Mannie

Hvordan fortalte i nyheden?

13 indlæg i dette emne

Jeg ved at der er en del spænding omkring at fortælle familien den store nyhed, og mange herinde nyder at læse beretningen om familie/venners reaktion.

Samtidig håber jeg denne tråd kan give lidt inspiration

spørgsmålet lyder:

Hvordan fortalte i nyheden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var hos min veninde til spisning her til aften og havde taget min clearblue med som jeg så stak i hånden på hende ;)

Vores forældre får nogle sutter i morgen.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde skrevet et digt, som blevet skrevet på et kort. Det fik begge bedsteforældre med en buket blomster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi afleverede et julekort, hvor der stod "En stor nyhed, kan også være en lille en. Hilsen XXX".. de blev helt vilde, og min stedfar stod med tåre i øjnene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde købt rammer, i dem blev indsat som billede et stykker papir hvor der stod: Her er plads til et billede af moster Tinas (eksempelvis) guldklump, som ønsker dig en glædelig jul og glæder sig til at møde dig til sommer.

Og så bare med en masse babyklistermærker og farver osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi satte et hjerte på en sut, hvor der stod, Kære XX og XX. Vil I passe på denne sut indtil jeg kommer til juli. Hilsen baby Fihl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi gav min svigerfar og bonusmor en gave sidste sommer, hvor vi var oppe ved dem. I gaven var en ramme med et scanningsbillede med Sydkorea i. Det krævede jo en forklaring, men det endte med vi alle tudede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi gav min svigerfar og bonusmor en gave sidste sommer, hvor vi var oppe ved dem. I gaven var en ramme med et scanningsbillede med Sydkorea i. Det krævede jo en forklaring, men det endte med vi alle tudede :)

Ha ha hvor smart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav dette digt i en ramme til svigerforældrene:

Du kan ej lige med det samme

få fyldet til denne ramme,

men til august næste år,

du et dugfrisk billede får,

for før end sommeren er omme,

storken på besøg vil komme.

Min søster var også gravid så til vores forældre gav en ramme med et lidt udvidet digt:

Du kan ej lige med det samme

få fyldet til denne ramme,

men til juni næste år,

du et dugfrisk billede får,

for før end sommeren er omme,

storken på besøg vil komme.

Xxxxxx skal være storebror

men der er mere end i tror

for i det aldrig gætter

han skal også være fætter

Inden August er omme

Begge maver er tomme

Mine svigerforældre tudede og min familie skiftevis tudede og grinede - fantastik.

Alle andre fik det "bare" at vide. Nogle af veninderne blev spurgt om de ville kaldes faster eller tante og så måtte de selv ligge to og to sammen - nogle var lidt langsomme i optrækket.

Mandens tante fattede det før Anders havde fået taget sig sammen til at fortælle det, så hun spurgte bare direkte og så sagde jeg Ja - det var nok det sjoveste for det havde hun ikke regnet med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster fik et kort med:

Kære moster

Vil du komme til min fødselsdag den xx. juli - jeg glæder mig til at møde dig :)

Hun blev super glad og tudede da hun læste kortet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav min mor et krus hvor der stod verdens bedste mormor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre fik det bare at vide på min fødselsdag - 3 dage efter jeg havde testet positiv. Ved mine svigerforældre havde vi lidt mere tid til at forberede det. Det ville være deres første barnebarn, så vi købte et forklæde hvor der stod verdens bedste farmor og et bogmærke hvor der stod verdens bedste farfar.. Det tog noget tid før de forstod det, men så blev de også glade.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vores tid kommer, vil min mand designe et computerspil, som vores forældre så skal spille. Når de kommer til sidste bane, vil det så pludseligt blive afsløret med "du skal være mormor"-agtigt :)

(min mand er spildesigner, så for os bliver det ret personligt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER