rusternille

HOLY F...... -lidt for alternativt?? (Ikke for sarte sjæle)

35 indlæg i dette emne

Nu så jeg videoen til ende..

Når de begynder at tale om "baby genfødsel" ved at "drukne" dem i vand - så står jeg af ;) Så ringer alle alarmklokker altså bare i mig, og tænker "kult" osv..

speakeren siger så også at det kan medfører skader på barnet at udføre de øvelser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dog uhyggeligt :( Stakkels børn. Deres nakker og led kan jo slet ikke holde til det der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke lyst til at se videoen. Jeg får det altid ret så dårligt af den slags, og kan forstå at det her er en af de værre :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o jeg er chokeret! puhaaa, det burde forbyddes. jeg synes det er børnemishandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh jeg undskylder mange gange over at jeg har skabt så meget røre, -det var ski ikke meningen, og er ked af at i hår fået det så skidt! Jeg var bare selv lidt chokeret..

Aaaaltså jeg søgte såmænd bare efter noget baby yoga.. :wacko

MEN er meget glad for at se at alle i det mindste er enige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fy for pokker!!!!!

Synes det er forfærdelig synd for de børn :boo

Og hun burde da virkelig ikke have lov til at have med børn at gøre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte at se videoen uden lyd og har faktisk godt set flere videoer med hende tidligere. Hun er blevet kritiseret verden over for hendes metoder som der er mange der mener kan være direkte skadelige for børnene. Men der er åbenbart ikke sket mere ved det eftersom hun får lov at fortsætte. Jeg skulle ihvertfald ikke have mine børn svunget rundt som en anden dukke af hende. Og ud over barnet der græder (nr.2 af børnene) så er manden der står ved siden af da vist heller ikke helt tryg ved det hele. Jeg forstår ikke hvordan man som forælder kan stå og kigge på den måde hun svinger dem rundt på.... tænk hvis hun mistede grebet og tabte dem....frygteligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AF HVAD?

Kvindemennesket er jo sindssyg, og ligeså de mødre/fædre der udsætter deres børn for dette...

I feel sick..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA tror nok de kan få skader af det, af hvad jeg kunne se, så blev der godt nok vredet noget i både arme og ben... og så vidt jeg ved så skal man holde sin baby om hofterne, hvis man fx hænger dem på hovedet... så det er det kan simpelthen umuligt være sundt... og jeg synes faktisk det grænser til mishandling... og stakkels børn, man kan da høre at de ikke synes om det, de græder jo... det er da ikke meningen... sådan noget tumle halløj, skal jo være sjovt... får det helt ondt i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER