Nitzen1987

Hvilken mad hitter hos din baby?

8 indlæg i dette emne

Maja elsker frugtmos og rå revet æble :) og så har hun lige fået øllebrød for første gang og det var et HIT! :) men generelt har Maja taget fint imod det mad hun har fået serveret indtil videre, men det er heller så meget forskelligt hun har fået endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er Camille godt nok fra juli - Men hun ELSKER pastinak..

Og sveskemos.

Men generelt har hun ikke rigtig fået frugtmos, da jeg gerne vil have hende til at spise grøntsager først..

Hun elsker generelt alt mad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah vil IKKE have gulerod... saa han har derfor faaet fingernemme paerestykker at gumle i, for jeg tror ogsaa, det handler om skemad og mor, der ikke skal komme og styre skeen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er kartoffel/gulerodsmos et hit og lasagne let blendet.

Ellers er hirsegrød med bananmos på også noget der glider godt ned.

Vi har ikke prøvet så meget endnu, da vi først er startet på fast mad nu her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mos paa soed kartoffel(Batat) og squash, maaske blandet med lidt risgroed, og saa lidt hoerfroeolie. Jeg amme stadig lige meget som foer, vi startede paa smagsproeverne, saa jeg blander ikke mm eller mme i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rosgroed med paeremos hitter ogsaa, men idag fik Noah roedme i kinderne. Aner ikke, om det var varmen, fordi jeg har bagt smaakager og det blev herrevarmt indenfor, eller om det har vaeret paeren. Han fik nemlig ogsaa et stykke paere at gnaske paa sen eftermiddag, hvilket han eeelsker... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon elsker mad og smager gerne på alt hvad vi sætter foran ham. Simon elsker dog hokaidomos hvor græskaret er bagt i ovnen. Og så er han stor fan af clemmentinbåde. Og af de ikke hjemmelavede hipps pasta med brokkoli. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er ymer med frugtmos et hit. Og gulerod-sweet potato-mos. Og hapsere med leverpostej eller flødeost. Desuden avocado, æble, pære og clementin i hånden. Han er ikke meget for at blive madet med ske. Men det sker da, at vi får lov efterhånden. Desuden grød med iblandet frugtmos. Jeg synes dog ikke han spiser så meget. Men han mangler ikke noget. Han vejer 9,8 kg :-O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER