørkeblå bukser på tror jeg og så mint grøn butterfly

il_570xN.450779322_h0i8.jpg

her ses jakkesættet til brunch dagen efter brylluppet

229914_10151128881718440_1009712788_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Moar og lillepigens outfit

Jeg har købt en peachy brokadejakke, der er lang (noget noa noa agtig stil) på genbrug til 40 kroner, den er PERFEKT! Så vil jeg ha' mintgrøn tylskørt under og så en ammevenlig top - måske denne H&M sag? http://www.hm.com/dk/product/11666?article=11666-C

Lillepigen skal jo så også ha' et tylskørt til at ha' på når hun er færdig med dåbskjolen og så nok Hollys glimmer body i sart rosa tror jeg hun er så lang og slank, hollys passer hende super godt :) Overvejer at shoppe nye sko ellers har jeg disse fra Steven Madden

steve-madden-prechis-platform-bow-pumps.jpg

Her ses dåbskjolen (og os alle ved Carls dåb) Tror hun ska' ha et gult bånd i - eller måske mintgrøn?!!

183373_10150105438753440_4296423_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at lave en favour istedet for at skulle skrive takkekort bagefter! Win-win!!!

Har I forslag til søde Alice in Wonderland-agtig favour?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

noget godt the kunne være en favour? (det er jo et the party altså Alice)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et sæt spillekort med et billede af Ellinor på æsken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie, du er genial, the it is!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie, du er genial, the it is!

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER