Verdier

Vi er her stadig..

5 indlæg i dette emne

Vi har simpelthen så meget og se til med nyt hus osv, så har ikke været herinde længe..

Tiden flyver og min lille dreng har alt for travlt.. Dagen hvor han blev 6 mdr satte han sig op og ugen efter begyndte han at kravle.. Dagen efter valgte drengen så at rejse sig, så han har fart på..

Vi havde et meget voldsomt tigerspring her ved de 26 uger og forstår det så godt her efterfølgende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja tiden går hurtigt. Tillykke med det nye hus.

Herhjemme går det også hurtigt. Cecilie kan sidde selv og kommer op på sine knæ men kravler dog ikke. Er dog sikker på, at det ikke varer længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden flyver afsted og jeg er sjældent herinde efterhånden :(

Mads har også krudt i røven og fravler derudaf, til stor glæde for storesøster :) Han får stadig mad 2 gange om natten, hvilket jeg virkelig gerne vil af med, men ved ikke lige hvordan??

Snart melder hverdagen sig med DP, arbejde osv.. jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal nå det hele til den tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Alle

Ja, jeg er her også endnu. Omend, der er længe mellem visitterne:)

Charlotte vokser vildt hurtigt, syntes det går stærkere denne gang. Tror desværre, at det skyldes opmærksomhedens opdeling på flere børn, at man ikke opdager alle de små ting, som man selvfølgelig fik med sidst.

Nathalie ELSKER at være storesøster og Charlotte elsker sin storesøster - det er så skønt, at se alt den kærlighed. Når ikke alt det jeg gerne vil. Har taget et kursus på Niels Brock og en mini uddannelse, under min barsel. Jeg har derfor forlænget barslen, men har kastet mig over et nyt projekt - jeg må være tosset! Men nyder min dejlige lille familie hver dag.

Charlotte har den sidste uge sovet igennem. man skal ikke undervurdere betydningen af en fuld nattesøvn;)

Har i det ellers godt?

534036_10151968879794386_1121206440_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa:-)

Ja tiden flyver og jeg når sjældent herind desværre:-( I graviditeten var jeg jo herinde hver dag ihvertfald!

Vi har det godt. Christian starter DP 1/4, han er ikke den hurtigste udviklingsmæssigt men super dejlig og glad. Kravler ikke endnu eller rejser sig.

Jeg har fået arb i vores by så jeg ikke skal pendle til det fynske længere :-)

Hvor er der sket meget de sidste 9 mdr! Er noget spændt på når hverdagen igen melder sig og hvordan det hele skal hænge sammen men det skal vi nok klare :-) Det var dejligt lige at høre hvordan det går med jer og jeres dejlige babyer!

Kh Gitte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER