kirk85

Igangsættelse i morgen!!!

12 indlæg i dette emne

Så bliver det forhåbentlig snart min tur til at få min lille guldklump i armene. Jeg skal ud på OUH i morgen tidlig og sættes igang. Håber på et godt forløb, og at det går "hurtigt" med at få hende ud.

Er en smule nervøs, men glæder mig også samtidigt at få det overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, hvor spændende - held og lykke med det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke! Hvor spændende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver rigtig spændende, håber du får en dejlig fødsel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke!!

Er selv ved at være træt af at vente her 5 dage over tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke!!

Er selv ved at være træt af at vente her 5 dage over tid ;)

Ja jeg ved heller ikke hvad jeg skal finde på, for at få gang i den fødsel her ;) gider ikke og vente mere nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå der var jeg lige for hurtig på aftrækkeren. Får ikke fødslen sat igang i dag, selvom en det var eb fødsleslæge som sagde det, da jeg var 39+0. Jordmoderen jeg var ved i dag havde en anden mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor frustrerende!!! Sådan lige at have en fødsel for næsen og så bliver den "snuppet" igen. Hvis det kan hjælpe, så troede jeg, jeg var gået i fødsel i nat, da jeg i halvanden time havde veer med 4-6 minutters mellemrum à 45 sekunders varighed. De var milde, så de sagde, jeg skulle hvile mig. Faldt i søvn - og da jeg vågnede var veerne væk - øv :-( Håber, vi alle snart kan pusle vores babyer udenfor maven!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor frustrerende!!! Sådan lige at have en fødsel for næsen og så bliver den "snuppet" igen. Hvis det kan hjælpe, så troede jeg, jeg var gået i fødsel i nat, da jeg i halvanden time havde veer med 4-6 minutters mellemrum à 45 sekunders varighed. De var milde, så de sagde, jeg skulle hvile mig. Faldt i søvn - og da jeg vågnede var veerne væk - øv :-( Håber, vi alle snart kan pusle vores babyer udenfor maven!!!

Øv for den, der blev du da os godt og grundigt snydt, jeg tror ikke jeg var faldet i søvn igen, hvis det havde været mig ... Håber os snart der kommer nogle babyer til os :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja øv hvor blev du snydt der. Tænker at jeg ville vågne op med tanken "ej helt ærgerligt".... Håber snart at vi alle står med vores små guldklumper i armene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at vi alle snart har vores små babyer hos os :)

Her er der ikke engang tegn på at noget måskeeeeeeeeeee, snaarrrrt er på vej :/ Der er bare som der altid har været :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER