Annaperenna

Og navnet er...?

48 indlæg i dette emne

Haha så dig jo i går... Må drikke dig fuld nytårsaften :P

Good luck! :lol Har dog fundet en "champagne" med en alkoholprocent på under 0,5 % så tænker at den tør jeg godt tage et glas af og så er der også til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker også helt vildt meget navne, men min mand er slet ikke med på det med navnene endnu :prik Han synes, der jo er sååå længe til endnu. Hvis jeg foreslår et navn, siger han for det meste noget som: "Jeg ved ikke rigtigt..." Eller: "Nej, det kan jeg ikke lide..." AHHHHHH sådan var det også, da jeg var gravid med Kristine. Det blev så ikke nemmere af, at vi næste kun snakkede om drenge-navne...så hun fik først navnet, da hun var 10 dage gammel :blush

Jeg kan lige tilføje, at jeg som barn altid synes, det var rigtig træls at hedde Hilde... det lød jo som en ældgammel kone, og der er INGEN andre end min mormor, der hedder det :whistling Så det er ikke kun en fordel med et sjældent navn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er endelig blevet enige om Ellinor Sophine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville egentligt ikke beslutte et navn inden hun kom ud... men vi har da snakket forskellige. Ida, Nanna, Frida... men de lå ikke helt rigtigt. Da vi skulle ha vores søn for 8 år siden, var jeg dybt forelsket i et pigenavvn, men manden ku ik li det, så var det jo heldigt det blev en dreng, så var vi ude over det problem :rolleyes

Lige pludselig siger han så det navn til denne gang... havde slet ikke set den komme. Så nu tror jeg bare slet ikke hun kan hedde andet :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville egentligt ikke beslutte et navn inden hun kom ud... men vi har da snakket forskellige. Ida, Nanna, Frida... men de lå ikke helt rigtigt. Da vi skulle ha vores søn for 8 år siden, var jeg dybt forelsket i et pigenavvn, men manden ku ik li det, så var det jo heldigt det blev en dreng, så var vi ude over det problem :rolleyes

Lige pludselig siger han så det navn til denne gang... havde slet ikke set den komme. Så nu tror jeg bare slet ikke hun kan hedde andet :wub

Vil du afsløre det!?! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er endelig blevet enige om Ellinor Sophine

Sikke et flot navn! Tillykke med at i er blevet enige :-) Sååå sødt med Sophine!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun kommer højest sandsynligvis til at hedde Kaya Sofia .. bare kaldet Kaya :) måske stavet Kaia... Kan ik helt finde ud af hvilken stavemåde endnu .. elsker elsker det navn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et flot navn! Tillykke med at i er blevet enige :-) Sååå sødt med Sophine!

Ihh tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun kommer højest sandsynligvis til at hedde Kaya Sofia .. bare kaldet Kaya :) måske stavet Kaia... Kan ik helt finde ud af hvilken stavemåde endnu .. elsker elsker det navn ;)

Arj hvor fedt, jeg syntes klart at Kaya er bedst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er endelig blevet enige om Ellinor Sophine

Dejligt navn Anna!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lagt os fast på Luna og Mille.

Det er de eneste to vi kan blive enige om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj det er da super gode navne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er endelig blevet enige om Ellinor Sophine

Så sødt navn :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun kommer højest sandsynligvis til at hedde Kaya Sofia .. bare kaldet Kaya :) måske stavet Kaia... Kan ik helt finde ud af hvilken stavemåde endnu .. elsker elsker det navn ;)

Åhh Kaya Sofia er et fint navn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lagt os fast på Luna og Mille.

Det er de eneste to vi kan blive enige om :)

Dem kan jeg rigtig godt lide :kuller

Nu bliver jeg alligevel nysgerrig på kønnene :whistling Tænker jo også navne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke fine navne I har fundet :)

Vi er ikke helt enige endnu - men det sidste navn vi har talt om er Milo :)

Vores datter hedder Milla - så er lidt usikker på om jeg synes navnene så bliver for ens. Men nu må vi se - meget kan jo ændre sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle flotte navne i har fundet :loveshower

Vi har kun snakket lidt navne og er ikke helt enige endnu.

Vi håber at kunne få kønnet afvide på tirsdag til MD skanningen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh Kaya Sofia er et fint navn :loveshower

Ja ik... Elsker det bare :) så må se om ik det kan passe til hende når hun ser dagens lys :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om, at kalde hende Dicte.. Og nu er manden min så overbevist, at jeg ikke tror jeg får ham med på andet, selvom jeg ikke selv er helt overbevist endnu :P Så det ender sikkert med Dicte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om, at kalde hende Dicte.. Og nu er manden min så overbevist, at jeg ikke tror jeg får ham med på andet, selvom jeg ikke selv er helt overbevist endnu :P Så det ender sikkert med Dicte :D

Jamen så kan det jo ikke være anderledes. :D jeg kender godt det med lige at slippe en prøveballon fri også synes manden bare det er en super ide - "nej nej, skulle bare liiiige høre mig selv sige det højt og se hvad du sagde" :lol

Men Dicte - det er et rigtig smukt navn - sådan intellektuelt og sommeragtigt, men husk nu på at I skal forsvare at det er altså ikke fordi i er vilde med den der nye serie med iben hjejle :D Ligesom alle isabellaerne skal forklare at det ikke er for at hedde det samme som prinsessen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så kan det jo ikke være anderledes. :D jeg kender godt det med lige at slippe en prøveballon fri også synes manden bare det er en super ide - "nej nej, skulle bare liiiige høre mig selv sige det højt og se hvad du sagde" :lol

Men Dicte - det er et rigtig smukt navn - sådan intellektuelt og sommeragtigt, men husk nu på at I skal forsvare at det er altså ikke fordi i er vilde med den der nye serie med iben hjejle :D Ligesom alle isabellaerne skal forklare at det ikke er for at hedde det samme som prinsessen :lol

Haha jeg kender slet ikke den serie, så det bliver nemt nok :D Men man kan jo næsten altid komme i tanker om et eller andet et navn kan minde én om... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg kender slet ikke den serie, så det bliver nemt nok :D Men man kan jo næsten altid komme i tanker om et eller andet et navn kan minde én om... :)

Ja ja ja, den er god med dig - jeg ved godt at du for længst har afluret den serie og ser jeres lille Dicte som en kommende kriminalreporter! :lol

Jeg sad og så Godmorgen Danmark her til morgen og der var Iben Hjejle nemlig i studiet og man så et par klip fra den. Det var derfor jeg lige kom til at tænke på den. Den er lidt i stil med ..skal lige google...nej, den med Sofie Gråbøl, hvor hun er politiquinde tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores skal hedde william, er fuldstændig ligeglad med top 5 eller lign, fra jeg fik min første for knap 16 år siden, har jeg altid sagt at fik jeg nogensinde en dreng, skulle han hedder william, hvis det skulle gøres specielt skulle det staves villiam, men så vil han alligevel altid skulle stave det. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER