patricia

Hvordan har i det

11 indlæg i dette emne

Er det kun mig der ikke synes det er sjovt og dejligt af være gravid mere,,,,ingen søvn og halsbrand

Og det er så meget af jeg er begyndt af kaste op af det.....og det er altid når jeg lægger holdet på puden

Og jeg kan næsten ikke vende mig i sengen da min ryg gør ondt.

Kan ikke gå op til 3 sal hvor vi bor,,

Og når jeg er ude og gå så trækker det ned i maven og Lukas sparker dag og nat.uden pauser er det normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, hvor er det træls for dig!

Her går det fint, jeg har ikke rigtig nogen gener. Jeg er lidt træt om aftenen, men det er alt.

Lillemanden er meget aktiv, men det er ikke noget, der genere mig.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er også ved at føle mig ret besværet af graviditeten, men det er mest pga. min bækkenløsning.. jeg kan kun gå/stå meget kort tid af gangen og når først det begynder at gøre ondt, så tager det et par dage før det går over igen... og halsbrand døjer jeg også en del med.. ellers er det ganske fantastisk at være gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig der ikke synes det er sjovt og dejligt af være gravid mere,,,,ingen søvn og halsbrand

Og det er så meget af jeg er begyndt af kaste op af det.....og det er altid når jeg lægger holdet på puden

Og jeg kan næsten ikke vende mig i sengen da min ryg gør ondt.

Kan ikke gå op til 3 sal hvor vi bor,,

Og når jeg er ude og gå så trækker det ned i maven og Lukas sparker dag og nat.uden pauser er det normalt?

du er ikke alene, syns også det er træls meget af tiden.... har også vild halsbrand, har derfor lavet mig en regel om at spise hver 2-3 time det hjælper nemlig, hvilket så har resulteret i 4,5 kg i løbet af 5 uger hahaha :oops men så længe det tager halsbranden så skide være med det.

var i dag til scanning og fik et nyt middel mod halsbrand fra lægen.... så må vi se om det virker :)

Jeg har i et par uger nu haft sådan en urolig fornemmelse/følelse/tanke? om "hvis han nu kommer for tidligt" jeg håber det ikke går i opfyldelse, men jeg kan mærke det pludselig er meget vigtigt for mig at få alt gjort klar til ham, måske er det bare en stress udløsning af at vi lige er flyttet i hus og det hele jo derfor roder lidt? og så har manden haft travlt med flytning og koncert og SIG SELV så føler mig ret så meget sat til side og palle alene i verden.

Jeg mærker liv hver dag men ikke voldsomt mest om aftenen når jeg går i seng så kan der godt komme nogle kraftigere spark også så jeg bliver helt forskrækket eller jeg må le fordi det føles så mærkeligt, men det er jeg nu bare glad for - da jeg har haft nogle drømme om at han var død og jeg skulle føde ham alligevel :(

begynder at have ondt i beggenet når jeg ligger ned, kan ikke længere ligge på ryggen særlig længe af gangen og min ammepude er stadig i perioder min bedste ven. det kommer ligesom i ryk hvor maven tager et spurt og det hele giver sig og finder så et leje der kan holdes ud.

jeg har det klart bedst i mit hjørne af sofaen hvor jeg kan sidde og stirre ud af vinduet i timevis uden at lave noget - bare rue, kan ikke koncentrere mig om at se film eller serier og gider ikke noget som helst i peroder..... og så får jeg ligesom et lille skud enegi igen og tager nogle dage med tøjvask mm og sådan kører det. priser mig lykkelig for at jeg ikke arbejder, det ville jeg ikke kunne klare :(

og begynder lige så langsomt at fatte at der virkelig kommer en rigtig levende baby ud af det!!!!!! :bed :bye det er sku skræmmende :)

hold ud der er ikke så langt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh ha jeg kan godt følge dig, helt sikkert og tror det er en helt normal følelse.

Jeg synes simpelthen jeg føler mig så træt hele tiden, arbejder 4 dage den ene uge og syv den anden og sådan har jeg altid skiftet, har sjældent fri senere end 13.00 men hold nu op hvor jeg synes med de vejrforhold og kulde vi holder os at det er hårdt at være anden gangs gravid. Jeg synes slet ikke jeg når at nyde graviditeten denne gang.

Lider en masse af halsbrand som i andre hvilket gør at jeg ikke har den store madlyst. Jeg glæder mig for vildt til at komme på barsel og sove dagen væk bare engang imellem hvis det er det man lyster. Til gengæld glæder jeg mig helt vildt til vores lille dreng kommer til verden og synes vente tiden er utålig måske er det fordi jeg ved hvilken dejlig skøn datter vi fik sidst.

Men det dejligt at det ikke kun er mig der har det lidt svært ved at nyde graviditeten. Godt der ikke er så længe til mere hva?

Elisabeth

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bestemt heller ikke, at det er nogen dans på roser..

Jeg har siden før uge 20 døjet med smerter ved højre ribben. Ikke at knægten sparker. Jeg er bare øm. Til at starte med kom det kun, når jeg havde siddet i længere tid - fx. ind over et bord. Og det hjalp blot jeg lænede mig tilbage.

Nu er det ligegyldigt hvordan jeg sidder. Så bliver jeg øm og irriteret. Jeg spiser sjældent særligt meget mad til aften, for det er ikke behageligt for mig at sidde der. Det bliver klart værre i løbet af dagen, og det gør heller ikke direkte ondt hele tiden. Men det er konstant irriteret.

Kan heller ikke altid ligge på højre side - igen af samme årsag.

Jeg har fortsat masser af plukveer. Det er til at blive tosset af.. Især fordi der intet mønster er i dem. Det er ikke sådan at de kun kommer når jeg laver noget. Og fx har jeg lige været ude og svømme ti baner - hvilket ikke gav nogle særlige plukveer. Men jeg kan sagtens få en masse slemme hvis jeg bare ligger på sofaen..

Ellers ikke det vilde :P Haha. Ryggen begynder at blive mærket af graviditeten, men ikke noget særligt :) Ingen regelmæssig halsbrand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sammen med alt det andet så er jeg begyndt af trække meget nedad og alle mine plukveer bider lidt mere nu.

Selvom jeg glæder mig til af han skal komme så vil jeg gerne lige vente lidt længere med af skulle føde ham,og stadigvæk ingen søvn til mig,sad lige og kiggede i min vandrejounal og Lukas vejede 1135 da jeg var i uge 29,,,,,så han vil være lille hvis det skulle ske nu.....

Jeg er så stresset for tiden og ked af det,og føler ikke manden forstår af det og være sidst i sin graviditet ikke er lutter lagkage,tænker meget på den dag det for alvor sker,af Lukas melder sin ankomst,

Det er vildt af der er så mange tanker omkring hvad der sker og om jeg får lov af føde "normalt"er så nervøs for af han vender forkert så jeg ender i endnu et kejsersnit,

Og oveni alt det hele så er lejligheden sat til salg,så nu skal man også til af overveje hvor vi skal flytte hen når den er solgt og vores store dreng skal evt starte ny skole,,,,alt flyder bare ind til en kæmpe klump af kaos i mit hoved.....kan slet ikke overskue det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sammen med alt det andet så er jeg begyndt af trække meget nedad og alle mine plukveer bider lidt mere nu.

Selvom jeg glæder mig til af han skal komme så vil jeg gerne lige vente lidt længere med af skulle føde ham,og stadigvæk ingen søvn til mig,sad lige og kiggede i min vandrejounal og Lukas vejede 1135 da jeg var i uge 29,,,,,så han vil være lille hvis det skulle ske nu.....

Jeg er så stresset for tiden og ked af det,og føler ikke manden forstår af det og være sidst i sin graviditet ikke er lutter lagkage,tænker meget på den dag det for alvor sker,af Lukas melder sin ankomst,

Det er vildt af der er så mange tanker omkring hvad der sker og om jeg får lov af føde "normalt"er så nervøs for af han vender forkert så jeg ender i endnu et kejsersnit,

Og oveni alt det hele så er lejligheden sat til salg,så nu skal man også til af overveje hvor vi skal flytte hen når den er solgt og vores store dreng skal evt starte ny skole,,,,alt flyder bare ind til en kæmpe klump af kaos i mit hoved.....kan slet ikke overskue det...

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sammen med alt det andet så er jeg begyndt af trække meget nedad og alle mine plukveer bider lidt mere nu.

Selvom jeg glæder mig til af han skal komme så vil jeg gerne lige vente lidt længere med af skulle føde ham,og stadigvæk ingen søvn til mig,sad lige og kiggede i min vandrejounal og Lukas vejede 1135 da jeg var i uge 29,,,,,så han vil være lille hvis det skulle ske nu.....

Jeg er så stresset for tiden og ked af det,og føler ikke manden forstår af det og være sidst i sin graviditet ikke er lutter lagkage,tænker meget på den dag det for alvor sker,af Lukas melder sin ankomst,

Det er vildt af der er så mange tanker omkring hvad der sker og om jeg får lov af føde "normalt"er så nervøs for af han vender forkert så jeg ender i endnu et kejsersnit,

Og oveni alt det hele så er lejligheden sat til salg,så nu skal man også til af overveje hvor vi skal flytte hen når den er solgt og vores store dreng skal evt starte ny skole,,,,alt flyder bare ind til en kæmpe klump af kaos i mit hoved.....kan slet ikke overskue det...

:kram kram til dig, find de små ting at glæde sig over, en kop varm te, et tændt stearinlys, et varmt bad, et kram fra knægte, drøm om mulighedderne for nu at finde det helt perfekte sted at bo, nyd hver dag Lukas endnu er i maven så han rigtig kan modnes, og så få snakket med ham manden din mens tid er ellers ramler det hele bare når først Lukas kommer.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram kram til dig, find de små ting at glæde sig over, en kop varm te, et tændt stearinlys, et varmt bad, et kram fra knægte, drøm om mulighedderne for nu at finde det helt perfekte sted at bo, nyd hver dag Lukas endnu er i maven så han rigtig kan modnes, og så få snakket med ham manden din mens tid er ellers ramler det hele bare når først Lukas kommer.

:kram

Jeg har også lovet mig selv af jeg skal ha en time for mig selv.med et varmt bad og en dejlig kop te inde fra tehuset samt lækker frugt med Mads langer i baggrunden og min gode bog så tankerne er et andet sted,

Dette er dog mens sønnen er i skole..og manden er på job.for manden kan ikke sætte sig ind i hvordan det hele er,og han har også gjort det klart af han ikke har tænk sig af sætte sig ind i noget,

For tiden er jobbet vigtigere for ham eller sådan føles det,ved jo godt af han gør det så vi kan lægger mere til udbetalingen til evt drømmehus,,,,men hvor føler jeg af jeg står alene med det hele...

Ked af jeg lyder som en brok sisse men sådan er jeg slet ikke,,,,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Balancid er et vidundermiddel til halsbrand!!! :-) det holder mavesyren på plads og det har stoppet mine opkast, fordi jeg havde halsbrand :) &&&&& MÆLK! ;-) håber det kan hjælpe lidt, hvis det ikke allerede er råd i har prøvet/hørt om :-)

Balancid kan købes på apoteket og er håndkøbsmedicin... Det er tyggetabletter og de er ikke så pulveriserede som mange andre produkter og smager af mint :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER