Økonom

Hvordan putter i jeres barn når det skal sove i løbet af dagen?

10 indlæg i dette emne

Ida vil ikke sove som hun plejer i denne uge... normalt når hun at falde lidt hen i mine arme og så ligger jeg hende ind i sengen/barnevognen..

Det er ikke den bedste ide, da hun jo bliver større og jeg ikke kan få et ordentlig "putte" system op og køre på den måde.

Hvordan gør i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her bliver Charlie lagt i sin seng når han er træt, enten falder han i søvn af sig selv eller også skal han lige have sutten.. Sådan har det været lige siden han kom på flasken. Inden da, da jeg ammede, faldt han gerne i søvn imens jeg ammede også måtte jeg forsigtigt ligge ham ned i sin seng.. Det er heldigvis ovre :)

Og når vi er ude at gå med barnevognen er det næsten samme scenarie, enten falder han i søvn med eller uden sut.

Jeg sørger, eller vi, sørger altid for at få sutten ud af munden når han er faldet godt hen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her lægger vi også bare Victor og går til og fra med sutten.. han er blevet nem at ligge nu... og sover det meste af dagen.. han har fået et meget rolig sind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gælder det om at fange Albert, lige på det tidspunkt han viser de første træthedstegn. Hvis vi fanger ham der, kan vi bare ligge ham i sengen, nusse lidt på panden og give sutten et par gange, så sover han. Hvis vi ikke lige fanger signalet, og han bliver for træt, er vi nødt til at have ham i armene lidt til han falder til ro og så ligge ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om dagen sover han faktisk kun i barnevognen, men det er bare at pakke ham i voksien og så trille ned ad vejen og op gennem haven, så sover han.. om aftenen har vi i øjeblikket nogle frygtelige aftener hvor han hverken vil sove, spise eller noget andet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke ligge ida, hun ligger og smiler eller græder, vender og drejer sig. 2 gange er det lykkedes mig at få hende til at sove ved at putte hende....... og der blev jeg derinde :( Måske skal vi bare blive ved....indtil hun har forstået det.

Ida sover også i barnevognen... altid med det samme, men jeg vil også kunne putte hende i sengen.... for tiden er det en overtræt pige vi har hver aften og det er synd. Forrige uge sov hun 5 lure hver dag uden problemer, da hun faldt hen i mine arme og blev lagt. svært at finde rette tidspunkt for lur synes jeg..... hun virker nemlig ik træt, før end det er for sent, og så er hun overtræt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om dagen har jeg ret nemt ved at putte Leah. Hun protestere altid når hun bliver lagt, men højst 5 min ellers skal hun trøstes. Hun bliver puttet i voksien og ryger på altanen. Om aften kan hun være en udfordring og mange dage sover hun ikke ml 2 måltider andet en 5 min afgangen og græder så hun skal vugges - temmelig hårdt! Meen jeg tror vi skal være bedre til at fange hende før hun bliver overtræt :lolhit og når hun bliver overtræt kan det tage flere timer før hun falder i søvn :blink

Jeg tror du skal bliver ved med at putte hende i sengen - eller der hvor du vil have hende til at sove. Være viljefast og fast besluttet på at det er her hun skal sove. Hvis du er i tvivl om det kan lade sig gøre, kan hun mærke det på dig ;) og det tager altid nogen gange at vende dem til noget nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I denne uge kan jeg bare ligge hende i sengen, gi hende sutten og så sover hun inden for 2 minutter......... hold da op!!! Måske havde vi en af disse tigerspring i sidste uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I denne uge kan jeg bare ligge hende i sengen, gi hende sutten og så sover hun inden for 2 minutter......... hold da op!!! Måske havde vi en af disse tigerspring i sidste uge!

Det kunne meget vel lyde sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil hun også ligge i barnevognen selv om den står stille.... Mor er stolt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER