Kamillawn

Har I snakket om endnu en bebs?

9 indlæg i dette emne

Hej I skønne julimødre :balloons

Har I snakket om endnu en baby? I så fald, hvornår vil i begynde at prøve at blive gravide igen?

Jeg kan selv ligge ud. Vi er sikre på, at Sophia skal være storesøster en dag. Vi begynder muligvis at prøve igen henover sommeren. Men vi vil lige se tiden an :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det har vi da også snakket om herhjemme :)

Kunne min krop holde til det, så tror jeg måske godt vi kunne have fundet på at lave en "pseudo-trilling" til drengene :badgirl Men fordi jeg blødte voldsomt efter fødslen, er vi blevet anbefalet at vente mindst 2 år før jeg bliver gravid igen.....

Så nu vil vi bare tage en pause, og nyde vores drenge.... Og hvem ved, måske vi slet ikke har lyst til flere når tiden kommer (det tvivler jeg dog på :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rent praktisk, overvejer vi at begynde næste sommer.

Jeg har spiral, og jeg bløder en del.. Stopper blødningen ikke (pletblødningen), så bliver den taget ud også må vi jo se hvad der sker.. Men tidligst går vi igang til juli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bestemt på tale herhjemme. :) Siden vi overhovedet begyndte at snakke om børn (altså før Valdemar blev "plantet"), har vi været enige om, at vores børn skal have søskende, så det har der ingen tvivl været om. Jeg tror, vi begyndte at snakke om "lillebrøster" et par dage efter at Valdemar blev født - hvad kunne være bedre end flere af hans slags? :loveshower

Vi har dog ikke decideret planlagt, hvornår Valdemar skal være storebror. Der er sådan lidt forskellige bud... Planen var nok, at vi begyndte at lave en lillebror/lillesøster, når jeg har fået arbejde (jeg bliver færdiguddannet i sommeren 2014 og satser kraftigt på at få job relativt hurtigt derefter). Men jeg kan ikke sige mig fri for at gå at tænke "Arh, det ville da ikke være så slemt at være gravid under specialet". Og vi har også snakket om, at vi sikkert begge bliver megaskrukke, når vi får en niece til april. Og i forbindelse med at jeg har fået spiral snakkede vi også om risikoen for at blive uplanlagte gravide, hvor vi også var enige om, at en smutter bare ville være en kærkommen overraskelse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt tænke mig Marius skulle være storebror, men bed ikke om jeg kan klare en omgang mere. Synes ikke det har været sjovt. Hverken behandling, graviditet og da slet ikke fødslen. Men vi skal vente 2 år pga kejsersnittet, så der er god tid til at bearbejde det. Så indtil videre må svaret være, vi ved det ikke endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 3 skønne børn, og vi havde inden den sidste var ankommet sagt, at der ikke skal komme flere. Meeeeeeen hold nu op... Jeg synes bare slet ikke jeg er færdig med at få børn. Min mand synes vi skal nyde de 3 vi har, og jeg er rhesusimmuniseret så det er alt for risikabelt. Det gik heldigvis godt, men risikoen for at det går rigtig galt næste gang er meget stor. Derudover bliver det aaaalt for dyrt at skifte hus og bil ud, som vil være nødvendig hvis en 4' kom ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har tre børn og skal ikke have flere. Kan dog godt tænke indimellem at det er underligt at det inden længe er slut med at have helt små børn. Er dog sikker på at der bliver nok at se til med tre små børn, når jeg starter på arbejde igen (det er der egentlig allerede nu :) ), så det hele vil blive for presset med flere børn, sådan som vi har valgt at leve. Vil dog nok alligevel blive skruk i den nærmeste tid, når jeg hører om nogen som skal have børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt tænke mig Marius skulle være storebror, men bed ikke om jeg kan klare en omgang mere. Synes ikke det har været sjovt. Hverken behandling, graviditet og da slet ikke fødslen. Men vi skal vente 2 år pga kejsersnittet, så der er god tid til at bearbejde det. Så indtil videre må svaret være, vi ved det ikke endnu...

Så har jeg p-piller til det næste år. Så kan vi tage snakken når recepten skal fornyes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om, at kommer der en lillebror/-søster til Bjarke, så vil det bare være fantastisk :) Nu fylder jeg 38 til maj, så har jo alderen lidt imod mig...derfor lader vi bare stå til og ser hvad der sker... Ikke fordi, lige pt er vi begge ret trætte, så vi får ikke arbejdet så energisk på sagen, som man måske kunne ønske, men hvem ved, nogle gange giver enkelte lodder jo gså gevinst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER