Barbamama

Du ved, at du får for lidt søvn når...

70 indlæg i dette emne

Når øjnene blir våde af at læse denne tråd og glædes over at man endelig har fundet et forum hvor det er ærligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når øjnene blir våde af at læse denne tråd og glædes over at man endelig har fundet et forum hvor det er ærligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når øjnene blir våde af at læse denne tråd og glædes over at man endelig har fundet et forum hvor det er ærligt

-man for 2 gang leder efter en kop/bestemt ske/osv, for at finde ud a at man rent faktisk HAR fundet det frem.

-man som en anden dement, fortæller den samme historie til veninden for 2. (og 3. Gang)

Årh, det kender jeg SÅ godt! :D Hvis bare jeg havde en femmer, for hver gang jeg har stoppet mig selv i en historie til min mor og sagt "Hov, har jeg allerede fortalt det?" Hun er sød og siger ikke noget, men fniser altid lidt, når jeg opdager det. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor mange gange jeg ikke engang opdager det :lolhit

Og det sker også herhjemme med manden. "Har jeg lige spurgt om det?" og "Har jeg allerede sagt tak for mad?" er nok nogle af de hyppigst brugte vendinger herhjemme :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville være halvvejs millionær tror jeg

Manden er begyndt bare at grine, og min mor gør som din fniser, når jeg fortæller samme historie, for gu hvilken gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ord bliver erstatet med nogle andre

fx blev Vin til Is :lol

og Bøfler til Boller (hvilket var ret uheldigt da jeg stod i svømmehallen og sagde til min søster "Mie er vild med sin Kaj dukke, hun elsker at bolle rundt med ham" - hold fast hun var FÆRDIG af grin og jeg var ca lige så rød som en tomat - kæft det var flovt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller deodorant som tandpasta :rolleyes (Helt ærligt så ligner de tuber sgu også hinanden :prik)

Øh, hvilket deo bruger du, som ligner en tandpastatube?!? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh, hvilket deo bruger du, som ligner en tandpastatube?!? :blink

Tænkte det samme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ord bliver erstatet med nogle andre

fx blev Vin til Is :lol

og Bøfler til Boller (hvilket var ret uheldigt da jeg stod i svømmehallen og sagde til min søster "Mie er vild med sin Kaj dukke, hun elsker at bolle rundt med ham" - hold fast hun var FÆRDIG af grin og jeg var ca lige så rød som en tomat - kæft det var flovt).

Åh det var så dagens griner :lol Tak for det, trængte lige til at grine lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh, hvilket deo bruger du, som ligner en tandpastatube?!? :blink

Tænkte det samme :D

Hehehe, jeg bruger neutrals cremedeo :D

post-350-0-15629700-1357420177_thumb.jpg

De kan altså godt ligne hinanden, når man er tilpas træt. :lolhit Men de er kommet på forskellige hylder nu, så nu burde det ikke ske igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ord bliver erstatet med nogle andre

fx blev Vin til Is :lol

og Bøfler til Boller (hvilket var ret uheldigt da jeg stod i svømmehallen og sagde til min søster "Mie er vild med sin Kaj dukke, hun elsker at bolle rundt med ham" - hold fast hun var FÆRDIG af grin og jeg var ca lige så rød som en tomat - kæft det var flovt).

HAHAHAHAHA!!!! Hvor er Like-knappen, når man har brug for den? :D Hvor sjovt!!! (og uheldigt! :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, jeg bruger neutrals cremedeo :D

post-350-0-15629700-1357420177_thumb.jpg

De kan altså godt ligne hinanden, når man er tilpas træt. :lolhit Men de er kommet på forskellige hylder nu, så nu burde det ikke ske igen ;)

Haha ja det kan jeg godt se, at man faktisk nemt kan tage fejl der. Føj for pokker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHAHAHA!!!! Hvor er Like-knappen, når man har brug for den? :D Hvor sjovt!!! (og uheldigt! :lolhit)

Arh men jeg kunne have gravet mig i et hul altså :oops simpelthen så pinligt - godt min søster tog broden af det ved at skrald grine!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, jeg bruger neutrals cremedeo :D

post-350-0-15629700-1357420177_thumb.jpg

De kan altså godt ligne hinanden, når man er tilpas træt. :lolhit Men de er kommet på forskellige hylder nu, så nu burde det ikke ske igen ;)

Ahh I see.. det er altså din tandpasta der ligner en deo... ;) (og synes det er fantastisk du lige har taget billede af dem!! :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ord bliver erstatet med nogle andre

fx blev Vin til Is :lol

og Bøfler til Boller (hvilket var ret uheldigt da jeg stod i svømmehallen og sagde til min søster "Mie er vild med sin Kaj dukke, hun elsker at bolle rundt med ham" - hold fast hun var FÆRDIG af grin og jeg var ca lige så rød som en tomat - kæft det var flovt).

:lol 1000 tak for dagen grin, det var lige med til at rede min dag :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden står med amme klar baby kl 00.30 og min kommentar er "du må selv få hende til at sove, når du har vækket hende", hvorefter jeg vender mig om for at sove videre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du sidder og stener så meget i ammestolen midt om natten, at det ikke er går op for dig at babyen stoppede med at spise for 5 minutter siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden står med amme klar baby kl 00.30 og min kommentar er "du må selv få hende til at sove, når du har vækket hende", hvorefter jeg vender mig om for at sove videre..

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man smider en ble i vasketøjskurven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- når man tager vitaminpiller i stedet for hovedpinepiller og ikke kan forstå, hvorfor den dundrende hovedpine ikke forsvinder :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- når man tager vitaminpiller i stedet for hovedpinepiller og ikke kan forstå, hvorfor den dundrende hovedpine ikke forsvinder :wacko

:D det har jeg også gjort flere gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER